automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mercedes-Benz 230TE, w123, 1982
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Eile sai siis selline sõiduriist omale garaazi veetud. Tõidab ilusti aga kere hakkab täitsa läbi minema. Ehk, siis kunagi tuleks natukene kere korrastada. Mootor on küll bensiiniga töötav kuid nurrub isegi väga pika läbisõidu kohta hästi.

Oma autost pilte pole jõudnud veel teha aga näha on seda varem kehtinud kuulutuselt: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Igaljuhul see auto on minu meelejärgi ja vaevalt ma nüüd midagi kahetsema pean hakkama. Loomulikult on masinaga tööd kõvasti ja kõik nõuab aega ja raha.

Äkki juba keegi oskab öelda, et millist rada pidi võiksin endale leida tagatuled (mõlemad on millegi pärast katki) ja koopaäärtele liistud (paljudel vanadel mersudel on sellised kroomist ääred peal)?
Tervitus.

Koopaäärsed liistud saad osta ebayst - komplekt kohaletoomisega on umbes 100 EUR. Pruugitud ei ole mõtet otsida, need on nii kui nii kõik mõlkides.
Soovitus - kui paned pane tiiva ja liistu vahele sisse paksult rust-stop või mingi muu taoline asi.
Tagatuled võid äkki Imre (Kadaka 74a MB remont) käest saada.
Tel.nr. oli vanasti 50 24722
Nüüd kaks päeva olen temaga väikseid sõite teinud. (pea 100km juba läbi sõidetud) Tagatuled sain ka 50krooni eest mis hetkel kuljes on. Vajavad natukene parandamist (kahest paarist saab ühed korralikud) aga esialgu ajavad asja ilusti ära.

Kere sai ka natukene kõpitsetud ja roostet peidetud. (näeb juba auto moodi välja Rolleyes) Kahjuks rahakott ei luba autot rooste käest veel päästa. Kuna talv on tulemas, siis oleks vaja natukene kerele hoolt, et "rooste päris läbi ei näriks". On kellegil soovitusi auto talvevalmidusse seadmisel? Ise plaanin mingi ainega kõikvõimalikud kohad üle käia ja põhja/koopad kivikaitsega katta. Kui võimalik, siis leiaks kuskilt plastik-katted koobaste sisse, et soolavesi koopasse ei läheks. Ei tea muidugi kuidas neid leida.

Homme siis jälle mersuga teele ja loodan, et homne päev sujub hästi. Proovin mõned pildid ka temast siis saada! Wink
Roostet peita seda millegiga ülemöksides on küll kenam vaadata aga rooste närib seal möksi all kenasti edasi.
Varuosasid sinu autole liigub sootsate hindadega ka Mersu foorumis
veic OT aga ehk on temal rohkem õnne kui mul,kuna mina üritasin kah sealt juppe saada,aga ei saanud enam kuidagi müüjatega kontakti kui olin korra helistanud.
mesamees Kirjutas:veic OT aga ehk on temal rohkem õnne kui mul,kuna mina üritasin kah sealt juppe saada,aga ei saanud enam kuidagi müüjatega kontakti kui olin korra helistanud.


Sellega on nii ja naa. Inimesi on erinevaid
Rooste katmine millegagi on ei lisa auto talveomadustele midagi ja on seega mõtetu raharaisk. Ära tegele sellega. (tegele, aga muul ajal ja eesmärgil)

Käi üle mootori elekter (küünlad-juhtmed-jagajakaas), kontrolli akut (soovitavalt kuluta 5-600.- uuele), vaheta bensufilter (õli võiks ka tegelt mingi vedelam olla, aga kui aku uus ja lõbusalt vedada jaksab, pole nii esmane).

Vaata, et tuppa sooja tuleks (termostaat toimiks ja soojaklapp tulemüüri juures samuti).

Kuivata auto seest nii ära kui saad (matid-vaibad), kui kuskilt roosteaugust (tagakoopaäärest vms) vesi sisse saab, ürita seda kuidagi paigata. Niiskust on talvel niigi ülearu ja külmaga koos mõjub ta eriti vastikult (see on minu arvamus). Nelja sõnaga- uduseid klaase ürita vältida.
Samas seisukorras autoga toimisin järgmiselt, et veidi aega edasi lükata.
Tõstsin seest tühjaks. Pesin survepesuriga korralikult puhtaks, ka alt kõik rattakoopad ja karbid. Lasin kenasti ära kuivada. Pritsisin roostetõrje õliga (ML segu) kõik korralikult üle. Augud lasin vahupüstoliga kinni (ajas hullult tolmu sisse, märjaga oleks vett hakand ajama).
Värvi ja muu taolise keemiaga pole mõtet niisama mällata. Eeltöö sellise asja jaoks liialt suur. Värvi asjad tuleb põhjalikult ja lõplikult juba teha.Siis on asjast ka tolku.