automoto.ee foorumid

Täisversioon: Õli ja hammasrihm?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

vada

Tere,
Mul oleks yks loll kysimus Big Grin
Kui ma ennem vahetan õli ja filtrid ära ja siis alles lähen hiljem mootori hammasrihma ja rullikuid vahetama , et kas seda õli välja laskma ei pea?
Või ma pean õli panema alles siis kui hammasrihm vahetatud ?

Lugupidamisega,
Vadim
millest jutt? ja miks sa seda öli välja tahad lasta?Toungue
Ei pea. Need on täiesti sõltumatud sündmused.
No selleks ei peaks mingit tarvidust olema.Simmerlingid hoiavad ju õli mootoris.Ja tase ei ole niiiii kõrge ka.Kõik autod ei ole küll sarnased,võibolla antud sõidukil on alumine h.rihma ratas vaja rihma vahetuseks maha tõmmata(ei mahu rihm vahelt välja tulema ja uus sisse)...aga ka sellisel juhul puudub mõte õli välja niristada.
rollfix Kirjutas:... võibolla antud sõidukil on alumine h.rihma ratas vaja rihma vahetuseks maha tõmmata(ei mahu rihm vahelt välja tulema ja uus sisse)...aga ka sellisel juhul puudub mõte õli välja niristada.

Seisva mootori õli "puhkab" õlivanni moodustavas karteripõhjas (kui pole just miski haruldane kuivkarter-mootor). Vändaotste kaelustihenditeni ("simmerling" ei pidavat tohtima öelda...) on sealt ikka üsna tublikene jupp maad, nii et kisu sealset vändaümbrust mudru vannis lesiva õli korral laiali nii palju kui kulub...

Muidugi... tavaliselt hammasrihma vahetuse korral ei ole tarvidust seda laiali tirida, kui just ümbrus "moosine" pole tuksis kaelustihendi tõttu...
Oh,ei maksa raamatust järge ajada......isegi Koivuse kataloogis on vastavad tooted ,,simmerlingi,,nime all ja enamus varuosamüüjaid aksepteerib seda nime.Aga on mõni automark küll,millel rihmaratta(selle väiksema ja alumise servas on väike rant).Hetkel ei meenu,mitmeid on tehtud.