automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepril jõud kadunud
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tervist
Kurdaks natukene enda Dnepri muret.
Suvel sai paigaldatud kiire 3 ja 4 käik ja 4 käiguga läks siis ilusti 95-105km/h välja,ilma et mootor oleks jubedaid hääli teinud.
Eelmine nädal sai enne talveunne panekut proovitud veelkord maanteel sõidetud ja vaevaliselt läheb 80km/h välja.....3.käiguga läheb nagu naksti 65-70 välja,paned 4.nda sisse ja vsjo....veab edasi ilusti aga kiirust ei tule juurde.....pika peale kerib 80 ette aga see ka kõik.
Kust tasuks hakata "probleemi" otsima? Mõõtsin kompressiooni ära ja mõlemas silindris korras(8 ja 8,2).
Süüdet ja segu pole puutunud vahepeal.
Ja just on selline tunne,et mootor lihtsalt ei jõua edasi vedada ratast...mootori pöörded on täitsa ok,keerad gaasi midagi ei muutu eriti,gaas põhjas ka ei midagi.....pöörded lihtsalt ei tõuse.
Kas võib olla,et äkki süüde/kontaktivahed on tsipa paigast läinud?
Segu tundub paigas olevat....mõlemad küünlad ilusad pruunikad.
midagi on karpas viga
Ok. Vaatan karpad üle. Aga mõnes mõttes kahtlane,et karpas....kui teiste käikudega läheb hästi ja just viimasega hakkab "uimama".
äkki on spidomeeter lahti. mul endal oli ja näidas siis poole vähem
Spidomeeter lahti.....et 70ni näitab õigesti aga siis enam ei töötaToungue Suht kahtlane. Eks vaatan nädalavahetusel karpad üle ja kontrolliks igaksjuhuks ka süüte üle.
Ehk on loll mõte, aga siiski- kas rattad liiguvad vabalt? Mul on olnud juhus, kus pidur jäi kergelt peale. Madalate käikudega ei saanud huntigi aru, aga neljandaga lõppes võhm otsa.
Ishijupp Kirjutas:Ehk on loll mõte, aga siiski- kas rattad liiguvad vabalt? Mul on olnud juhus, kus pidur jäi kergelt peale. Madalate käikudega ei saanud huntigi aru, aga neljandaga lõppes võhm otsa.

Kusjuures mul oli ka sama loll lugu. Reguleerisin enne pikemat sõitu natuke pidureid ning mingi aja pärast ei liikunud enam üle 70 km/h mingitki moodi 4nda käiguga (madalamate käikudega ei saanud midagi aru). Peatasin teepervel kinni ning avastasin, et diffri korpusest eraldub tossu/auru (piduriklotside hõõrdkatted- mis muud). Egas midagi- 8 võti seljakotist välja ja pidureid natuke maha ning võis teekonda jälle normaalse tempoga jätkata.


PS! See spidokatrossi lugu on küll üsna BS. Arvan, et Tafka on juba nii kogenud rattur, et mõistab vahet 70 km/h ja 100 kmh/ vahel Wink
no ma lihtsalt pakusin sest mul oli seline jama.sorry siis kui tüli tegi
Ei ole lolli mõtet/ideed....kõik ideed on teretulnud!
Aga seoses piduri peale jäämisega see on ka üks võimalus aga hetkel välistan ka selle.
See 90-100km/h sai sõidetud siis välja kui tagapidur oli päris korralikult peale keeratud. Viimati tagaratas alt ära käis siis ei saanud väga peale keeratud seda. Eks nv üritan uurida asja. Proovida küll kahjuks see aasta enam ei saa kuna kindlustus läbi ja rahakott tühiToungue
No nii. Eile sai karpa düüsid ja muud õõnsused suruõhuga läbilastud igaksjuhks ja kokku tagasi. Aga ei miskit.....tagapidur sai ka maha keeratud aga ei lähe ikka üle 80km/h. Sai maanteel täna lastud u20km järjest......80-85vahel see seier kõikuma jääb ja mootor pöördeid juurde ei kogu.
