automoto.ee foorumid

Täisversioon: värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kas keegi oskab nõu anda millise värviga tsiklit värvida? kuidas saada värv tugev..jne.Eeltöödega saaks ise hakkama aga kardan et värv jääb nõrk.
Võlusõna on veoautovärv...
ma ise ka arvasin et see oleks kõige mõistlikum. Aga see on päris kallis ikka! AGA noh kvaliteet maksab.Kas on ka mingit lakki olemas või vaja, mis värvi tugevdaks?
Osta Du pointi veokisarja värvi,kulub 1,5 liitrit .
kata 2 korda(püstoliga)
minsk125mjoha Kirjutas:ma ise ka arvasin et see oleks kõige mõistlikum. Aga see on päris kallis ikka! AGA noh kvaliteet maksab.Kas on ka mingit lakki olemas või vaja, mis värvi tugevdaks?

Mõne krooni see maksab ikka. Mis kaasaja värvidesse puutub, siis enamik neist on kahekomponendilised, teavet saab müüjate käest. Uunikumidele kattelakki ei ole mõtet panna; see on rohkem metallikvärvide rida.
minsk125mjoha Kirjutas:ma ise ka arvasin et see oleks kõige mõistlikum. Aga see on päris kallis ikka! AGA noh kvaliteet maksab.Kas on ka mingit lakki olemas või vaja, mis värvi tugevdaks?

Värvimine ühe tsikli puhul ei ole ju igapäevane tegevus, sestap tuleks mõnisada krooni rohkem investeerida kvaliteetvärvidese, mille hulka kuulub  ka veokisari, mis on sama hea läikega kui sõiduautole kuuluv sari, kuid mehaanilistele vigastustele vastupidavam (täkked, kriimud). Samas pea poole odavam kui sõiduauto värv. Värv on metalli kaitseks, vahatamine aga kaitseb omakorda värvi.
Aga siis selline küsimus. Kui läeb sõiduriista raam liivapritsi alla ja töö teostaja ka värvib soovi korral pulbervärviga, siis kas on hea mõte tal lasta seda teha haljale raamile, kuna ilmselt tahab raam pärast ikkagi siit sealt pahteldamist, siis tuleks pulbervärvitud raam hiljem üle värvida. Kuidas need pulbervärvid suhtuvad üle värvimisse? On pulbervärv piisavalt hea, et teda otse haljale metallile värvida, ilma roostekrundita?
Võid ka nii teha aga pärast värvimise eeltöö saab olema pikk ja piinarikas ettevõtmine.Plastmasssi matistamine võtab omajagu aega ja liivapaberit.
"Pikk ja piinarikas" on selle töö kohta veel väga pehmelt öeldud Smile See ei ole üldse hea idee.
Miks ei ole pulbervärvi hea kasutada, ehk lahkaks täpsemalt selle lahti, peale selle, et teda on hiljem raske töödelda/üle värvida. Värv jääb kindlasti kõvem kui tavaline, aga kuidas ta toimib rooste tõkkena ja kas pulbervärvi alla peaks/võiks kasutada pahtlit ja kruntvärvi jne. Kavatsesin kasutada sellise firma nagu AS ARCO teenust. Seal tehakse peale pulbervärvimise ka pulber tsinkimist. Äkki oleks mõistlik hoopis raam tsinkida? Aga kas pulbertsinkimine on see parim? Palun valgustage Smile
Küsimus Sulle.

Kas taastad midagi või on lihtsalt oma loominguga tegemist.
Kõik need värvimise teemad on läbi käidud,otsingusse pane värvimine ja saad kõik vastused!

Ole tubli!
Taastan oma '68 aasta Riga-5 võrri originaal seisukorda. Õrnemad detailid nagu porilauad ja bensiinipaak jms on juba puhastatud, töödeldud roostemuundajaga ja kruntvärvitud, aga nüüd on küsimus raami värvimises ja ka pakiraamis. Viimane on rooste poolt suht näritud. Raam on pea ideaalne, selle liivapritsiga puhastamisel kergest pindmisest roostest võiks koheselt üle värvida, aga mitte pakiraami. Olen otsinud siit foorumist värvimise kohta ja lugenud väga erinevaid arvamusi, nagu ikka. Mind aga huvitaks, et kas oleks näiteks mõistlikum liivapritsiga puhastatud raam tsinkida ja siis krunt ja värv selga või siis piisaks ka ainult pulbervärvist. Viimase suhtes mul kogemused puuduvad kahjuks. Kui nüüd värvimine endale jätta, siis muidugi teeks asja ehk põhjalikumalt kui lastes teha, sest endale tehes jätkub silmi ja kriitikat kõikidesse nurgatagustesse ja ei koonerdaks materjalidega. Igatahes tahaks korralikult seda teha, et seekordne tegemine kestaks ja oleks aastate pärast ka kena vaadata ning kasutada.
No nii,asi selge
1.prits
2.happekrunt (kaetakse kerge uduna)
3.täitekrunt
4.pahteldamine ja lihvimine (120-240 paberiga)
5.kruntimine
6.lihvimine (kuivalt 320-400 paberiga)
7.silikoon pesu
8.värvikoodi järgi veokisari peale
ja sinu võrr on värvitud.

NB! Mitte tsinkida!
Pulbervärv kantakse ikka haljale pinnale jah. Või noh ma täpsemalt ei tea mida nad seal teevad, aga protsess näeb välja nii, et viid haljad jupid värvimisse, seal võetakse need vastu, tehakse mingit nõidust ja natukese aja pärast saad värvitud jupid kätte.

Pulbervärvile peale värvimine pole selle pärast hea idee, et teda on väga nõme ja raske lihvida/karestada.
Ma tänan Tsiklimeister! Smile Seega käivad vidinad liivapritsi alt läbi ja edasine jääb endale. Happekrunt on küll ka asi, mida pole varem kasutanud, aga ilmselt pole seda raske leida.
A mis te DeBeer värvide kohta arvate?
Kasutasin Debeeri ja peale seda kui hakkasin Du Ponti kasutama,käin Debeeri letist suure ringiga mööda.

Du Pont veokisari on soodsam!