automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:kompressor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(22-02-2012, 19:13 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]
(22-02-2012, 12:34 PM)alopex Kirjutas: [ -> ]Siit ka küsimus , et kui kellelgil on sellline kompressor või omab 100% teadmist siis tahaks teada , mispidi see hooratas siis liikuma peab ? Kas päripäeva või vastupäeva?

Mul muidu mõlema kompressori passid olemas ja seal kirjas nii: Направление вращения коленчатого вала (со стороны маховика)- против часовои стрелки.
Ehk siis rihmaratta poolt vaadatuna peab pöörlema vastupäeva.

Karter maha ja õlitorujärgi käib jah rihmaratta poolt vaadatuna vastupäeva.

[Pilt: IMG_1281.JPG]
Mainin siin ka ära et mul oleks hädasti vaja leedu kompressorile CO-7 silindriplokki mis oleks ühes tükis. Tel 588 022 66
Elustaks vana teemat natuke.
Sai kunagi soetatud külmutusseade (FV6,vene tähed) mis jäi olude sunnil seisma. Nüüd on kavas talle anda uus elu.Paneks ta tööle kompressorina.
Seoses sellega küsiks paari asja.

Kas selle radiaator kannatab survet ca 10 atm. ? Et teda õhu jahutina kasutada.

Kuna algselt jahutas teda freoon, siis, kas vaja mõelda mingi lisajahutuse peale?
Õnnestus saada elektroluxi 100L veeboiler ja tekkis mõte kas seda saab kasutada kompressori õhupaagina 10AT surve all.Ise arvan,et laiali lennata ei tohiks?
Minu kuumaveeboileri peal on selges kirjas, et maksimum on 6 bari ehk umbes 5,9 atm. Küllap seal on veel mingi varu ka, aga mitte selline, mis lubaks regulaarselt 10 atm sisse suruda.

Jätkuvalt on parim soovitus leida tõesti survestatud gaaside hoidmiseks mõeldud mahuti. Parem kui hiljem peiedel tõdeda, et leidurina oli lahkunu sama andekas kui Jaan Tatikas, kes püssirohu abil paekivist hakkliha toota soovis.
Luxil pole küll survet märgitud,vähemalt bar-ides mitte.Sellisel juhul garaazi seinale panna ei saa ja jääb üle maase kaevata,varjant ka propaani kodubaloon ja ka propaani auto baloon,need ju päris paksust metallist.
Propaani balloonid on kõik läbinud katsetused ja sellekohame märge on igal korralikul balloonil, ehk "matriklil" Survestamine käib veega, ja 4 kordne ülesurve nominaal väärtusest(26 bar)

Samas vana el boilerit saab ajutiselt kasutada. Kui olete kunagi eemaldanud el. tenni boilerist ja see järel sisu puhtaks pesnud, siis märkate väikeseid süvendeid seespool,kesta. Need kohad ongi elektolüüsi tulemusel läbi söödud metall ja sealt hakkab ka vee imbumine vaht isolatsiooni vahele. Õhk läbib väikest auku kiiremini kui vesi ja kuna on ka teine kest ümber, siis lõhki ei löö väiksema tootlikusega kompressoriga. (See kõik on aga ajutine,kui augud suurenevad ja rõhku enam pole) Sestap ostke kohe korralikud töövahendid.

http://nagi.ee/photos/pildidplatsil/1351...et/240872/
Saadaval ka 190,3 liitrit komplektne gaasiballoon töösurvega 16 MPa
Seda elektrolüüsi olen kuulnud ja pidi isegi roostevaba nahka panema.Luxi boiler seest emaileeritud.
Veokalt pärid gasbaloon mul olemas ja hetkel suure mootoritta kompressori paagiks,kuna seisab nagunii siis läheb käiku.
Variant oleks teha see roheline seade korda ja ehitada peale automaatika. Kuid siin on mõned probleemid:
1. varuosasid enam ei tehta
[/quote]

Ingersoll-Randi tööstusliku kompressorile leiaks kindlasti varuosi. Kui eesti maaletooja ei viitsi tegeleda, siis kindalsti otse USA-st. Olemas USA garaazifoorum www.garagejournal.com. Kutid seal teavad sellistest asjadest kõike, kui tavagoogledamisest ei piisa.

