automoto.ee foorumid

Täisversioon: CŽ 125 "tõmbab täis", mis teha?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selline, et muuda ujuki taset nii kuidas tahad, ikka tõmbab täis.
Kohe päris algul (pärast muutmist) ei hakka jamama, aga paari päeva pärast küll.Sad

Masinal muidugi Jikovi karburaator. Minu oletus selline, et äkki on Jawa 350-ne düüs sisse pandud.

Äkki annaksite nõu, mida teha või milles probleem!
Rolleyes
Muudad ujuki taset - see jäi natuke arusaamatuks minujaoks.Veendu siis mis düüsiga sul tegemist seal on, ja katseta erinevaid düüse, karburaatoris nõelad ikka peavad kenasti? Ega vaja väljavahetamist?
Nõel peab küll, kui kraan lahti, siis uputama ei hakka.
cz 125-l on suurema avaga düüz kui jawa 350-lSmile
ints0000 Kirjutas:cz 125-l on suurema avaga düüz kui jawa 350-lSmile

Oled Sa ikka kindel?Wink
Muidu mootor tihe - kap. remont tehtud alles.
Kui kahtlustad, et liig suur düüs, pane siis "karv" sisse, s.t. kui väiksemat düüsi proovimiseks pole, pane juhtmekiud sisse ja proovi siis. Jikovi düüsidel peab ääre peal number ka olema, mis näitab suurust. Minu mäletamist mööda on 125-sel nii 130-140 düüs.
Muidugi üks täis tõmbamise põhjus võib olla ka see kui tsiklit piisavalt pöördes ei hoia. CZ pole mõeldud niisama töristamiseks. Asja muudab paremaks kui panna klapp vahele, siis käib madalamal pöördel ka.
Kõrgel pöördel käib hästi, aga kui natuke madal pöördel lased on kohe kööga.
Kas nõela ikka oled alla lasknud? Jikovil on nõelas päris mitu reguleerimis auku. Pane vedru kõige ülemisse auku, siis on nõel kõige alumises asendis, nati peaks paremaks minema siis.
Korvimehel õigus, cž ei ole niisama töristamiseks, tahab ikka pööret peale. Endal cž 125, uputas kah koguaeg täis, küll proovisin düüse vahetada ja nõel pidas ja ujuk korras aga abi ei olnud. Lõpuks lõin käega ja panin teise karbussi peale ning asi korras. Eks kui aega saan siis vaatan, mis tollel vanal karbussil viga on.
Äkki on probleem õhu liikumisega.
Naabril oli cz125 j see töötas kenasti igal pöördel, tühikäiku muidugi polnud aga madalamatel pööretel töötas ka.