automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mille raam?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii, kunagi sai koju veetud selline raam, siis oli ta muidugi ühsees tükis. Aga tekib küsimus et mille oma see on, Selles ma olen kindel et iz- oma peaks ta olema, aga millise täpselt ei tea. Äkki oskab keegi aidata. http://www.zone.ee/motopesa/tundmatu.htm
IZ-49 raam aga mida ***** on tehtud selle tagumise otsaga?!
mul sama küsimis nagu et miks on sela selline taguosa, et nagu pole kuskil näinudki sellist. Amordid käiwad nende ovaalide sisseToungue
Pakun julgelt, et seda oma mõnikülasepp veidi uuemate IZ-i amortidega modifitseerinud. Näiteks DKW NZ 350-1-le tehti ka tehase poolt hilisemad komplektid tagaamordiga süsteeme.
Siin on inimene kasutanud lihtsalt oma võimalusi ja leidlikust. Leidsin ka pildi samasuguse tagaosaga IZ 49-sa kohta. Seega võimalik ka tehase modifikatsioonid, mida ma küll eriti ei usu.

Ermo

[attachment=24563][attachment=24564]
Umbes samasuguse raami jäänused vedelevad ühe minu sõbra sara taga. Teostus reedab , et tehasetöö see ei ole, aga idee on mõlemal raamil sama.
Maedinussri paremal oleval pildil on firma Jurisch`i poolt pakutud tagavedrutus DKW NZ mudelitele, või vähemalt seda moodi asi. Millal neid täpselt valmistati ,ei tea. Pole juhtunud kuulma, et NZ350-1 -dele oleks tagavedrustust tehtud, eriti lõpupoole asi kahtlane, siis oli sakslastel juba muudki teha kui muretseda , et perset ära ei põrutaks!
kass Kirjutas:Maedinussri paremal oleval pildil on firma Jurisch`i poolt pakutud tagavedrutus DKW NZ mudelitele, või vähemalt seda moodi asi. Millal neid täpselt valmistati ,ei tea. Pole juhtunud kuulma, et NZ350-1 -dele oleks tagavedrustust tehtud, eriti lõpupoole asi kahtlane, siis oli sakslastel juba muudki teha kui muretseda , et perset ära ei põrutaks!

Minu viga jah, tegemist siiski DKW NZ-350 mudeliga, lugesin teksti natu valesti.
Originaal jutt on siin.

Thomas Willig (Germany) owns a 1943 NZ 350 - one of the last NZ 350s before the NZ 350-1 was introduced. Around 1950 the bike was "modernised". This incorporated the following: changing the colour from beige to black, installing the "Jurisch"-suspension and fitting a fork from a NSU Konsul. The bike was used until 1962 when it was stored in a barn until March 2002, when Thomas bought it. Here are two images showing the bike before the restoration.

rest-thomas-01.jpg rest-thomas-02.jpg

"If analysed carefully, it is financially not very clever to restore a bike in this condition, but I enjoy rebuilding old motorcycles even more than driving them, so I have started to collect necessary parts, including the original front suspension. My plan is build up the bike to the original 1943 specification (including the army paint)," said Thomas back in 2002. He did that job mighty well, as proved by these images

Kahjuks linkida ei oska sealt :S.
Muidugi pole vahet, kas panna see Jurisch`i taguots NZ 250-, 350-, või 350-1-le, tegu lihtsalt "lisavarustusega". Huvitav millal ja kuipalju neid toodeti-kasutati?

kabbakas

Ma leidsin ka kunagi sellise samasuguse raami. Smile viskasin ainult emexisse. Nüüd täiega kahetsen. Oleks saanud midagi teha sellisest