Selline tööstuslik kompressor kindlasti parem kui miskit muu, tasub taastada.
Sai siin jälle liivapritsiga mängitud, kuna 2 CO-7 kompressorit ei jaksa pritsi toita, siis sai räästa alt välja koogitud üks ise ehitatud kompressor, mille peal 16kW el. mootor. Kahjuks minul peakaitse ainult 25A ja see mootor ei suutnud käivituda. Sai siis natuke oma ulli peaga mõeldud panin hoopis peale 7,5kW 2885 rmp. mootori. Mõeldud tehtud, ja oh imet mootor jõuab käivituda ka rõhu all, kuna kiire mootor käivitud kiiremini kui 1500 rmp. mootor.
Räägin nüüd natuke asjalikest andmetest ka:
Kompressor on ehitatud rs 09/124 mootorist mille kubatuur 1,6L
kompressori rihmaratta läbimõõt 30cm
el. mootori rihmaratas 8cm
el. mootori pöörded 2885 rmp.
Nende andmetega saab arvutada väja arvestusliku tootlikuse.
tegin ka katse: 2.5 kandisesse paaki(paak oli tühi) hakkas kompressor lööma. 20 min möödudes oli paagid 10 bar-i.
Aga samas esimese 10 min jooksul oli paaki löödud 6 bar-i.
Peale paagi täis löömist kontrollisin ka el. mootori temperatuuri, mis polnud isegi soojaks läinud.
Ei täheldanud ka et oleks kompressori pöörded kukkunud rõhu kasvades paagis, mida oli selgesti kuulda CO-7 kompressoril.

Selle kompressori ehitamisega tekkis igasuguseid ideesi. Olen siin kaenud erinevate kompressorite andmeid, siis rusika reegel on, et 100L õhu tootmiseks on tarvis 1 kW elektrit minutis. Aga selle kompressoriga oli võimalik 7.5 kW toota keskmiselt 1250L õhku minutisToungue
Aga siin mängis rolli mootori pöörded, mida ülekannetega vähendades kasvas väändemoment. Ja vb. ka et tegemist on algselt diiselmootoriga, millest on kompressor ehitatud.
Oskab keegi soovitada head nippi/filtrit vahele kompressori trassile, mis eemaldaks õli. Tavafiltrid eemadavad enamjaolt vett ja seda ka mitte just eriti tõhusalt. Ise oma ulli peaga mõtlesin, et teha midagi taolist vahele nagu on tehasest CO-7, et täita survenõu pisikeste torujuppidega ja sellest siis õhk läbi juhtida. Aga lihtsalt torujuppide maht/kogus palju suuremaks ajada.
Vanakooli värvijad kasutavad ka mitme paagi süsteemi, kus üksteise järjest on mitu õhupaaki, aga see vist pigem niiskuse vastu kui õli, aga abiks ka kindlasti.
ei need veefiltrid toimivad küll , ma cedost ossin, maksis roppu raha aga sealgi kirjas et miinimum voolikukaugus kompressorist on 10m, selle ajaga suudab õht maha jahtuda, muidu ajab vett edasi....
Käisin ka cedos uurimas ja minu vajadustele vastav filter kuskil 600+ hinnaga ja see hind juba ca. 1/3 uues kompressori pumba hinnast.
Kuna tegemist mul hobikasutamisega, siis ei tasu ilmselt selline filter ennast kunagi ära, rääkimata uue kompressori ostmine.
Vanakooli tegijad on rääkinud ka mingist kaltsufiltrist, mis ilmselt sobiks värvimiseks.
Mul üks tuttav maadles ka kunagi sama probleemiga. Tema avastas erinevate asjade vaheletoppimise järel, et kõige paremini võttis õli kinni sissepritsega auto bensiinifilter. Isiklikult kontrollimata, ainult külajuttude põhjal kirja pandud.
Kompressorile saaks veoauto õhukuivatist teha hea vee-eraldi. Padrunid on vahetatavad ja Wabco kuivati element on kõige kallim. Lammutusest tald ja poest uus padrun.
Kas keegi oskab öelda kompressori CO-7 elektrimootori andmeid, ehk siis pöördeid ja võimsust. Või on kellegil võimalik kasutusjuhendi vastavast küljest koopia postitada?

ettetänades
Sass1
(13-05-2013, 07:37 AM)juss Kirjutas: [ -> ]Vanakooli tegijad on rääkinud ka mingist kaltsufiltrist, mis ilmselt sobiks värvimiseks.

Endal on GAZ-51 gardaanitoru,millele on tehtud ühte otsa vindiga punn ja sellest august olen pistnud sisse head pehmet kaltsu. Püüab vee kinni küll. Peab ainult enne värvimist uue kaltsu või kuivatatud vana sisse panema. Kes tahab samasugust teha,võtke kindlasti mõni jämedam gardaan,sest siis on hulga parem toimetada,ei pea väiksest august kaltsu sisse ajama.
(14-05-2013, 23:25 PM)Sass1 Kirjutas: [ -> ]Kas keegi oskab öelda kompressori CO-7 elektrimootori andmeid, ehk siis pöördeid ja võimsust. Või on kellegil võimalik kasutusjuhendi vastavast küljest koopia postitada?
4 kW 2880 rpm
Kui õhu kogus ei ole primaarne, siis soovitaksin kasutada 1500 rpm mootorit. Kompressori eluiga pikeneb oluliselt. Varasematel aegadel lasti neid mootoreid isegi ringi mähkida aeglasemaks. Meie oma käinud 30 aastat. Muidugi mitte pidevalt aga iga päev natuke.
Vot seda tahaks nüüd mina küll teada, kuidas MÄHITAKSE mootoreid aeglasemaks.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37