automoto.ee foorumid

Täisversioon: IŽ-56 uuele elule
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Mis selle vooliku siseläbimõõt oleks? Too Riga "turbiini voolik on liiga peenike äkki?
See on 23 mm seest vist. Täpselt peast ei mäleta.

http://jawamarkt.cz/pav-anhanger/gummi-f...eitenrohre

Aga kui on sellest peenem aga Riga omast veidi tummisem, siis sellist äkki isegi leian....
See vana aiakastmisvoolik oli seest 20-21mm umbes, selle ajas käepidemele selga küll ja jäi väga originaalne paistma. Ma isegi arvan, et see lisatud fotol olev Austraalia voolikutehase 19mm voolik läheb torule selga ja oleks väga asjalik asendus. Käepideme terastoru mõõtes ongi too pealt 19 +/-1mm siia ja sinna poole läbimõõdult - pluss poole annab toru painutamisest nurkadesse tekkinud radiaalsed laienemised. Isiklikult arvan, et juuksekarva päris lõhki ka ei ajaks, kui on ikka originaalile lähedane pikitriipudega must voolik, mille triibud on ikkagi voolikul visuaalselt nähtavad, siis on ju kõik hästi  Smile 
Sisetunne nagu ütleb, et Riga voolik jääks nagu number suuremad püksid jalga ja hakkaks ehk toru peal tiirutama?
Riga voolik on just peenem. PAv-i tundlate oma on ca 23. Kahjuks pole käru minuga ja ma ei saa üle mõõta, mis see täpselt oli. 

Ma mõõdan homme enda nõukaaegse aiavooliku jupi üle, see oli peenem kui PAv-i oma ja kui on 19 siis on see sul olemas põhimõtteliselt. Pikk jupp seda vaja on sellisel juhul?
Mõõtsin Riga vooliku ära. Enamiku sisemõõt on u. 17mm. Aga üks ots on koonuses ja selle sisemõõt on 23 mm. Ehk see ots ees peaks olema lihtsam torule peale lükata. Antud voolik on Nõmmel täitsa saadaval.
(13-09-2019, 00:06 AM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Riga voolik on just peenem. PAv-i tundlate oma on ca 23. Kahjuks pole käru minuga ja ma ei saa üle mõõta, mis see täpselt oli. 

Ma mõõdan homme enda nõukaaegse aiavooliku jupi üle, see oli peenem kui PAv-i oma ja kui on 19 siis on see sul olemas põhimõtteliselt. Pikk jupp seda vaja on sellisel juhul?

Hetkel pole seda sadulatoru käepärast, aga 30cm peaks juba asja ära ajama. Kui on pikem, on parem. 
Olen ülimalt tänulik, kui peaks selline sobiliku pikkusega kasutatav voolik kuskilt välja ilmuma. See on küll pikem jutt, miks nii on läinud, aga nüüd on plaanis aparaat korra veel üle käia ja siis lõpuks ka peale pikka pausi ette näidata musta numbri kavalerina.
Lisaks veel PAV voolikute kohta...
Mulle tundub, et see Jawamarkt.cz ostab seda vollat samamoodi Austraaliast https://hosefactory.com.au/hoses/fire-la...uct_id=233
lehelt ja lõikab juppideks. Samasugune must on ka sealt saadaval. Paraku downunderi mehed ei võta vooliku teisest otsast kinni, et vastata. Kui selle kera siia saaks 20m, oleks ehk teistelgi asjaosalistel huvi kauakestva lahenduse jaoks.  Smile
(13-09-2019, 08:11 AM)taxopets Kirjutas: [ -> ]Mõõtsin Riga vooliku ära. Enamiku sisemõõt on u. 17mm. Aga üks ots on koonuses ja selle sisemõõt on 23 mm. Ehk see ots ees peaks olema lihtsam torule peale lükata. Antud voolik on Nõmmel täitsa saadaval.

Tänan! Pean seda meeles ja arvestan variandina. 

