automoto.ee foorumid

Täisversioon: kaua kestab veel 86a e30
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

ChristAn

Mis te arvate kaua võib selline masin veel liikuda. Kas tasub üldse osta? Auto on sõitnud 260.000km.

Ets

Selle info põhjal pakuks kuskil 7 aastat ja 4 kuud.

Get real, nii ei oska keegi öelda. Infoga sa kah eriti kitsi ei ole....

ChristAn

Auto kere on korras ja mootoril ei tundu ka HETKEL miskit viga olemaBig Grin

ChristAn

Kas kellegil on häid pilte tuunitud e30nest.Smile

Ets

Tjuunigu pilte otsi ise netist. See link abiks

Ja sõida temaga kas või elu lõpuni kui sa korralikult hooldad.
mh noh pildifoorum me eriti ei ole... isiklikult ei arva ma sellistest bemaritest midagi... krt kuidas saab mõni auto nii vastu meelt käia üldse... Sad
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: svenson isiklikult ei arva ma sellistest bemaritest midagi... krt kuidas saab mõni auto nii vastu meelt käia üldse... Sad
Ära nüüd nii ka ütle. E30 M3 versioonis (siis see 4cyl 2 ja 2.3ltr) oli ikka üle prahi kurvisõiduauto. Hinnatud ka tänapäeval Evroopas. Smile Muidugi pole neil suurt midagi ühist siin ringi vuravate nihujaadega. Sad

ChristAn

tänan Ets\'i kasutlike linkide eest.

lugu selles, et pakuti subjekti, kuid tundub, et tänavapildist hakkavad sama aasta mudelikaaslased kaduma.

Plaan oleks masinasse paar kuud aega ja raha investeerida.

hetkel masin sellises seisus:
pilt 1
pilt 2
pilt 3
pilt 4
pilt 5


--
endal ka subjekt vastumeelt, süda kuulub endiselt vanale kandilisele Volvole

alpina

Piltide järgi arvestades tahab see auto üleni värvimist(miski 5k kui korralikult teha lasta)....arvatavasti on ka juppe puudu...sinna veel raha + oma suur vaev.
Üldiselt kui ise omad autoremondi töökoda, siis tasub vb isegi ära....aga kuna antud auto turuväärtus 10-15k, siis meeletult pingutada küll ei tasu.
A kui liiga palju vaba aega, siis lase käia.

Raitz

noh selle e30 nii, et kui korralikult hooldad, siis muretu elu (no millise hooldatud masinaga see nii poleks)
Isiklikult vägagi e30 fanatt (mitte segi ajada selliste e30 tege nagu meil siin 100st 99 ringi kolisevad) antud subjektid ei vääri e30 nime kohe kuidagi..... nende omanikud tuleks aga kuskil vastutusele võtta korraliku automargi nime rikkumise eest.
Korralik hooldus tegelikult ikka maksab üht-teist isegi siis, kui enamus ise ära teha.
kahtlane, kas antud laiba taastamine ennast kuidagi majanduslikult ära tasub, suht tõsine välajkutse paistab olema, aga pealehakkamise korral ainult edu.
Isiklikult oma e30 -ga siiani rahul ja kugi ise ka sellega üle 6 kohalise arvu km läbitud on plaan samas vaimus jätkata. Ja üldistavat möla antud mudeli omanike kohta siin kuulda ei taha.
Toungue
E30? 260K km läbisõitu? Oleneb, kas on korralike õlidega sõitnud. Kõige tähtsam on siiski kere ja sillad. Kui need on tõeliselt heas korras, mootorit saab ikka turgutada, roostejama on jube tüütu.

Mõtle, kui kaua sellega kavatsed liikuda, palju raha reaalselt maksma läheks korrastus? Kui on kavas nõ. pikemaks projektiks arendada, siis kulub raha nii või naa. Lühemaks ajaks enesele sõiduriista teha, siis on määrav ehk korrastamise mõttekus. Ehk siis: palju (kas üldse) hävid autot hiljem müües, arvestades reaalseid turuhindu...

Mul on E30 323 85´a. Ostsin juhuslikult, oli vaja sigaruttu mingit autot liiklemiseks, sõbralt ostsin, teadsin seisukorda...
Nüüdseks u.200tkm läbisõitu, koormusega, täisgaasiga suitseb veidi, kiirendus suvaliselt stopperiga mõõtes 0 - 100km/h on nii napilt alla 7,5sek. Üldiselt üllatavalt õkonoomne, pinnagaasiga maanteel reaalne kütusekuluisegi alla 6L/100km.!!! Keskmise sõidustiiliga muidugi enam Wink .Roostet veidi täitsa on, kandevstruktuurid kõik korras. Ehk: auto roostetab ennem pealt, kui alt!:duh

Raitz

väike edit veel:
mul 320\'87 mootor ja väljalase sutsu testsugune, kui enmusel meil sõitvatel (põhjust ei tea)
praegu spidokal 245 k , reaalselt peaks olema üks 100k rohkem (kes see ikka saksas 10 a 100k ainult sõidab?) Õlikulu on ca pool normi15k kohta igati norm ju (vahetusest vahetuseni ei pea juurde valama, ega varrast välja tõmbama) ei suitse ei nii, ega naa.reaalne küttekulu 8,5 - 9,5 testimise huvides sai ka kungi ühe Kuressaare otsakäigus 7,5 saadud, kuigi pärast praami natuke testimine käest läks seega tuli sealt natuke lisakulu. aga noh alla 6 :??? vot seda ei mõista eriti, endal kah 323 olnud, sutsu ökonoomsem oli 2,0st aga mitte nii märgatavalt

seda, et kui just kogu veermik pole läbi, siis mõned puksid on nagunii soovitatav vahetda, kuna kes neid ikka on viitsind vahetda ja ülejäänu ka just hingehinda ei maksa.. isegi originaal jupid mitte.