automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepri üks küünal tahmub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist
Mure selline,et Dnepril üks(vasak poolne) küünal tahmab ära jubedalt.Parempoolne on ilus valkjas/pruunikas.
Olen üritanud segu sättida aga ikka on sama....segunõel peaaegu kõige madalamas astmes.
Aga muidu mootor töötab täitsa korralikult. Klapipuksid on vahetatud,et nende vahelt ei tohiks õli tulla (paigaldatud auto klapipuksid koos klapisääre tihendiga).
Süütepool on ka vahetatud Honda oma vastu,nii et säde on korralik.
Kellelgi on äkki ideid miks ta ikkagi küünalt nii jubedalt tahmab?
Keegi kusagil postituses küsis, et ega sul õlirõnga pilu allapoole ei jäänud... küsimuse mõte jõudis naca hiljem kohale- horisontaalsel silindril on "põhi" kõige õlisem koht ja kui lukupilu jääb allapoole, siis on võimalik õli jõudmine ka põlemiskambrisse... Targemad kommenteerige, kas sain õieti aru ja kas nii on. Kui tõetera sees, siis ehk on tahmamise põhjus sama?
Hmm täitsa võimalik,et jäi sellel silindril allapoole....peab nädalavahetusel lahti kiskuma. Aga idee poolest siis peaks ju suitsema ka rohkem kui muidu?
Ootame ära mis targemad kommenteerivad- see ülaltoodu oli minu lahtiseletus kusagilt kuuldud fraasist ja ma võin selle tõlgendusega rämedalt puusse ka panna Wink
Teoreetiliselt peaks küll, aga... vene rauaga tegeledes on saanud üks asi selgeks: teooria on see kuidas asjad peaksid käima, praktika aga see, mis teooriaga ei kattu Big Grin
Jah, siis peaks ta ka tossama rohkem...
Erineaid küünlaid oled proovinud, silindrite küünlad ära vahetanud???
Kui ei, siis prooviWink

melvis

kummalisel kombel on minu dnepr mt 9 täpselt sama lugu,ise arvan ,et peaks paksema õli sisse panema praegu on sees ziguli õli,ja vasak pütt tossab ja tahmab nii mis kole,parem see eest on ilus,see õlirõnga pilu teema ei tohiks olla,sest dnepril on nagunii 2 õli rõngast,kui sul asi paremaks läheb teavita teisigi
Olen vahetanud küünlaid omavahel,proovinud erinevaid küünlaid aga sama jama.
Võtsin eelmine nädalavahetus lahti ja panin kõik rõnga pilud uuesti ilusti paika. Võtsin ka korra klapid maha ja imestuseks avastasin,et väljalaske klapi klapisääre tihend oli täielikult purunenud(mul pandud Fiati klapijuhtpuksid koos klapisääretihenditega).
Kuna väljalaske klapi ja juhtpuksi vaheline lõtk oli käe järgi natukene suur sai ostetud uus väljalaske klapp ja see ka ära vahetatud. Aga kuna klapipukside vahetusega panin vanad klapid sisse tagasi siis tundub,et pisike lõtk mis pukside vahetuse ajal oli on hullemaks läinud siis satub õli just klapi ja puksi vahelt silindrisse. Aga samas paneb imestama miks siis parem silinder täiesti korras on ja normaalselt töötab?!?!
Kuigi seal sai samuti pandud vanad klapid sisse.
Igatahes hetkel on Dnepr laenus ja tiirleb kuskil Motosügise toimumis paigas siis saab näha mis silindrites toimub kui ta koju tagasi jõuab.
Aga õli suhtes.....eelmine nv sai ka sisse valatud 20W50 mineraal õli ja tegin ka pisikese tiiru ise metsa vahel aga tahmas ikka samamoodi vasaku küünla ära.
Igatahes minu mõistus on otsas.
asi lihtne ju kui klapi puksid läbi. Kuid võimalusi võib olla ka teisi! Õli tuleb silindripeadesse üldiselt nookuri varraste kanalite kaudu (kaks kroomitud torukest silindri peal), sealt nookuritele, klappidele jne. Kuid mis voolas sisse peab ka kusagilt välja saama. Uralil, K***,M** silindri all on kanal mille akudu õli voolab tagasi otse karterisse.
1. Kontrolli kas kanal on puhas
2. kas tihendid ei kata seda kanalit ära äkki kusagilt on liiga tuuga ava
3.klapi puksid, tihendid korda
[Pilt: 6litus.jpg]
Ei saa päris aru kas tegu soolo masinaga või korviga, pildi järgi ütleks et, korviga.
Soolomasinal kui jätad ratta seisma pannake se tavaliselt vasakule küljele jalale kaldu. Parem silinder jookseb kuivaks, vasaku silndiri pea õli jääb sinna kus on ja seda valgub veel juurde nukkvõlli pealt nii et, pea pool liitrit on silindripeas vahest. Lisaks õli mis on silinris vajub ajapikku samuti läbi rõngaste põlemiskambrisse.

Toite segu
Ja muidugi kütuse segu, kui masin on hargil, töötab, käik nr 3 on sees ja speedomeeter näitab 40-50 km/h(vene masina spidokas viskab pärispalju vahest) tõstad korda mööda ära parema ja vasaku silindril piibud kas töötab võrdselt mootor?
Olen segu paika pannud sedasi et, tõstad masina hargile, käik sisse, speedole 50km/h, tagarattale migusuguse koormuse ka otsinud(suvaline ratas vastu ratast, harja vars mis iganes). gaas on paigal ja hakkad segukruvi keerama sisse välja, pööre ühele poole ja teisele poole alguseks, muidu läheb asi käest ära. Speedomeeteri kiirus hakkab langema kui segu pole enam see kõige magusam. Kõigepealt leiad parema oma siis vasaku oma. Peale vasaku sättimist kontrollida veel üüle parem ja jälle vasak.
Samuti võib seada teha erinevatel siibrite kõrgustel, erineva käiguga, et aru saada kas nõela kõrgus on õige.
Midagi sellist Smile