Mul on väiksed augud kahelpool silindrit, auk ja siis väiksed kruviagud ehk siis kinnituskohad. Miks need aknad vajalikud on? Enamus silindritel need puuduvad, aga mul nad on. Ja aknaid pole saada
Kui neid ikka aknateks kutsutakse. Mis nende tööpõhimõte on, sest kinni pean ma need aknad ju panema, aga mis mõte neil on? Hetkel kolvi tääkäik sees näha ja tuleb ju ikka kinni panna, et surve oleks.:smug
kui ma sust õigesti aru sain, siis need on tehnilised avad, mida sa kirjeldasid. see tähendab, et nende kaudu on ülevoolukanal tehtud/vormitud. vaja seda ei lähe. nuputa sinna mida tahad külge, ainult seestpoolt ei tohi takistust teha.
Kolvi poolne osa klapil peab kõrgemale jääma,et ei sulgeks ülevoolukanalit, vata netist: howstuffworks
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ala310
Mul on väiksed augud kahelpool silindrit, auk ja siis väiksed kruviagud ehk siis kinnituskohad. Miks need aknad vajalikud on? Enamus silindritel need puuduvad, aga mul nad on. Ja aknaid pole saada Kui neid ikka aknateks kutsutakse. Mis nende tööpõhimõte on, sest kinni pean ma need aknad ju panema, aga mis mõte neil on? Hetkel kolvi tääkäik sees näha ja tuleb ju ikka kinni panna, et surve oleks.:smug