automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mis summutid peaksid olema M72N
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
masin on toodetud arvatavasti 1957a, kas sirged nagu K-750 või siiski kalasaba?
netist leitsin pilte, peaks olema siis selline(taga tuli on teine, pisem)?
[Pilt: m72n_rest_001.jpg]
Kui kellelgi leidub anud masina esihargist midagi(korraliku) siis olen huvitatud.
Otsin ka M72 mootori kolvide, kolvi sõrmede, remont mõõtusid, mis need võik olla ja mis värviga tähistatakse, nii vanemal ajal kui tänapäeval.
Kui M72N, siis peaksid ka alumiiniumrummud olema ja mootor ka mitte K750m oma, nii et selle pildi järgi ei saa atra seada. Kas mitte Zündapp666 ei riputanud M osade kataloogi kuhugi üles? Üldiselt peaksid ikka kalasabad olema kuigi mina küll kindlalt ei tea, millal nad seal Kiievis need K -tüüpi kasutusele võtsid. Poolakad pakuvad M ja K sumpse http://www.oldtimergarage.szn.pl/shop.html ,hinnad alates 60.-(toor) kuni 120.-(kroom) euri. Seal ka vene boxeritest juttu, vb saad sealt targemaks.
Pakun ,et kalasabad.
Ära sa selle esimeses postituses oleva pildi järgi küll eeskuju võta, see on täielik kompott, mootor vale, veljed valed, sumpsid ju K-750 M omad. Isegi vanal K 750-nel on kalasabasumpsid.
Aga M-72-H käivad kroomitud kalasabaotstega sumpsid, kalasaba käib küljest ära. Sumps ise on täpselt nagu Moskva M-1-A aga kinnituskõrvad on sellises kohas et Moskvale kuidagi alla ei istu, leegitoru ei ulata summutisse. Kui koju lähen siis võin siia sokutada ühe pildi originaalsumpsist.