automoto.ee foorumid

Täisversioon: QH - kogemused rihmadega?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

vada

Tere,
Oleks siuke küsimus , et ostsin endale automaailmast QH firmalise hammasrihma ja rullikud. Ja siis kuulsin pärast et se firma on fekaal et tagasi parem viia. Aga mis te arvate sellest firmast ? Kas kellegil on olnud kogemusi selle firmaga ?

Lugupidamisega,
ON kogemusi küll ja mitte häid peaks ütlemaSad.Näiteks termostaatidega ja mõningate silladetailidega olen päris haledalt orki lennanud.Silladetailidega niisugune lugu,et sõidad ainult ülevaatusest ülevaatuseni(enne igat ülevaatust on need detailid otsas),muidugi kui sa ainult ei sõida mööda asfalti ja kruusateedel üldse ei käi.Termostaadiga oli selline lugu,et vahetasin 2 korda ümber enne kui raha tagasi küsisin ja ostsin teise firma jupi QH omad lihtsalt ei toiminudToungue

vada

Äitähh teile , nyyd siis tean , et ei pane peale endale neid, aga kas keegi teab,
kas mulle automaailmas antakse raha tagasi või pean vahetama mingi muu vastu . Ja mis firma hammasrihma ja rullikut te soovitate ?

Lugupidamisega,
Opel Omega (88)siduri vahetuse käigus selgus ,et siduriketta tsenter oli silmaga nähtavalt väljas.See selgus muidugi tagant järele .
,sest ega siis karbist välja võttes keegi sellele eriti pilku peale ei visanud.Sõidu käigus igatahes kuni 2000 rpm.oli võdin ikkagi jõhker.
Moraal:Maksa rohkem saad korralikuma asja;kontrolli ostaetud juppi enne paigaldus!

vada

A ja siis veel tahtsin kysida et ostsin ka filtrid ja õli.
Filtrid siis nimelt just õhu, bensu ja õli omad ja firma oli vist WIX , krt ei mäleta täpselt ei viici vaatama ka minna Big Grin Kas keegi teab on ned hea ja kvaliteetsed ? Ja õli kohta , õli vist on CARLUBE , mis te sellest arvate või soovitate ikka midagi muud osta ?

Lugupidamisega,
ei oska küll QH kohta midagi halba öelda - nagu mulle on mulje jäänud, peamiselt just selle firma rihmu (nii hammas- kui kiilrihmad) meil siin Maarjamaal pakutaksegi. Ning neid kasutavad ka esindused. Ma samuti eri kohtadest rihmu ostes just selle firma tooteid saanud - ning praegu on neid mu masinatel peal pea kahe käe sõrmede jagu.

õlide osas on ilmselt arvamusi sama palju, kui nende kasutajaid. Põhikriteeriumid on tootja soovitus viskoossuse ja temperatuuri"taluvuse" osas ning õli hind - ca 10Mm peale paarsada krooni enam kulutada pole ju palju. Kuna tundud äsjane omanik olevat, soovitan enne uue õli sissepanekut ka pesuõli kasutada. Kui masin on "moodsam", siis näiteks õlifiltrit on ilmselt tootjatehase oma saada. Maksab samuti mõnikümmend krooni - minu süda on lihtsalt rahulikum, kui minu oopelites filtreerib õli purgike, millel kiri "GM". Ka mootoriõlina kasutan oma oopelites GM kirjaga tooteid.
Rihmadest on kestvamad ehk ainult originaaltooted, ,,CONTITECH, ,,DAYCO,,.Jama on ,,Championiga.Õhuiltritega on ehk alnult see mure,et vahetevahel ei sobi nad sisse(siiani Japanparts,mis kataloogist vaadatud),muidu elemendimaterjal ju ei loe.Õlifiltrite tootjad paraku kõik ei arvesta eri automarkide mittesarnaseid õlirõhke.Sobilikud oleksid Purolator,Fram,Man,Hengst,Japanparts ja ikka orig.tooted.
Pole ka neil WIX-i filtritel häda midagi.Minu masinad on kõik WIX-i filtreid kasutanud ja sõidavad siiani.
Mul on QH rooliotsad, siiani null probleemi.

Mis puudutab õlisid-filtreid, siis ma üldiselt väga ei vaeva oma pead eri õlitootjate vaheliste juuspeente erinevuste selgeks tegemisega - õli on kulutarvik nagu bensiingi, kui kahtled siis vaheta tihemini ja asi korras.

vada

Ma siin mõtlesin jah , et aastakese ta peaks ju niikuini vastu pidama ?
Või mis te arvate ?
vada Kirjutas:Ma siin mõtlesin jah , et aastakese ta peaks ju niikuini vastu pidama ?

Hammasrihma vahetamine on reeglina paras töö, seepärast ei soovita sinna miskit "kahtlast" asja panna.

Teiseks tuleks "kaheldava" rihma installeerimisel enne selgeks teha, kuidas käitub mootor purunenud rihma korral. On mootoreid, kus "klapindus" lihtsalt seisma jääb ehk siis mootor lakkab töötamast. On aga mootoreid, kus rihma purunemise järel klapid ja kolvid omavahel tere ütlevad ning tulemuseks on kas ülikallis mootori remont (uued kolvis, klapid jms) või saab sõber Kuusakoski ühe raske mootori võrra rikkamaks (tavaliselt see viimane, sest Lääne mootorite remont kipub olema väga kallis). Sel viimasel juhul ma ei riskiks...