80 pole paha kiirus aga 90 võiks ikka välja minna nii,et väike varu jääksRolleyes
Küünlad: ilusad pruunikad
Aga kas võib olla ikkagi tsipa lahja segu,et mootor lihtsalt selle praeguse seguga ei jõua rohkem edasi minna?
Kuna klapid/klapipesad on nii nagu nad on siis klapid 100% ei pea(petrooleumiga proovides),kas see mõjutab tulemust väga?(suve lõpus sai viimati klapid soveldatud ja siis ka proovitud petrooleumiga). Kas selle ajaga (u4 kuud) võivad klapid olla muutunud veel ebatihedamaks?
Kompressiooni mõõtes on muidugi sama tulemus mis suve lõpus mõõtes.
Ja seoses klapipesadega veel selline küsimus. Kas kuskil Dnepri klapipesasi eraldi müüakse? Uute silindripeade jaoks raha pole aga mõtlesin,et võiks ainult klapipesad ära vahetada ja ka uued klapid võibolla.
Palju kompressioon on? Millise kiiruse suve lõpul kätte said? Kummaline jah et nii seistes hapuks läks... niiskus süütesüsteemis? Peksab kõrgepingejuhtmetest üle?
Suve lõpus läks 110 välja ja isegi suht kiiresti....selles mõttes,et praegu see 80-85 tuleb niimoodi kogudes pikkamööda kätte.
Kompressioon: 8,2-8,4
Ja ega ta väga seisnud pole....selles mõttes,et see jõu/kiiruse kadu tekkis juba sügisel enne kui sai keldri puhkama lükatud.
Kusjuures täna avastasin tõesti,et üks küünlajuhe hakkas üle peksma kuna teepealt seda löga lendas korralikult piibu ja juhtme peale. Aga see küünlajuhe sai teepeal äravahetatud ja enam üle ei peksnud. Ja süütesüsteem väga niiske ei tohiks olla.Süütepool paagi all kus suht kuiv ja "transistorsüüde" on niiskuskindlas karbis korralikult tihendatud. Aga eks vaatab prooviks äkki uued küünlad panna ja klapid üle regullida ja siis annan uuesti teada. Aga tõesti müstika....
Ishijupp: kui sinuga sõitmas sai käidud siin sügisel siis enamuse ajast sai su sabas u85-90ga sõidetud ja gaas polnud täitsa põhja isegi keeratud!!
Hmmm... Läheneme siis loogiliselt. Mis võib viga olla:
- kütust liiga vähe või palju
- süüde paigast ära
- küünlad vigased
- peksab sädet üle
- imeb lisaõhku
- kompressioon niru - välistaud, üle 8 on päris hää tulemus. Välistab ka klappide probleemid
- kusagilt midagi poob. Kui rattad vabalt liiguvad, siis jääb võimaluseks poomine mootoris või käigukastis.
rohkemat ei oska nagu välja mõelda...
Kui küünal on ilus hele, siis võiks ju proovida segunõela astme jagu tõsta.
Mine sa seda süüdet tea- mina märgiks praeguse asendi ära ja prooviks süüdet nii varasemaks kui hilisemaks sättida.
Lisaõhk- tsekata aerosooliga
Ülepeksmine- pimedas peaks näha olema
Küünlad- vahetada ja vaadata mis juttu ta siis räägib....
Ise prooviks segu, süüdet ja küünlaid kõigepealt. Hoia meid kursis kuidas läheb
süüde: samas asendis mis suve lõpus....vaatasin ka selle enne sõitu minekut üle.Ka kontaktivahed vaatasin üle. Aga eks proovin kruttida. Kuigi suvel sai eksperimenteeritud ja teise asendisse keerates kadus mootori erksus ära ja muutus väga tuimaks.Hetkel kui mälu ei peta on täiesti varajases asendis.
