11-11-2015, 03:16 AM
Viplala, 10 punkti vähemalt, kunagi sügaval nõukaajal avaldati pilt tulekahjusse jäänud balloonist, see oli natuke paisunud ja õnnetuse hetkel põlevat gaasi täis.
(10-11-2015, 22:07 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]On nad jah probleemjäätmed. Kui ma endale 4 ballooni otsisin siis rekord mis küsiti oli 50 euri vana tühja vene ballooni eest.
(11-11-2015, 03:16 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]... kunagi sügaval nõukaajal avaldati pilt tulekahjusse jäänud balloonist, see oli natuke paisunud ja õnnetuse hetkel põlevat gaasi täis.
(01-04-2016, 21:33 PM)ert Kirjutas: [ -> ]Sai ka endale üksvahe co7 koju tassitud. Talvel millalgi hakkas järsku ühest silindrist koledat häält kostma, ühtlasi hakkas karterituulutuse kaudu surve maha jooksma
Tõmbasin nüüd pea maha, ühes silindris oli miski plekitükk (kust pärit on, ei tea, klapid paistavad kõik terved ja alles olema). Kolb korralikult ära "märgistatud", silidnri seinal 3-4 küünega tuntavat-silmaga nähtavat vagu. Sisselaskeklapi see kaarjas osa on lamedaks löödud, ei tea kas seda tagasi painutabki üldse? Silindrid olid seest korralikult õlised ka, rõngad ilmselt otsas omadega.
Mis nüüd edasi? Kokku tagasi ja kui töötab siis töötab? Kas üle puurimine koos uue kolvi ja rõngastega oleks mõeldav? Palju sellise töö+materjalid maksumus võiks olla? Kas vaja mõlemad kolvid sel juhul teha või piisab ühest?
Kas klapid peavad olema kergelt puudutades pehmed või jäigad? Kuna rõhk maha jooksis, siis ilmselgelt peaks mõni klapp lekkima, visuaalselt pole aga ühtegi viga näha.
Kellel on mingeid häid mõtteid, soovitusi, kogemusi andke aga tulla.
Tegu on tüüpiliste ,,leedukate" kompressori probleemidega, kus klapid on katki või piiraja poltühendus lahti kruvinud ja kolvile täkked peale löönud.
Kui sooned sees tuleks ikka mõlemad silindrid üle puurida rem. kolvide järgi koos rõngaste vahetusega. Sinna sobisid vist M-i kolvid. Kolvi pea tuleb vaid ümber freesida. Klapid on võimalik teha karastatud teraslehest, nt. joonlaud, pahtlilabidas jne. Need peaksid olema sirged. Klappide raami poldid tuleks traadiga stoperdada või keevitada peale traat, et lahti ei tuleks.
Head pusimist!
(01-04-2016, 21:33 PM)ert Kirjutas: [ -> ]ühtlasi hakkas karterituulutuse kaudu surve maha jooksma
(03-04-2016, 18:43 PM)ert Kirjutas: [ -> ]Pildid olukorrast.
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/24550339d27acf_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/24550331ae8802_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/24550333558d83_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/245503357be5b7_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/245503372ae015_o.jpg
Plaanin minna rõngaste vahetuse teed. Puurimine ja uued kolvid koos kogu muu kaubaga läheks maksma 200-250e. Kompressorit kasutan aastas maksimaalselt paar tundi (samas kui teda vaja läheb, siis ikka kohe tõesti läheb). Klapid käib ka ilmselgelt üle.
(04-04-2016, 20:36 PM)YYYY Kirjutas: [ -> ](03-04-2016, 18:43 PM)ert Kirjutas: [ -> ]Pildid olukorrast.
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/24550339d27acf_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/24550331ae8802_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/24550333558d83_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/245503357be5b7_o.jpg
http://static1.nagi.ee/i/p/982/1/245503372ae015_o.jpg
Plaanin minna rõngaste vahetuse teed. Puurimine ja uued kolvid koos kogu muu kaubaga läheks maksma 200-250e. Kompressorit kasutan aastas maksimaalselt paar tundi (samas kui teda vaja läheb, siis ikka kohe tõesti läheb). Klapid käib ka ilmselgelt üle.
Esimest pilti vaadates tundub see plekitükk küll rohkem X Files teema olevat. Kui klapimajandus korras siis suht müstiline kust ta pärit. Pole ju loogiline, et õhupuhasti kaudu sinna laekus nii osavalt, et klapid terveks jäid.
Enne suuri remondiplaane kontrolli vända ja kepsu majandus kindlasti üle. Seda teemat pikalt eelmistes postides lahatud.
(01-04-2016, 22:37 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]
See joonistatud skeem on näpsatud siit foorumist selgitamaks detailide asetsus järjekorda ja hoolikamal vaatlusel pead leidma sellele plekitükile oma tõelise asukoha, kust kohast pärit, sest isetekkeliselt ta kolbide vahele ei saa. Arvatavalt piisab rõngaste vahetusest, kui silindri sees üleval ranti pole. Silindrite puurimisel läheb ju suuremaid kolbe-rõngaid kah vaja, aga neid ju jällegi pole.
Järgmisel nädalal saadan oma varuosade tellimuse Vilniuse tehasesse. kui on kellelgi midagi soovi, võite kirjutada
Ps. Terve kompressori sõlm Co-7 ja Co-243 koos hoorattaga maksab tehasest 545,00€ +pakendamine ja transport