automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:kompressor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Mul küll oleks Big Grin
Kui russi mootori maha võtad, siis millega seda kompressorit käitada? Elektrimootor 37kW..., kus kohast see peakaitse mega ampritega välja võetakse? Muidugi võimalus on EE ka ampreid osta 156.-/A koos km-ga, kui on alla 400m alajaamast.
Jõe ääres elades oleks mõeldav veel vesiveski variant. Big Grin Hakkaks õhku pudelitesse pumpama ja müüma.
Kipun arvama et elektri mootori asemel võiks sinna otsa installeerida mingi diiselmootori varjandi.Oleks mobiilsem jne.
See sidurikoda oleks huvitav asi sest sinna otsa käigukast panna pole keeruline.
Seega, kui keegi kompressori marki või sidurikoja koodi teab siis oleks hea teada.
Oskab keegi öelda, kas need 100-200.-€ kompressorid ka millegi jaoks kõlbavad?
Ok rehvi suudab täis pumbata 25.-€ kopressor auto suitsusüütajast.

Eeldame nt soovid sinna kopressorile sappa panna
1. värvipüstol
2. liivaprits.
3 mingi naelapüss

Ükski neist pole mõeldud igapäevaseks töö tegemiseks vaid vahel nö hobikorras nokitseda.
(11-04-2016, 17:17 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda, kas need 100-200.-€ kompressorid ka millegi jaoks kõlbavad?
Ok rehvi suudab täis pumbata 25.-€ kopressor auto suitsusüütajast.

Eeldame nt soovid sinna kopressorile sappa panna
1. värvipüstol
2. liivaprits.
3 mingi naelapüss

Ükski neist pole mõeldud igapäevaseks töö tegemiseks vaid vahel nö hobikorras nokitseda.

No liivaprits unusta vast ära,too tahab ikka pidevat ja korralikku survet saada muidu jäädki laskma ja elekter muudkui kulub.Pritsi jaok võta parem rendist kompressor nt nädalavahetuseks.Värvipritsi ja naeluti toidab ikka ära.
(11-04-2016, 18:47 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(11-04-2016, 17:17 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda, kas need 100-200.-€ kompressorid ka millegi jaoks kõlbavad?
Ok rehvi suudab täis pumbata 25.-€ kopressor auto suitsusüütajast.

Eeldame nt soovid sinna kopressorile sappa panna
1. värvipüstol
2. liivaprits.
3 mingi naelapüss

Ükski neist pole mõeldud igapäevaseks töö tegemiseks vaid vahel nö hobikorras nokitseda.

No liivaprits unusta vast ära,too tahab ikka pidevat ja korralikku survet saada muidu jäädki laskma ja elekter muudkui kulub.Pritsi jaok võta parem rendist kompressor nt nädalavahetuseks.Värvipritsi ja naeluti toidab ikka ära.


Pole probleemi, unustame liivapritsi ära.
Mida nende odavama otsa masinate puhul vaadata?
Ega seal miskit muud polegi vaadata kui hinda. Siin oli teema aasta alguses, nimega "Kompressorid" Ehk aitab edasi.
(11-04-2016, 17:17 PM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Oskab keegi öelda, kas need 100-200.-€ kompressorid ka millegi jaoks kõlbavad?
Ok rehvi suudab täis pumbata 25.-€ kopressor auto suitsusüütajast.

Eeldame nt soovid sinna kopressorile sappa panna
1. värvipüstol
2. liivaprits.
3 mingi naelapüss

Ükski neist pole mõeldud igapäevaseks töö tegemiseks vaid vahel nö hobikorras nokitseda.