Küünlad: üritan ära vahetada
Sädeme üle peksmine: üritaks ka küünlajuhtmed ära vahetada koos küünaldega.
Lisaõhk: kahtlustasin ka ise seda kuna mingi kahtlane "vilin" käib vasaku silindri juures kui gaasi keerata. Sai siis aerosooli pihustatud karpade tihendite peale aga ei ajanud mulle ega imenud ainet ära. Vilinat kahtlustan summutite ebakorralikus kinnituses.Proovin ükspäev ilma leegikateta,saab näha kas viliseb veel. Ja kui viliseb siis ei kujuta ette mis seda põhjustada võiks.
Poomine:mootoris nagu pole midagi vahetanud ega näppinud. Käigukast....sai vahetatud 3 ja 4 käik kiirema vastu ja sellega seoses ka laagrid käigukastis. Aga need sai varem vahetatud.....aeglase 4ga poleks südant olnud lasta 110ni.
Eks siis mingipäev Kloostrimetsa küünlaid ostma.....Tondile enam jalga ei tõsta....ainult kui tõsine häda käes.
hehehe, millega Tondid su halvakspanu ära teenisid?
Selline n.ö. laksust jõu ära kadumine on paras anomaalia ja tasuks kõike proovida- ka süüdet, segu jms, mis normaalselt ei tohiks ise paigast minna...
Vile- mul vilistas silinder siis, kui klapikambri ja silindri vaheline tihend hakkas läbi laskma. Sinu puhul räägib selle teooria vastu hea kompressioon, aga mine sa halli hunti tea- ehk tasuks korra maha võtta ja vaadata mis seal toimub?
Tondi viha.....sai ostetud uued sigar summutid Dneprile...2,5 nädala pärast hakkas kroom maha kooruma(sõidetud u25-40km)....läksin siis kurtma,et ümber vahetada vmt. Aga kuna ülemust kohal polnud jätsin summutid sinna ülemust ootama ja noh järgmine päev helistasid,et võin summutitele järgi tulla. Saadeti ilusasti sinna pimedasse kohta ja "kompentsatsiooniks" anti 150.-.....nüüd ma olen siis enda uute summutitega millel paaris kohas kroom maas(ühel summutil päris korralik tükk maas).


Aga eks jah ükspäev üritan silindripea maha võtta ja uurida mis toimub.
Ja samas jah peaks proovima segunõela natukene tõsta,vaatab mis toimub.
Tafka Kirjutas:Aga kas võib olla ikkagi tsipa lahja segu,et mootor lihtsalt selle praeguse s

Mis segust sa räägid? Dnepril käib puhas bensiin ju. Mis õli sa tagasillas ja käigukastis ja karteris kasutad. Jaheda ilmaga võivan veed küllalt tahked olla.
Lp. Ranno. Bensiin kohe mitte ei põle ennem kui õhuga kokku saab. Ja vot sellest segust jutt käibki.
Ma järeldasin sellest seda segujuttu et kui ennem töötas siis kuidas järsku on segu lahjaks läinud ja veel mõlemas silindris korraga. Aga sa proovi ühest karpast gaasitrossi ja siis teisest, vaata kas silindrid lähevad ühtlaselt pöördesse. Tafka. See puujälg seal korvil on kahtlaselt tuttav.
Milline puujälg?Big Grin
Eks peab tõdema,et metsavahel offroadi tehes on tihti mõni väiksem puuke alla jäänud....aga kusjuures suurem mõlk mis välja sai enam vähem löödud oli juba alguses.....tundub,et külkadele jääb tihti midagi etteBig Grin
Eile sai siis uued kvaliteetsed Bremi küünlajuhtmed pandud ja ka uued küünlad. Et ükspäev lähen vaatan mis teebSmile
Lehti: 1 2