automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa 638 sumpad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

cuda

Kas summutid võivad Jawa minekut mõjutada oluliselt. Ma pean silmas seda et kas sumps peab olema kõikjalt mujalt hermeetiline välja arvatud tagant muidugi. Ja kas mõlemas summutis võiks olla ühesugused sõelad. Kuidas see sisse ja väljalaske tähtsus üldse mõjub? Üks värk veel, et miks üks sumpa ots ilastab teine mitte. Sai natsa näppida siis see mis enne ilastas oli nüüd puhas. Kas häda võib olla karpas kuskil ja kas selle asend on ka tähtis.
Vastused on su kysimuses sees juba. Jahh sumpade ehitus, pikkus ja väljalasketakistus jawal opn vägagi olulused kuna kahetaktilisel mootoril on summutil ka nö. lisaroll-see on siis nii et kui väljalaskeaken silindris avaneb ja gaasid sealt jooxu panevad sest neile pressib selga värske kyttesegu, siis summutil on see eesmine vahesein-diafragma- mis pidurdab need gaasid kinni ja osad neist põrkavad sealt tagasi, silindrini-see tekitab väljalaskeakna ees ylerõhu ja ei lase värskel kyttesegul ssummutitesse voolata. Nüüd kui sa muudad summuti läbilaskevõimet(sõelade eemaldamanine, augud summutis ebatihe leegiga kinnitud) siis kõik see protsess muutub-saad kytusstsööva ja pläriseva ratta. muidugi ei ole välistatud et on võimalik ka originaalsummuteid pisut modifitseerida niiet tulemus on positiivne aga seda mina veel ei oska.
ja kuna silindrid on sul yhesugused ja eeldataavasti ka uyhesuguse surveastmega siis peavad kindlasti olema ka silindrite otsas olevad summutid yhesugused. sumpa ots ilastaabki sellepärast et osa kyttesegu voolab summutisse aja kui ta seal irmsa pauguga ja summutit lõhkudes ära ei põle siis niriseb sumpsi otsast välja.... võib ka olla nii et kui mootor soojax läheb siis hakkab ilastama... see on siis sama põhjus aga kyttesegu hulk summutis on väiksem ja kui mootor kylm siis see pigi seal sees on kylma ja ei voola-kuumaalt aga siiki hakkab.Niiet... mina isiklikult ise summuteid ymber tegema ei riskix hakata.... kui just ei saa 360 java resonaatoritega summi skeeme kätte kuskilt.......
qubik pani suht täiuslikult juba asja ära. aga lisan veel niipalju, et kui regullid, siis läheb ikka paarkümmend km aega, enne kui resultaat ka näha on. ära siis kohe peale regullimist vaata, et summ ikka ilane, oota veits. kohapeal törtsustades ilastab summi kergelt ära. muide - üks nipp veel. puuri summi kõige alumisse kohta 2-3 väikest auku (d=1-2mm), mille kaudu põhja kogunenud õli välja tilgub, mitte tahmaks ei muutu.
siinjuures peab nentima klaabu et zajebiss mõte....
see hoiab ka ära vandaalitsemise millega isegi olen tõstetud sumpadega jawaomaniku kollitanud( oli sutsu ylbevõitus säga) .. asi nii et valasin siis mina summutitesse sörtsu bensiini...........:lol
edasi mõelge ise mis sai....
Selleks on isegi miski valem olemas, kuidas teatud pöörete hulga jaoks summuti peegeldava koonuse kaugust silindrist arvestada. Seal tuli arvestada nii sisselaske lahtioleku aega kraadides kui ka veel paari muud asja.

Kui mulle too raamat taas näppu jääb, siis panen siia selle valemi ülesse, saate ise katsetada/keevitada.

Asp
aspelund ma teen sulle õlle kui sa sellise raamatu ylesse leiad ja kasvõi koopia ma sult saan:wow
aspelund, mult saad teise õlle.

lauryxxx

kõik tark juba ära öeldud. Ent lisan veel, et ilastamine tekib ka siis kui ühel silindril on süüde paigast ära, või on kontakdid läbi ja ei anna enam korralikku sädet suurtel pööretel.:eureka
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Selleks on isegi miski valem olemas, kuidas teatud pöörete hulga jaoks summuti peegeldava koonuse kaugust silindrist arvestada. Seal tuli arvestada nii sisselaske lahtioleku aega kraadides kui ka veel paari muud asja.

Kui mulle too raamat taas näppu jääb, siis panen siia selle valemi ülesse, saate ise katsetada/keevitada.

Asp

See valem on mingist vanast \"Tehnika ja Tootmine\" ajakirjast ka läbi käinud. Kahjuks pole alles krt. Üsna ammu.
ma vist olen varsti nõus tapma selle valemi eest... olge mehed higistahe selline asi välja-olex nagu eesti jawameestele ilgelt suur teene....
Nii, leidsin selle valemi ülesse.

L=34(a/n)

L on siis summuti tagurpidikoonuse kaugus silindrist

a on väljalaskekanali avatus silindris kraadides

n- soovitav pööretevahemik

Väljalasketoru soovitav algne diameeter on 0,7 kuni 0,85 silindri diameetrist.

Raamatuks siis \"Mototsikl bez sekretov\"

Asp



Tsitaat:Originally posted by Qubik
ma vist olen varsti nõus tapma selle valemi eest... olge mehed higistahe selline asi välja-olex nagu eesti jawameestele ilgelt suur teene....
asp esimesel treffamisel saad õlle

kolmpool

Muide, see et ilastab ühest summist võib ka seda tähendada, et vända simmerid on läbi ning tõmbab käimarist nati õli sisse. Seega vasak summuti ilastab. Aga kui korda said, siis järelikult ei ole.

sooviks nõu, plaan paigaldada 638-le bike tüüpi summutid.Olemas olevate leegikate külge torud koos summutitega keevitada, summutid ise 600 sajase honda omad.Kas keegi omab kogemusi
Ära nii küll tee. Võibolla saad tsikli välimuse ilusamaks, kui originaalsummid on roostes/mõlkis, kuid mootori võimsuses kaotad omajagu. Kahetaktilisele ei sobi neljataktilise summutid, kuna neis puudub konkreetse mootori jaoks sobiv resonaator.