automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt:Jawa Perak 250 1954 a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Täna sai alustatud järgmise projektiga.Alljärgnevalt püüan Teid kursis hoida tööde ja tegemistega selle projekti raames.
1.Kroomi detailid läksid kroomieemaldusse.
2.Raam ja muud detailid haaveldusse.
3.Kodarad,võrud,leegitorud,sumbutajad tellitud Kloostrimetsa motopoest.

Nii palju ,siis tehtud kolme tunniga.
Räägi kuidas sa väiksemate detailidega hakkama saad? Mõtlen siin poltide mutritega- nii mootoris kui raamil.
Olen siin ise just hädas jawa 350/360le nende otsimisega. Enamikes poodides ei ole õiges mõõdus õige keermepikkusega asju saada. Seega kas külastad treialit või on mingi oma nipp? Tavaliselt on vanad väga halvas seisus, mille taastamisele läheb tohutu aeg.

Tore oleks, kui jupid kätte saad ja mõne pildi saaksid organiseerida töö käigust.
edu ehitamisel.
Siiamaani olen ikka külastanud treialit,Tartus,Kabeli 3,Mati.Mati teeb korrektselt ja hind on ka soodne.
Piltidega on selline lugu,et kui saan nad väiksemaks,siis postitan nädalavahetusel.(ei oska nimelt pilte väiksemaks teha?)
Tsiklimeister Kirjutas:Siiamaani olen ikka külastanud treialit,Tartus,Kabeli 3,Mati.Mati teeb korrektselt ja hind on ka soodne.
Piltidega on selline lugu,et kui saan nad väiksemaks,siis postitan nädalavahetusel.(ei oska nimelt pilte väiksemaks teha?)

Tean Mati Saart väga hästi, olen tema juures nii mitme jawa jupiga juba käinud. Ega ta enda jawa 250/559 ole ka silmailu.
Tema ise nägi ka palju vaeva poltidega -tegi ka ise kõik M8 mootori poldid.
Tsiklimeister Kirjutas:Piltidega on selline lugu,et kui saan nad väiksemaks,siis postitan nädalavahetusel.(ei oska nimelt pilte väiksemaks teha?)

ilmselt windows? Kui omal ajal windowsit kasutatud sai, oli kiire ja mugav kasutada sellist asja:
http://www.tucows.com/start_dl/194967_75076_4221

sikuta õige alla (täitsa legaalselt), pane peale - ning loodetavasti läheb kohe ka kenasti käima. Kui kellelgi ta peale pandud on, siis ehk õpetab ka täpseid menüüsid (ilmselt fail lahti, kusagilt otsida "resize" käsk ning läheb kui lepase reega) Smile

teet,
õpetab kuna teab, et võõrastes valdkondades võib väike suunav vihje hirmpalju aega kokku hoida...
Tsiklimeister Kirjutas:Piltidega on selline lugu,et kui saan nad väiksemaks,siis postitan nädalavahetusel.(ei oska nimelt pilte väiksemaks teha?)

Kui tegu ongi Windowsiga, saab pilte ka Paintiga väiksemaks teha.
Selleks tuleb teha järgmist:
Teed pildi peal hiirega paremklõpsu, seal lahti tulevast menüüst valid "Edit" (eesti keelse Windowsi puhul "Redigeeri")
Nii, nüüd on Paint lahti...
Siis vajuta Ctrl+W
Nüüd tuli lahti väikene aken.
Seal on "Horizontal" ja "Vertical" selle 100% asemel paned näiteks 50% (MÕLEMALE, nii "Vertical kui ka "Horizontal") ja pilt ongi poole väiksemWink

Uhh, loodan, et saad aru!Cool
Paint rikub pildi kvaliteedi.
Muidu sellise programmiga saab: IrfanView.(saab lisada eestikeele)
Avad pildi, menüüst "picture": change size, sinna sisestad soovitava suuruse mõõtmed ja siis salvestad pildi omale sobivas formaadis.
PHP Kood:
[attachment=24236
Järgmine etapp.
1.plekk ja metall detailid sain haaveldusest kätte ja kruntisin happekrundiga ära.(happekrunti lastakse detailile peale kerge uduna)
2.algavad keevitus ja plekitööd,mis peaksid lõpule jõudma 15 novembriks.
Pilte saate vaadata lähiajal
www.retromc.ee
Oled sa mõelnud lasta raam ja plekidetailid ära tsinkida? Sel juhul ei ole roostega probleemi.
Samas kui küsida tohib, miks otsustasid haavelduse kasuks mitte liivapritsi?
Tsinkida soovitan neid detaile ,mida ei taheta enam töödelda.
Lihvimisel ja keevitamisel on tsink eluohtlik ja ei soovita kellelegi.
Haaveldus(professionaalse töölise)poolt on lõppkokkuvõttes kõige odavam variant.
Haavlipritsiga saab tunnis tehtud kuni kolm tsiklit aga liivapritsiga ainult mõne detaili selle aja jooksul.
Probleem ongi ju selles, et sellele masinale ei toodeta enam eriti juppe, ning enamik juppe on väga defkad. Näiteks paaki ja "lennukit"- millel ei ole võtmeauku, otsitakse nagu heinakuhjast nõela taga. Seetõttu küsisingi, kas sa lased ka ära tsinkida. Olen teadlik tsingi mürgisusest selle töötlemisel. Õige märkus, et viimase asjana, kui enam detaile ei soovita töödelda, tsingitakse, millele järgneb värvimine.

To Tsiklimeister:
Äkki oled nõus avaldama hinnad, mis on läinud masina korrastamiseks.

Viimasel ajal räägivad kõik suure suuga taastamisest, samas ollakse arvamusel, et üheltpoolt saab odavalt hakkama(palju ise tehes), samas teiseltpoolt asi on väga kirves (lasta teha).
Hindade all ma ei mõtle töötunde, mida sa ise sinna kulutad vaid tellituid töid. Samas lisada, kui saladus ei ole olnud, siis kust tellitud.
Praeguseks on kulutused järgmised:
1.haaveldus 153.-( pluss transport Viljandi Metall)
2.kroomieemaldus 250.-(saatmis kulud Volta Tallinn)
3.happekrunt,lahusti 300.-
4.täitekrunt 200.-
5.kodarad,võrud,leegitorud,sumbutajad 5000.-(Kloostrimetsa Motopood)

Üritan edaspidi kõik kulud siia kirja panna.

www.retromc.ee
Vahepeal sai külastatud Tsehhi vabariigi vanavara laata.Ostetud sai
enamus kroomitud detailid ja puuduolevad osad.
Praeguseks oleks vaja veel bensiinipaak kroomida ja saab alustada tsikli kokkupanekut.