automoto.ee foorumid

Täisversioon: partner karbuss
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kas kellegil on võrrile pandud partneri sae (või siis trimmeri ) karburaator? Kuidas ta töötab D8 mootori peal, kas läheb ilusti pöördesse. Kui kellegil oleks pilte sellest siis oleks nendest huvitatud.
Kunagi sai mootoril V50 peale pandud sae karbuss "Tillotson" (partneri trimmeril oli kaa sama firma toodang peal) sai talle see vaakumpumba süsteem kaa tehtud(karterist voolik veetud) ja pöördesse läks ikka kõvasti, käivitus kaa suht korralikult. Hiljem kui seda karbussi saele uuesti vaja läks sai proovitud "Walbro" karbussi, see oli palju sitem, ilma vaakumi süsteemita oli tükk tegu, et käima saada ja kütuse kulu oli suurem.

Võrri peal võid katsetada kuidas on, kuna segud on hästi reguleeritavad siis pöördesse saad ta küll. Hea käivituse jaoks oleks vaja selle karbussi vaakumpumba osa kaa tööle panna. Korralik õhufilter tuleks kaa panna.
To:ints0000
Mitu mm tillotsoni karbuss oli mis v50le aretasid?
Enda võrril olnud peal nii 20mm kõriga Walbro WJ kui ka 23mm Tillotson(praegu peal). Sedavõrd suure lõõriga karbuss eeldab uue klapiga sisselaske tegemist. Väiksemaid saab ka originaal-sisselaskele panna (pole proovinud).
Walbroga ei olnud eriti jõudu madalatel pööretel. Kõrgetel oli täiesti kasutatav. Tillotson on praegu peal, aga kasutan ka kõrge forsseerimisastega silindrit, seega ei oska öelda, palju minekust on karbussi süü. Edasi läheb küll nagu väike krossikas.
V50-le sai selline, mis oli 1...2mm suurema avaga kui originaal. See üleminek sai väikese koonusega tehtud. See oli mitu aastat tagasi, seega ava täpset läbimõõtu ei mäleta.
Kui huvitab siis võin uurida, mul maal kusagil need üleminekud koos Walbro karbussiga alles.
Siis läheb vist aretamiseksWinkMul üks tillotson vedeleb ja pole tast kasu auk on ka kuskil 1-2mm suurem.Orig. karpaga tõmbab kuivaks ja tõõtab väga ebaühtlaselt eriti madalatel(tühikäigul sureb välja).Arvatavasti tingitud sellest ,et sil.on forsseeritud.
Sae karbuss allub paremini reguleerimisele ja annab rohkem kütust kaa kui vaja.
Vaatasin karpa üle ja oli 16mm tillotson aga kus nendel see vaakum käib?Leidsin ainult bensu pealevoolu otsaSad
Selle karbussi külje peal, mis silindri poole läheb on üks ümmargune auk, mis sael läheb karterisse. See ava tuleb tihedalt sulgeda ja sinna vaakumpumba kaande(pealmine) selline jupp tekitada, mille otsa sa vooliku panna saad ja karterisse auk puurida sinna väntvõlli ruumi ja sinna kaa samasugune vooliku ots ja voolik külge ning ongi vaakum olemas.
Mootori poolsel küljel on kaks auku üks suurem ja teine väiksem,kumb neist sulgeda?Kas nendest aukudest käib sael vaakum,kui käib siis saaks põhimõtteliselt vahetükist ka toru välja ehitada.Mootoril on juba vaakumitoru eelnevalt olemas.
ints saaksid ehk paar pilti teha sellest vaakumitorust ja üldse karbussist ja vahetükist ka,siis oleks kindlam aretadaWink
Minu omal oli 1 vaakumi ava ainult. Kinnituse ülemineku tegin sellise, et tihend vahel ja see sulges selle ava. Siis selle karbussi kaanele sai sinna vaakumi pumba membraani juurde 4mm ava puuritud ja sinna siis voolik ühendatud ja vooliku teine ots läks sealt karbussi alt karterisse.
kaasitrossi kõrihoidja sai sinna silindri pea/raami kinnituspoldi külge aretatud.

Seda delta mopeedi mul enam ammu pole, aga on jäänud walbro karbuss koos üleminekutega, (mootori ja õhufiltri poolne) sellest võin nädalavahetusel pilte teha kui meelest ära ei lähe.

Võiksid oma karbussi ehitusega tutvuda, siis saaks selgust kaa mis ava mille jaoks on.
Tutvunud olen ma temaga mitu korda aga sellest pumbandusest ma eriti ei jaga seal kahjuks.Tegelikult oleks vaja praegu teada ainult seda kas see toru peab selle suure lohu juurde minema ja millised augud sulgeda?
Kas sellistele karbussidele mingeid jooniseid ka on?
Leidsin siis internetist paar joonist ja sain selgeks selle tööpõhimõtteWink
Nüüd pole siis muud kui läheb aretamiseksSmileWink
ints0000 Kirjutas:Seda delta mopeedi mul enam ammu pole, aga on jäänud walbro karbuss koos üleminekutega, (mootori ja õhufiltri poolne) sellest võin nädalavahetusel pilte teha kui meelest ära ei lähe.

See karbuss mis sul on, on mõeldud Delta mopeedile? Mis see juurde annab, plussid ja miinused, oskad rääkida?
Minu mootor töötas sellega palju paremini kui originaaliga. LO-HI segud sai ilusti paika reguleerida. Ainuke viga mis oli: et kui vaakum pumpa ei kasuta siis käima saamine võtab aega.
Mul ka 2 Walbro karbussi, Walbro aitaks? Või oleks see Tillotson parem?
Samuti kas minek ka paraneb või on äkilisem vms? Äkki saad mingi joonise teha või pildi kasvõi kuidas reaalselt selline asi välja näeks?

Märt,
midagi nagu plaaniks Smile
Minu katsetuste põhjal Tillotson oli parem. Loomulikult on mootor erksam ja jõudu kaa rohkem.
Lõppkiirus kaa suurem. Kuid hea mineku tarvis jääb karbussist väheks.
Tuleks juba forseerimise peale minna ja korraliku resonaatoriga summuti teha ja kiirematel pööretel süüdet varasemaks tegev CDI jne.
Selge, aga vahetükk? Kas see tuleb ise lasta teha vms?
Ikka ise, selliseid minu teada poest ei saa.
ints0000 Kirjutas:Ikka ise, selliseid minu teada poest ei saa.

Oma süsteem müümisest ei ole huvitatud? Või vahetusest?

Arvan, et endal pole aega eriti tegelda, eks näis.

Tänud!
Lehti: 1 2