automoto.ee foorumid

Täisversioon: Uralile alternatiivne jõuallikas
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna mu Ural-Dnepri ristsugutis originaalsusega just ei hiilga ning katel jälle rikki läks, uurin võimalusi paigaldada miski väiksemahuline automootor urali käigukasti otsa. Sapaka mootori jätaksin suurima heameelega potensiaalsete jõuallikate nimekirjast välja, kuna mul remondist juba kõrini.
Kui keegi omab kogemusi või soovitusi jõuallika valiku/saadavuse osas, siis palun pange siia kirja.
Mootor võiks vastata järgmistele tingimustele - alates u. 1990, bensiin, jupid tellitavad kataloogist, kuni 40kw, alumiiniumblokk, vesijahutus, kaal alla 100 kilo, starter bloki küljes, lammutustest leitav ja hinnaga kuni mõnituhat krooni.

Kõik ettepanekud teretulnud.


Ehk sobib volkswagen põrnika mootor, kahjuks ei oska öelda kas ta kõigile su nõudmistele vastab.
isandpauk Kirjutas:vesijahutus

Seega ei vasta.
Subaru on läbi aegade boksermootoreid teinud.
Ainult et võimsuse kohalt läheks vist seadusega vastuollu.
Subaru ja põrnikas pole ilmselt kumbki eriti atraktiivsed - põrnikal on õhkjahutus, subaru katel ilmselgelt liiga võimas ning kallis.
Kas keegi teab mõnda lammutust, kus oleks väikest Suzuki Altot või nissan micrat?
Uuel põrnikal on mootor ees ja vesijahutusega. Kuid see peaks R4 olema, selline vist kaa ei sobi?
Mis mootor venelaste Kamaz tehase imerelval OKA-l peal on (tean et 2 silindrit aga edasi)?? Ei tea kas ta üldse ühelegi antud tingimusele vastab ja kui kergelt leitav on, lihtsalt turgatas pähe seda teemat vaadates.
Kunagi sai mõeldud Fiat 127 mootori peale aga tellijal kadus huvi ja asi jäi pooleli.Kaal umbes sama kui K750l.
automootor kyll,aga kas jahutusradiaatoriga probleeme ei teki?
ints0000 Kirjutas:Uuel põrnikal on mootor ees ja vesijahutusega. Kuid see peaks R4 olema, selline vist kaa ei sobi?
Selle hinnaklass jääb arvatavasti liiga suureks
zxr Kirjutas:automootor kyll,aga kas jahutusradiaatoriga probleeme ei teki?
tuleb leida sobiva suurusega radikas ning talvesõidu konfis on võimalik mingid torud korvi ka vedada
Pane bedaalid ja rüüpa õlut peale Big Grin

Diisel varjante teeb sakslane kuna susasin foorimisse mingi lingi, oli teisi ülitisi.
BMW mootor, tsikli romulast saad jne, orgunnumise asi.
Pole ka urali mootoril midagi viga, kõik tuleb ainult keermeliimiga kinni liimida ja tihendid silkoniga kokku panna küll ta siis põksub.
6a põksund nüüd kapremont.
Kuidas alternatiivse jõuallika otsingud sujuvad? Märkasin joonealuses kirjutises vihjet, et midagi susiseb?
Fiat 127, 900cm3 mootor peaks üsna sobima. Kaal kindlasti alla saja kilo, kuna omal ajal sai neid korduvalt üksi süles tassitud. Kui huvi anna teada, mul on selline mootor kuuri all seismas.
Jõuallikas leitud. Õigemini terve auto - 80ndate daihatsu Hijet. 33kw rida 3 bensukas 850 cm3. Vormistasin oma nimele, ladusin suure malmvanni ja hulganisti muud kraami peale ning sõber sõitis masinaga jõgevamaale ära. Kui ta selle sõiduga ära ei lagunenud, siis peaks dnepraalil ka kestma.
Nüüd vaja leiutada emmi käimar sinna otsa - Türil on mingi koht kus ehk tehakse, aga kõigepealt pean mootori maha võtma ning koos raami ja käimariga kohapeal ära käima.
kooma Kirjutas:Mis mootor venelaste Kamaz tehase imerelval OKA-l peal on (tean et 2 silindrit aga edasi)?? Ei tea kas ta üldse ühelegi antud tingimusele vastab ja kui kergelt leitav on, lihtsalt turgatas pähe seda teemat vaadates.
Sellel on "nullkaheksa" mootor poolitatud. Kuna plokk on malmist ei vasta see antud tingimustele. Lisaks on seal ka 2 tasakaalustusvõlli, mis teevad asja päris raskeks- kaal koos käigukastiga 96kg.
Aga mis puutub selle mootori saadavuse kohta, siis mainin ära, et mul oli just hiljuti võimalus osta täiestu uus selline oma masinale tagavaraksToungue
[Pilt: p1010021vo7.jpg]
Isandpauk- hoia meid kursis, igavesti huvitav teema!
Kuidas projekt on edenenud?
skoda kasutab r3 mootorit vesi jahutus 1,1l jne