Üldse on kuidagi imelik, positiivses mõttes, et foorum nii positiivselt vastu kajab.
(13-09-2019, 08:40 AM)praud Kirjutas: [ -> ]Üldse on kuidagi imelik, positiivses mõttes, et foorum nii positiivselt vastu kajab.
negatiivset kah Toungue , minu mälu järgi, mis on muidugi väga puudulik, olid need originaalsed sadulavoolikud otstes siledad, mingi paari cm ulatuses, ainult keskelt soonilised.
Oskab keegi kinnitada või ümber lükata?
Ei taha uskuda, et vene ajal keegi nii palju vaeva viitsis näha selle asjaga. Varuosade kataloogis on ka külgvaates näha seda käepidet, mis on otsani välja justkui ikkagi jooneline. Vana vene aiakastmisvooliku pilte leidsin samuti, ajast, mil üks kaasfoorumlane mulle esimese jupi loovutas.
Mul on see voolik küll tundub, et sobiva sisemõõduga, kuid tuntavalt kõrgema ja tihedama soonega. Nagu PAv-i omagi..
(13-09-2019, 18:02 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Mul on see voolik küll tundub, et sobiva sisemõõduga, kuid tuntavalt kõrgema ja tihedama soonega. Nagu PAv-i omagi..

Kas fotot saaks?  Smile
Homme teen, täna oli üks auto värvida ja ei jõudnud selleni.
(14-09-2019, 16:08 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]https://drive.google.com/file/d/1-TKA9QK...p=drivesdk

Mulle tundub see sama voolik, mis mul oli peal, aga jah sügavamate soontega. Mustri periood tundub silma järgi sama, aga nagu tollele ajale omane, ei suudetud siis kunagi ühte asja kaks korda sarnaselt teha. Mõõtsin üle, et 30-35cm jupist peaks välja küll tulema ja ma isegi ei ütleks sellest vooliku jupist ära. Nii et olen huvitatud küll!
Saada mulle privasse, millisesse pakiautomaati sa seda soovid ja oma tel.nr ka, panen siis homme teele vast. Ülehomme ühele konverentsile esinema ja siis Eestist ära.
Kas mootorsae käepidemel pole kasutatud samasugust vooliku lahendust?
Multicar`i soojendusradika voolikud?
No nii, käepide on jälle nagu uus ja mõni jupp ka varuks, kui aeg peaks oma töö tegema. Sügav kummardus abistajatele! 
Mootorsae käepideme kummi ma ka kiikasin, sest omal ühel isendil on ka tõesti sooneline voolik peal, aga see paraku on PVC mu meelest ja sooned ei ole väga ajastutruud. Multicar-i soojendusradiaatori voolikutest ei tea ma küll midagi, see aparaat on minust ainult teedel omal ajal möödunud. Kui kellelgi on pilti voolikust, oleks võrdluseks päris huvitav muidugi, et mis too endast üle üldse kujutab.
Kuna ma sel korral käin kriitilise pilguga aku kastist üle ja seda plaanin originaali täpselt korrastada oma nüanssides, siis tekkis üks seni tekkimata küsimus. Nimelt vaatasin IŽ-56 elektriskeemi ja nägin, et aku plussklemmi vahel peaks olema ka mingi kiirühendus kas pistiku või siis kruviklemmi näol. Miinus poolel on teadupärast kaitsmepesa selleks kiireks ühenduseks. Ehk mulle tundub see loogika vett pidama, et aku peaks saama oma kastist välja lihtsalt, ilma tema ühendusklemme puutumata, mis on üsnagi ebamugav selles kitsikuses. Oma varudest leidsin paar võimalikku kiirühenduse kandidaati, aga kindel pole, kas kumbki neist võiks olla üldse õige. Lisasin foto ka neist.
Äkki keegi teab sellel teemal kaasa rääkida?
Veel üks küsimus. Kas keegi oskab öelda, kas IŽ-56-e rattapump oli üleni värvitud nagu lisatud pildil minu arvates üks originaalpump on, või olid nö. kolvivars tsingitud ja alumiiniumist tagumine ots värvimata?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15