automoto.ee foorumid

Täisversioon: voshodi käivitusprobleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ennem kui see viga hakkas sõitsin, kui tal lihtsalt jõud otsa sai.Võtsin küünla maha ning avastasin, et küünal oli puhta kuiv ning küünale oli tekkinud valkjas aine kiht.Pärast seda ta ainult paar korda turtsub ning kogu moos, käivitan uuesti sama asi kordub.
Olen proovinud erinevaid meetodeid, aga sellest pole abi olnud.
Säde on ilus, karburaator ka funktsioneerib, kompressioon on ka kenake, kolb on terve, aga tööle ei lähe.Just sai käigukasti õlitus tehtud ning õhupuhasti ka puhtaks pestud.Peal on uus magneeto ja süütpool.
Kes oskab, andke nõu.

Ette tänades Hendrik.
Esimese asjana kontrolli ja puhasta toitesüsteem: puhasta paak, kraan, voolikud ning karburaator. Kui küünal kuiv, siis järelikult ei saa piisavalt küttesegu kätte ja viitab karburaatori ummistusele. Kui küünal on töödates väga hele või isegi valkjas, siis on tegu lahja kütteseguga ning tuleks segunõela tõsta, kui aga must(tahmane) siis langetada. Samuti tasuks kontrollida simmerlingide seisukorda ja vajadusel vahetada.
Tegin kõik mis soovitatud, aga tulemust ei ole.
Lisaksin siis niipalju juurde, et kui esimese käiguga väga vaikselt lükkan siis lööb kümmekond põksu, aga kui jooksen mootorratas käekõrval siis isegi ei luba.
Ise arvan, et süütenurk võib olla vale, sest midagi ta korralikult kätte ei saa.
Vaata sõbrake ,siin on kaks asja ,mis käivad käsikäes kahetaktilistel mootorratastel.
1.bensiin
2.säde
Kui on säde ja bensiin,siis imeb,surub ja kohe läheb!
Võta karburaator maha.
Aseta kile sisselaske avasse ja vaata kas imeb?
Puhasta suruõhuga karburaator(ka seestpoolt)

Edu
hendrik Kirjutas:....
Säde on ilus, karburaator ka funktsioneerib, kompressioon on ka kenake, kolb on terve, aga tööle ei lähe....
Kes oskab, andke nõu.

See võib küll veider tunduda, aga mul on juba päris hea kogemus... Mainisid, et "säde on ilus". Kas sa oled kindel!? Niisama vaadates võib see tõesti nii olla aga kas ka surve all on küünlal säde hea või siis üldse olemas!!!?? Nimelt kui küünal on "oma aja ära elanud" siis ta ei tööta üldse või on mungisugune säde isegi olemas, mis võib esmapilgul tunduda heana. Soovidan kondrollida küünla tööd ka surve all, aga kui ei tea kuidas seda protseturi läbi viia siis anna privas mulle märku, õpetan hea meelega!!

Tervitades Mihkel!!!
Proovin järgi!Big Grin
ma soowitan see vashood üldse sinnapaika jätta ja võta mõni muu masin, mul oli kah kunagi vashood ,(on tgelt siiani alles), mõtlesin kah et teen masnina korralikusk , kere saigi värwitud korralikult , aga mootor ei tõõta sel masinal kunagi korralikult, pidealt on säde kadunud , ja jupsib.
TimmThaler Kirjutas:ma soowitan see vashood üldse sinnapaika jätta ja võta mõni muu masin, mul oli kah kunagi vashood ,(on tgelt siiani alles), mõtlesin kah et teen masnina korralikusk , kere saigi värwitud korralikult , aga mootor ei tõõta sel masinal kunagi korralikult, pidealt on säde kadunud , ja jupsib.

Loll jutt! Kui ikka korras on töötab nagu viiul. Sõbral on korralik isend, matsupill ja pole probleeme. Viga kipub ikka olema lenksu ja istme vahel ning "osavas" remondimehes!
Õige jutt!
noh ei oska õelda mul ülejäänud masinad kõik töötavad korralikult, ja kõik nad on romudest üleseehitatud, lihtsalt see vashood ei taha kunagi töötada korralikult.
mul oli ka au omada ühte vashodi, oli teine 91 aasta voshod 3M. ja ütlen et lühikesi otsi sõitmiseks paremat pilli ei olegi, pole mingit jama laadimise, ja muude sarnaste jamadega. käivitus iga ilmaga, tuli korralikult üle ujutada ja lihtsalt vaikselt vänta vajutada, ja asi käis. puhas sõidurõõm Smile
ma arvan et viga peitub siin:
http://images.koffer.ee/images/hendrikka...im1955.jpg
sest karburaatorist peksab mingi osa küttesegu õhupuhastisse, kui kolb peaks küttesegu tegelikult imemema.
Ette tänades!

marko201

kui säde on ilus ja küttesegu on olemas ja ei lähe käima siis prooviga teisi karburaatoreid. oma omal ma proovinud juba kolme karburaatorit kolmandaga töötab nagu viiul.
tee topingut. ühe sõnaga pane limpsipudeli korgitäis bensiini silindrisse ja pane tõõle.
proovi tõõle lükata kui ta hakkab natukse tõõtama siis kalluta sikklit ja kui ta läheb põõrde kenasti siis on sul garburaator korras.
Asi võib olla susisevas silindrikaanes, aga pole kindel mis susiseb.Kaalun ka uue karburaatori ostmist kuna vana tundub kahtlane.Olen näppinud süütemomenti ka, säde läks kuidagi paremaks, aga tulemusi pole andnud.
Kui silindripea vahelt läbi laseb,siis ega ta ei taha jah hästi käima minna.Kõrvalda kõigepealt see viga ja vaata siis edasi.
Tegin siis seda korgi värki ja tulemuseks hakkas lubama aga korralikult tööle ei läinud.
Mõned pildid siis ka uuest magneetost:
http://images.koffer.ee/images/hendrikka...im2151.jpg
http://images.koffer.ee/images/hendrikka...im2149.jpg
http://images.koffer.ee/images/hendrikka...im2150.jpg
Kuna teil on siin jutt käivitus probleemidest siis ma arvan et see kuulub ka sinna alla.
küsimus siis selline et kas tasub vashoodile jawa karpat peale panna?
Tsitaat:Postitaja: krossikas - Täna 21:13
Kuna teil on siin jutt käivitus probleemidest siis ma arvan et see kuulub ka sinna alla.
küsimus siis selline et kas tasub vashoodile jawa karpat peale panna?

Kas mõtled jänestega jawa ehk kavrovetsi karburaorit või midagi muud ja millisel põhjusel asud karburaatorit vahetama. Juhul, kui konkreetset viga pole pole enamasti mõtet originaali mitteoriginaaliga asendada.
Mul ei ole nagu nii originaal karpa peal ja paljud ytlevad et originaal karpa on jama sest ei pidanud hästi edasi minema, ytlevad et peale panna kas jawa 634 karpa või siis panoonia oma?
Kas jawa 634 ja 638 karburaatoritel on mingit vahet või on nad samasugused?Big Grin
Lehti: 1 2