automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem mopeediga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Mopeed on fantic concord lei (itaallane).

Ja probleem on siis selline: 1) käib ainult siis kui õhuklapp peal.
2) Natukese aja pärast käimist on karbuss bensiinist üle ujutatud.
3) Saab liiga palju peale (ei oska midagi ette võtta)
4) Kui gaas põhjas siis pöörded vähenevad ja mopeed hakkab lörisema.

PS: Säde on olemas ja kolb ja rõngad peaksid ka terved olema. Ujuk on terve.

Oleks hädasti abi tarvis, proovisin enda probleemi võimalikult hästi väljendada.
Algul tundus, et nagu õhku palju...Kohe viskas mõttesse, et vaata lisaõhu seisukohalt kõik tihendid, kinnitused jm üle...
Olgu vaatan üle Smile
one of the few survivors in Italy...

on siis selle mopi kohta öeldud Big Grin

Ma arvan, et asi on karbussis. Aga tundub, et sinna asemele on midagi väga raske leida :S
Vaata karburaatoris on ka üks düüs, millest tuleb kütus käbi. Puhasta see ära ja proovi uuesti. Ma arvan et viga peitub selles.
Miks siis üle peaks ujutama hakkama ?

Muidu seda ma olen puhastanud
ma pakun et sul on ujukinõela kumm ära tulnd või kulunud.Mul oli teltal sama jama kui mul ei olnd ujukinõela kummi.Kontrolli üle.
tem11 Kirjutas:ma pakun et sul on ujukinõela kumm ära tulnd või kulunud.Mul oli teltal sama jama kui mul ei olnd ujukinõela kummi.Kontrolli üle.

Ujukiruumi klapi (nõela) hermeetilisust saab ju imelihtsalt kontrollida. Võtad karburaatori laiali, paned bensiini sissevoolustutsile miski vooliku/toru otsa ja puhud siis sealt torust sisse. Kui klapp/nõel kinni lükata käega, peab asi jääma õhutihedaks, nii et mitte üks piuks läbi ei tule. Kui tuleb, siis on klapiga miskit mäda ja tuleb midagi ette võtta.

Sama meetod sobib kasutamiseks punnvõrrist GAZ-51 ja Sahaarini; ühesõnaga, igalpool, kus on tegemist karburaatormootoriga ja karburaator omab standardset ujukiruumi. Näiteks GAZ-51 karburaatori K-22G juures oli ebahermeetiline nõel sagedasim probleem, miks karburaator vahetusse läks (või siis nõelklapp selles).
Sain ta sõitma nüüd Smile Aga probleem selles, et kui kiirus on kuskil 50, siis hakkab ta puterdama ja sõidab vaid õhuklapp peal.
keera ohu kruvi kinni
Fantic Kirjutas:kui kiirus on kuskil 50, siis hakkab ta puterdama ja sõidab vaid õhuklapp peal.

Järelikult jääb kütuse kogus väheks, ehk segu lahjaks. Õhuklappi sulgedes vähendad õhu kogus, kütuse kogus jääb samaks - ja õhu ja kütuse vahekord muutuvad õigeks... probleem jälle selles, et küttesegu üldine kogus vähene.

Järelikult tuleb suurendada kütuse kogust - kas reguleerida segukruviga rikkamaks, kui on segunõelaga karburaator, siis tõsta nõela ülespoole.
Kui see kõik ei aita, siis järgmine etapp on suurema peadüüsi kasutuselevõtt.

Samas... kui mõelda, et ennem kunagi see masin ikkagi sõitis normaalseslt... eeldades, et kõi karburatori kanalid on puhtad ja düüsid samuti ja segunõelaga karburaatori puhul segunõel ikka ilusti kinni - düüsi mõõt ise väheneda ei saa. Järelikult saab juhtunud olla kaks võimalust - kas midagi juhtunud ujukinõela asendiga ja küttenivoo on ujukiruumis langenud või on midagi juhtunud õhupuhastiga ja on pealetulev õhu kogus mägatavalt suurenenud.
kontrolli ujukitaset!selle uputab yle
Kui õhuklapi pealetõmbamine aitab siis ei ole eriti muud võimalik kui see et segu liiga lahjaks muutub. Märksa keerulisem on välja selgitada aga mispärast...
Võimalikud kandidaadid paagist alates:
- bensiinikraan (või klapp) umbes
- pealevoolu toru umbes
- filtris ummistus (bensiinifilter ei pidavat sobima kui kütuses õli ka sees, soovitati diislifiltrit?)
- nõelklapp ei avane piisavalt
- mingi probleem segukoonuse juures (vähetõenäoline, aga siiski. eriti kui koonus on soojendusega. Enamasti põhjustab see viga vaid gaasisiibri kinnijäämist)
Igatahes mingi pealevoolu probleemi tõttu jääb karpas kütust liiga väheseks (ja segu lahjaks seeläbi). Teeb ta sul ikka nii - algul sõidab natuke aega (nii paarkümmend sekundit) normaalselt ja siis hakkab lollitama?

Minu rolleril avaldub ligikaudu sama probleem täisgaasiga sõites kui keeris paagis - võib mingi moment lihtsalt lambist välja surra. Jama põhjustab antud juhul bensiinipaagi küljes asuv vaakumklapp mis laseb pisut kehvasti kütust läbi, täisgaasiga sõites aga imeb kütust niipalju eest ära et mingi moment on karpa ilmselt kuival. Mõned sekundid hiljem aga käivitub ilusti. Pole senini viitsinud ära parandada, nagunii täisgaasiga sõitu väga ei harrasta.

Fantic Kirjutas:Sain ta sõitma nüüd Smile Aga probleem selles, et kui kiirus on kuskil 50, siis hakkab ta puterdama ja sõidab vaid õhuklapp peal.