automoto.ee foorumid

Täisversioon: Midateha?:amordipesa ja selle ymbrus läbimäda
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tegemist siis rullnoka bmwga ja aastaks on 86...ja mootor on kergeim peal..
selline pull asi, et terve kere on suht heas korras, aga k6rvalistujapopolne esimene amordipesa ja selle ymbrus on ära mädanenud...
esimene poolraam on k6va ja ka tiib on k6va , aga kogu see plekk(täies tykis) on olematu...
m6istagi vajus esimene ratas lääpa....
kuidas teha?
ei piisa vastusest: et osta uus see plekk ja keevita sinna asemele...natuke täpsemalt tahaks teada, kuias ja mismoodi ja mis v6ib nihu minna...
hetkel hoiab ratast sirgu veel kahe amordipesa vaheel aretatud metalltoru...aga peale selle et see on porno on ju see ka ilmselt ohtlik...
samas kel huvi siis auta ka myya 5200 eek...
yv on 07/07 ja muidu nagu heas korras...

[Pilt: 4052672.jpg]
Paned äkki "asjast" (ehk siis sellest õnnetust amordipesast) mõne foto?
pppp Kirjutas:Paned äkki "asjast" (ehk siis sellest õnnetust amordipesast) mõne foto?

Tegelikult üritas ta selgitada et sellise veaga auto müüa.
1,6 pritsung või 1,8 karpa on mootoriks ? Mädanemise põhjuseks on teoreetiliselt kunagine tugev ülelaadimine või aku riknemine, selle koha mädanemist esineb e30 kerega bemmidel suht tihti. Töö iseenesest suht keerukas ja aeganõudev. Valge inimene sihukest autot üldiselt taastama ei hakkakas
Mnjah, kui sa just pead seda BMW-d remontima, siis võid proovida otsida doonori. Kas mõne kurna pannud samasuguse, milllel kõnesolev koht terve. Või millestki sarnasest aretada.
tamar99 Kirjutas:Tegelikult üritas ta selgitada et sellise veaga auto müüa.

Ma olin heatahtlik ja üritasin teemat kustutamise asemel õigesse suunda keerata.
tähendab me ei ela enam sügaval nõukaajal ja selist asja peaks suvalises autoplekiga tegelevas poes müüa olema ju.
Trocader'ist võiks ju uurida ,kas on sellist tükki neil olemas !
vs
See,et me oleme juba 15 aastat iseseisvust saanud maitsta ei tähenda veel et astud kauplusesse ja kindlasti saad seda mida läksid ostma.Samuti on auto varuosaplekkidega.Lansereid müüdi ja müüakse tõepoolest nõukogude autodele(sest neid ehitati vaesel ja raskel ajal suisa algosadest kokku).Läänemaailm sellist autoehitust ei tunne,nagu näiteks kunagi võis näha Mustamäe paneelmajade juures olevas parklas kui külje peale keeratud Mossel või Ladal onud keevitasid gaasiga põhja.Paraku amordi kuppe ei ole vist muudmoodi võimalik uuena saada kui ainult läbi esinduse.Kardan,et see üritus muutub kulukamaks kui antud sõiduk ise.Võimalik on ,,doonori,,pealt maha lõigata ja siis kenasti mõõdu järgi paika keevitada.Kes seda tööd teinud on,teavad kindlasti kuidas see käib.Minu mäletamist mööda meist arenenumates riikides suisa ülevaatusel uuriti ja uuritakse neid kohti mis antud hetkel teemaks on.Oled ju mädand veermiku kandeosaga potensiaalne ohutekitaja liikluses.
noh hetkel on kahe amordipesa vahele aretatud strutbar ja erilisi manöövreid ka praegu slle autoga ei tee , siis ilmselt pysib veel m6nda aega koos, sellega olen n6us jah et ohtlik .
sai leitud siis doonor, aga nyyd oleks vaja kuskilt kapotialuse jooniseid koos m66tudega , et kust saax?`...
samuti ootan pakkumisi , kui kellegil mädaneb kuskil m6ni bmw ront ja soovib tast vabaneda , siis symboolse hinnaga ostax ära...(vahemik0-paar tonni) 59059595
Otsi Autoroboti andmeid.