automoto.ee foorumid

Täisversioon: ATT toomine varjupaika
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Lõpuks ka mõned pildid aadressilt: http://ivar73.planet.ee/ATT/
On ikke peletis. Säänsega jahile minnes kipuvad metsasihid vist kitsaks jääma Big Grin Kuipalju sel massi on?
kas see liigub päris omal jõul? tundub nagu tanki alusele ehitatud asi olema
Täismass on 25 tonni, millest 5 tonni on kandejõud, 4 istekohta kabiinis ja 16 istekohta kastis, haagise mass 25 tonni, maksimaalne kiirus 38 km/h, mootori võimsus 415 hj, pikkus 7,04 m ja laius 3,17 m.

IIIFFFAR Kirjutas:On ikke peletis. Säänsega jahile minnes kipuvad metsasihid vist kitsaks jääma Big Grin Kuipalju sel massi on?
inc Kirjutas:kas see liigub päris omal jõul? tundub nagu tanki alusele ehitatud asi olema
Loodame liikuma saada küll, kuid nähtavasti alles kevadel ...
muuseumipapa Kirjutas:maksimaalne kiirus 38 km/h, mootori võimsus 415 hj,

mis mootor sellel masinal peal on (silindrite asetus, diisel või bensiini mootor jne)???
Masin põhineb tankil T-54, konstrueeritud ja toodetud täpselt samas, kus eelmainit tank (Harkovi Morozovi-nimelise konstr. büroo ja Malõševi-nimelise sõjatehase ühistöö). Esimesed katseeksemplarid tulid 1947, viimased 1979. Kasutati ka igasugustes raske juurdepääsuga kohtades ning NSVL Antarktika-ekspeditsioonide retkesõidukitena (siis ehitati küll erikere peale ja masina nimeks sai "Harkovtšanka". Kone on diisel, peaks olema V12.
Mind on üks rumal küsimus pikka aega vaevanud - miks tankidel ja teistel sarnastel roomiksõidukitel need rattarandid alati valgeks värvitakse? Kas lihtsalt ilu pärast või on sellel mingi sügavam mõte ka?
Palju-palju aastaid tagasi vene kroonut teenides sunniti meid õues seisvate masinate õhkrehve nn hõbeda värviga üle katma, kaitsmaks neid päikesekiirte eest. ATT täiskummist tugirullikute värvimist valgega ei julgeks küll sama põhjusega seostada - pigem kellegi ilumeel...
Jesper Kirjutas:Mind on üks rumal küsimus pikka aega vaevanud - miks tankidel ja teistel sarnastel roomiksõidukitel need rattarandid alati valgeks värvitakse? Kas lihtsalt ilu pärast või on sellel mingi sügavam mõte ka?
Ilu, ikka ilu Smile
Võrreldes T-54-ga tundub, et masin on tagurpidi sõitma pandud. Mootoriks peaks olema v12 diisel, (V54, T34 moto edasiarendus).
Oioi, selle peaks kindlasti sõitma saama. Mis kütust ta võtab ja kui palju. Küsin, sest see 415hobujõudu on aukartust äratav number Smile
Kust kandist see toodi kui küsida tohib? Masina ümber askeldanud töömehed olid küll enamus tuttavad,aga koht ei meenu kohe.
Toodud Mesamehe oma koduvalla keskusest, seepärast ehk mehed ka tuttavad. Eks Muuseumipapa avalikustab täpsemalt.
Õndsal Nõukogude ajal sai seda masinat pool aastat õpitud. Hiljem veidi ka sõita. Juhiload siiani alles.


Tervitades!
mesamees Kirjutas:Kust kandist see toodi kui küsida tohib?  Masina ümber askeldanud töömehed olid küll enamus tuttavad,aga koht ei meenu kohe.
Ikka tohib küsida. Isend pärit Türilt, Edelaraudtee Infrastruktuuride AS`ist. Kui pilte uurida, siis selgub, et tagumine "sahk" ette nähtud maasse laskmiseks selleks, et vintsiga oleks tõhusam töötada vaguneid-vedureid liigutades.
Õige jah nüüd hakkab juba koitmaToungue
Täna sai natuke tehtud tutvust ATT kapotialusega. Selgus, et õlivarras ei näidanud millimeetritki õli, toitesüsteemist õhu eraldamise voolik pragunenud, elektrilisel õlipumbal juhtmed läbi lõigatud, kompressor ja massilüliti puudu. Uurides, kuidas vahetatakse ventilaatorite ja kompressori kiilrihmu, jäime nõutuks. Kas keegi teab? Mootori väntvõlli otsas on kohe sidur, siis peaülekanne, seejärel käigukast ja külgülekanded ...
Mul on üle kunagi Viljandi KEK-is olnud samalaadse masina mootori eelsoojendus. Miskid jupid on puudu, aga suurem osa asju olemas. Kui varjupaigal huvi, saate selle endale.

Asp
muuseumipapa Kirjutas:Täna sai natuke tehtud tutvust ATT kapotialusega. Selgus, et õlivarras ei näidanud millimeetritki õli, toitesüsteemist õhu eraldamise voolik pragunenud, elektrilisel õlipumbal juhtmed läbi lõigatud, kompressor ja massilüliti puudu. Uurides, kuidas vahetatakse ventilaatorite ja kompressori kiilrihmu, jäime nõutuks. Kas keegi teab? Mootori väntvõlli otsas on kohe sidur, siis peaülekanne, seejärel käigukast ja külgülekanded ...

Sidorov annab ehk nõu? Kevadeks võiks selle liikuma saada küll. Kas eelmised omanikud masina tehnilise seisukorra kohta mingit infot ei jaganud?
Lehti: 1 2