Kolmandaks soovitan teada saada, kas auto kasutuse ajal on Sul võimalik kiiresti ja lihtsalt rihma seisukorda jälgida ("Kümnesel" Ladal saab nt kaitsekatet üsna lihtsalt kergitada ja alla piiluda). Kui ei, siis ma ei riskiks kahtlase rihmaga; kui jah, siis miski 1000-2000 km tagant rihmale peale vaadata oleks ülimõistlik.

Neljandaks sõltub see sellest, kas on autoga kavas sõita Maarjamaal lühikesi otsi (potentsiaalne Autoabi pukseerimisteekond on lühike) või on plaanis miski pikem (Euroopa) reis. Viimasel korral ma jälle ei riskiks; kui siis vaid mootoriga, mis rihma purunemisel kokku ei jookse ja kui kaasas on varurihm ja selle vahetamiseks vajalikud tööriistad...
Valdo, ära nüüd hirmuta - ega's need rihmad nii õrnukesed kah pole.

rihma hind on köömes rulliku(te)+pinguti+veepumba kõrval - ning enamusel (moodsamatel) masinatel tuleb vähemalt rullik(ud)+pinguti iga kord koos rihmaga vahetada.
lihtsamatel mootoritel muidugi subjekte ei eksisteeri - rihma pingutatakse näiteks veepumbaga. Mõningail markidel on veepumpki hoopis generaatoriga sama rihma all.
13piisab Kirjutas:- rihma pingutatakse näiteks veepumbaga.
Kui tahad remonditöökojast rihmavahetusele garantiid ka saada,siis vahetatakse ka veepump ära,kui see on rihmapingutiks(vanemad OPEL-id :Ascona,Kadett)
85kw omega ka
13piisab Kirjutas:Valdo, ära nüüd hirmuta - ega's need rihmad nii õrnukesed kah pole.

Mul on "kümnesel" Ladal sattunud kaks korda mingi Prantsuse "äraspidine" pingutusrull, mis oskas korra 1000 km jooksul ligi kolmandiku rihma laiusest rõõmsalt läbi järada... Nüüd olen uue rihma/rulli installeerimise järel esimesed 2000-3000 km teinud iga 400-500 km järel vaatlust, et mis värk on...
muidugi oli raske lemförderi või gates-i rihma hankida???
See peab ikka väga vana rihm olema,mida Sa visuaalselt selgeks teed-,,oi,eakas,tuleb vahetada,,.Praod rihmale ei tule kiiresti ja mõned ongi juba eos ümarate hammastega.
Ja kõikidel autodel(jaapanlased,400 seeria Volvo jm.) ei ole seal nii lahedalt ruumi nagu ehk Ladal,et oleks tahtmist iga nädal lahti kiskuda.P.s on vähe sõidukeid(1,2-ne Kadett,Daewoo Tico)millel h.rihma vahetus kiire(0,5 tundi)ja mugav on.Seda tee ääres.
Teema alguse juurde tagasi tulles - QH (ehk siis Quinton Hazell) peaks vist olema sama tüüpi suht madala hinnaga B-osade pakkuja nagu (VAG autoode ja vast ka Opeli omanikele tuntud) Hans Pries/Topran. Osa juppe on väga "kollased" aga osad samas täiesti korralike tootjate poolt valmistatud.
[quote=13piisab]
ei oska küll QH kohta midagi halba öelda - nagu mulle on mulje jäänud, peamiselt just selle firma rihmu (nii hammas- kui kiilrihmad) meil siin Maarjamaal pakutaksegi. Ning neid kasutavad ka esindused.
-------------------------------------------------------------------------
QH hea või halb? Pigem selline keskmine mis puutub rullikutesse ja rihma.Seda ikka võiks vaadata mis masinale peale pannakse ja mis otstarvet se masin täidab.Kui tavaline, näit Golf 2,1,3 ja igapäevaseks sõiduks siis on need hammasrihmad omal kohal (isiklikult sama rihm peal ca 75000 tuh km), aga kui seda peale panna näit Audi 20 klapilisele motole siis......... või mõnele kriuksu tegemise autole ,noh see kokkuhoitud raha ei olnud õige investeeringCool.
Samas omab väga tähtsat rolli ka rihma pingus .Kui see vale siis võivad jällegi tagajärjed kurvad olla(kehtib ka kvaliteetsete kaubamärkide puhul). Veel üks tähelepanek.Kui panite näiteks hammasrihma 1 hamba võrra valesti ,pingutasite ta ära ja lasite mootori käima ja siis mootoririhma jälle lõdvaks ja siis uuesti pingutasite siis sellel rihmal kadus igasugune garantii mootorite valmistaja tehaste ettenähtud välpa läbida.Kes hakkab seda väitma,et ta on seda teinud küll ja küll aga midagi pole juhtunud siis..............Vene ruletti on ka mängitud ja isegi ellu jäädud.Elluääjaid ei mäleta keegi aga hukkunuid küll.Keegi ei süüdista aga relvatehastToungue.
Termostaatide kohapealt võin nii palju öelda,et oli mul üks auto Bluebird LD20 motoga mis tahtis igal sügisel uut termostaati hoolimatta sellest kas ostsin margiesindusest originaalosa või miskit B-osa.6 aastat pidasin seda masinat ja kuus termostaati.
Lehti: 1 2