automoto.ee foorumid

Täisversioon: värvimine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Millega värvida kui pritsi ei saa kasutada?(pintsel?)Ja mis värviga tulemus kõige parem jääks?
KoBa Kirjutas:Millega värvida kui pritsi ei saa kasutada?(pintsel?)Ja mis värviga tulemus kõige parem jääks?

Mis tähendab, et ei saa kasutada? Kui endal komplekti (kompressor, pihusti, filter) pole, saab teha ju sõbra/tuttava pool. Või lasta teha miskises firmas, kes tegeleb värvimistöödega. Vähegi korraliku kvaliteedi soovi korral ei tule muud variandid peale pihusti ju üldse kõne allagi.

Värvi osas on siit foorumist ammu läbikäinud teema, et uunikumide juures on mõistlik kasutada kahekomponendilisi veoautovärve. Isiklikult oman kogemusi nii DeBeer kui ka DuPont firmade värvide osas, usun, et sobivad ka ülejäänud.

Enne lõppvärvi pealekandmist tuleb pind loomulikult teha metallini puhtaks, töödelda ortofosforhappe roostevastase derivaadiga (nt Buvanol), seejärel happekrundiga ja täitekrundiga. Täitekrunditud pind tuleb pahletada ja lihvida niipalju kordi, et tulemus oleks soovitult sile. Siis võib peale kanda kattevärvi. Ka need arutlused on siit foorumist palju kordi läbi käinud, otsing abiks.

lakki ei pea panema? (parem läige)
ja mingi spetsiaalne värvimis kamber?
KoBa Kirjutas:lakki ei pea panema? (parem läige)

Uunikumidele pole mõtet. Pigem pärast korralikult poleerida. Üldse on see laki värk rohkem metallikvärvide asi... vanasti ei lakkinud tehnikat keegi, emailvärv läigib isegi.

KoBa Kirjutas:ja mingi spetsiaalne värvimis kamber?

Võiks, aga väikeste detailide (mootorratta osad) korral pole alati 100% obligatoorne. Igatahes - kuivada võiksid detailid miskises võimalikult vähese tolmuga (loe: võimalikult tolmuvabas) ruumis, kus õhk ei liigu. Kambri idee ongi tegelikult selles, et Sul on suur tolmuvaba ruum, kus õhu liigutamine (pihusti pihustav värvi ju õhu abil!) tolmu värskeltvärvitud pinnale üles ei keeruta. Ja kus saab värvi kuivamiseks vajaliku kõrge temperatuuri sisse ajada.

Mina olen väikesed detailid (jalgratta osad, mootorratta osad jt) väljas muru kohal värvinud maast kõrgel ülesriputatuna ning kohe peale värvimist viinud kergelt köetud sauna kuivama (kus nad seal siis rahus edasi on rippunud, et neid keegi enam ei tolmutaks). Kui seda teha hommikul ja tuulevaikse ilmaga, on väljas imevähe tolmu, mis ei jõua värvimise ajal oluliselt ladestuda detailidele.

Värvimiskambrist aga ei pääse nt terve suure autokere värvimisel. Mina olen suured asjad kõik teha lasknud nt.
Vanema poolne masin,kas värvid läikiva\mati värviga?
Kellele ema, kellele tütarBig Grin

KoBa Kirjutas:Vanema poolne masin,kas värvid läikiva\mati värviga?