Mina soovitaks sellise tegumoega kompressorit,ei soovita neid õlivabasid ja muid hooldust mitte nõudvaid kärakaid.Tuttaval oli üks selline "hooldevaba" kompressor ja kui rihm katki läks, siis varuosi ei olnud kusagilt võtta. Rihmade müügiga tegelevad asutused soovitasid peale mõningast otsimist enam selle kompressori murega nende poole mitte pöörduda Big Grin . Nimelt oli tegemist mitmikkiilrihmaga mis ei vastanud ühelegi standardile ja rihma pingutamis võimalust kompressoril ei olnud. Rihm oli lihtsalt rihmarattastele peale veetud ja kõik.
  Sellise kompressoriga ei ole mõtet liivapritsiga oma närve kulutada,värvipüstoliga on OK. Naelapüstolist ei tea midagi aga õhuga mutrikeerajat sai kasutada kui panin suurema õhupaagi vahele ja lihtsalt peale paari mutrit jälle ootasid millal kompressor õhku jõuaks pumbata. Muidu täitsa talutavad preparaadid nii garaazis õhuga puhastamiseks ja rehvi pumpamiseks.
[attachment=57526]
Omast kogemusest võin rääkida,et need 24L kompreerod orginaalis kestsid mul ca aasta

Viimase aga panin 150l tünni otsa, nüüd on möödas juba üle 3 aastat ja väsimuse märke pole.

Mul on tunne,et need kompressorid ei kannata pidevat sisse/välja lülitamist, samas ca 4-5 minutit jutti pumbata ei ole probleem
(11-04-2016, 23:00 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Mul on tunne,et need kompressorid ei kannata pidevat sisse/välja lülitamist, samas ca 4-5 minutit jutti pumbata ei ole probleem
Pakuks,et mootor ei taha pidevat sisse välja plõksimist nagu ka hüdroforid.Ilmselt kondekas minestab kiiremini.Pumbal endal ei saa mingit vahet olla kui jahutus taga.
Tark oleks vist õli kah vahetada. Paar töötundi teinud hiinakast lasin sellise metalliläikelise hägu välja:
[Pilt: 24558331af5409_l.jpg]
Peale seda on mingi 2 aastat kestnud. Õli on kah puhtaks jäänud. Kahtlane värk igatahes, kas tõesti pannakse juba tehases sellist solki sisse?
Mina olen endale mõttesse võtnud ,et aastas korra vahetan kompressorites õli (mul neid neli vist,erinevas suuruses). Kuna aasta jooksul tehtud töötunde teab vaid vanajumal taevas,siis pean paremaks korra aastas kõigil õli ära vahetada. Siiani ei ole mingeid muresid olnud ei hiinakate ega ka vähe kvaliteetsematega.
  Selline nõuanne ,et kui tahate ka talvel külmaga kompressorit kasutada siis valige ka vastav õli. On nähtud paaril korral ,et kompressor ei jaksa SAE 30 või 15W40 õliga ringi käia.
Stiilinäide, milline pilt võib avaneda, kui kompressoril (CO-243) kaas maha võtta:

[Pilt: IMAG1167.jpg]
(13-04-2016, 16:25 PM)janar08 Kirjutas: [ -> ]Stiilinäide, milline pilt võib avaneda, kui kompressoril (CO-243) kaas maha võtta:

[Pilt: IMAG1167.jpg]
Mis seal ikka,kaan tasalihvpingis siledaks+uued klapid teha.
  ps.Korduvalt tehtud.
Silindrist turritab välja joonlaud?
(13-04-2016, 21:00 PM)AsTroSS Kirjutas: [ -> ]Silindrist turritab välja joonlaud?

Joonlaud oli vanasti üks kättesaadamaid teras lehti.Joonlauda olen 1k62 pidurilindi valmistamisel.Kompressoriklapide valmistamiseks olen kasutnud metallisaelinti,mida vedeleb tänapäeval igal pool.
Minuarvates jääb saeleht liiga rabedaks just see minu co7 le ilmselt saatuslikuks saigi Big Grin . Pikemalt juttu siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54556
(13-04-2016, 22:36 PM)zurik Kirjutas: [ -> ]Minuarvates jääb saeleht liiga rabedaks just see minu co7 le ilmselt saatuslikuks saigi Big Grin . Pikemalt juttu siin:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=54556
Ma pidasin silmas lintsaelinti.Käsirausaeleht võib tõesti habras olla.Vanasti oli neid heast materjalist nagu P6 ,P9.ХВГvõiks paras olla.
Ise olen klapiks kasutanud metall pahtlilabidat, toimib juba aastaid.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37