automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:kompressor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
(24-02-2009, 20:47 PM)reljo86 Kirjutas: [ -> ]Kolvirõngasteks sobivad Dnepri originaalmõõdus rõngad.
Kas Dnepri rõngastel on ka oluline, mis pidi nad peal on? s.t et kas on mingi vahe,mispidi rõngas kolvile libistada?
Uurisin rõngaid ja ei märganud midagi mis viitaks mingile kindlale asendile.
(24-02-2009, 20:47 PM)reljo86 Kirjutas: [ -> ]Kolvirõngasteks sobivad Dnepri originaalmõõdus rõngad.

Küsimus siis targematele:
Kas Dnepri originaalrõngad võib kohe kolbidele peale ajada, või tuleb ka rõnga vahesid reguleerida? Kui keegi on vahetanud ,andke teada.
Sai endalegi vana hea vene kompressor soetatud, nüüd ka küsimus kohe automaatika kohta, on kusagil ka komplekti müüa, kus saaks paika panna nii ülemise kui alumise lülitusrõhu ja oleks ka relee komplektis, või tuleb mul kõik ise erinevatest tükkidest kokku kompunnida? Kompressor ise selline http://album.ee/album/264487/50229669 . Ja mille jaoks on tal rihma rattal need labad, kas jahutuse jaoks, siis miks on need väljas pool, kus efektiivus on väike?
Rõhurelee saad näiteks www.aircom.ee,www.kompressorikeskus.ee ja kindlasti ka mujalt.Hind vast kilo kanti.Kunagi endale ostsin sealt pumba ja rõhurelee.Ei usu hästi ,et need ribid sellises kohas jahutavad pumpa.
Oma kompressori jahutuse tegin sedasi,et auto salongi ahju ventilaatori installisin pumba kõrvale ja töötab akulaadialt.Toimib väga hästi.
(28-04-2010, 19:58 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Rõhurelee saad näiteks www.aircom.ee,www.kompressorikeskus.ee ja kindlasti ka mujalt.Hind vast kilo kanti.Kunagi endale ostsin sealt pumba ja rõhurelee.Ei usu hästi ,et need ribid sellises kohas jahutavad pumpa.
Oma kompressori jahutuse tegin sedasi,et auto salongi ahju ventilaatori installisin pumba kõrvale ja töötab akulaadialt.Toimib väga hästi.

Härrased tehnikamehed! Elementaarne ju! Kompressori pealt on puudu nn. tuulekoda, mis nende labade poolt paisatud õhu suunaks silindri poole . Sama süsteem kasutusel mitmetel rolleritel
Härrased tehnikamehed! Elementaarne ju! Kompressori pealt on puudu nn. tuulekoda, mis nende labade poolt paisatud õhu suunaks silindri poole . Sama süsteem kasutusel mitmetel rolleritel
[/quote]

Minu pumba rihmarattal puuduvad igasugused ribid, tehtud selles mis kodus niisama tüliks vedeles,sellepärast paningi eraldi vendika.
(28-04-2010, 18:40 PM)mosseomanik Kirjutas: [ -> ]Sai endalegi vana hea vene kompressor soetatud, nüüd ka küsimus kohe automaatika kohta, on kusagil ka komplekti müüa, kus saaks paika panna nii ülemise kui alumise lülitusrõhu ja oleks ka relee komplektis, või tuleb mul kõik ise erinevatest tükkidest kokku kompunnida?

Ehk leiad mõne mõtte ka siit
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...opic&t=641
Tere

Omasin mõned aastat Metabo väikest otseülekandega kompressorit, kuid sellel kärsas mootor läbi ning igaljuhul soovisin juba varem midagi võimsamat. Kuna välismaised piisava tootlikusega kompressori elemendid on väga kallid siis sai otsitud kasutatud kompressorit, leidsingi siis ühe vanametalli hinnaga (Pildid: http://karll.planet.ee/kompressor/ ).

Lugesin selle teema läbi ja peaks too olema see sama Riia SO-7, millest siin varem juttu oli. Plaan on kompressor taastada ja sellest vanast süsteemist mõtlen kasutada ainult kompressorit ennast, ülejäänud läheb vanarauda. Hetkel on kõige tähtsam kompressor ise korda saada. Siis vaatab, mis ja kuidas edasi, elektrimootor on olemas ja paagid(paagi) leiab kah.

Silindrid on korralikud, paar üliväikest kriimu, kulumisranti pole, arvan et puurida pole vaja, laseb lihtsalt hooniga läbi.Eelnevast jutust lugesin välja, et sobima peaksid m72 ja k750 kolvid ja dnepri rõngad, mõõtsin ära, silindri läbimõõt 78mm. Aga kuna ei ole selliste asjadega väga kursis, siis oskab keegi äki soovitada, kust kohast neid otsima peaks, asun ise pärnu maakonnas. Väntvõll, kaelad ja raamlaagrid tunduvad korralikud, kuid kepsudega on küll mingit aretust tehtud, on võimalus sinna kompressorisse uusi kepse ja saalesi kah leida ja kui on oskab keegi öelda, mille omad ja kust otsida jällegi? Siis veel klappide osa, kuna ka piltidelt on näha, et sellega pole mõtet midagi teha, siis mida arvate sellisest plaanist kui teeks valmis vähe moodsama süsteemi sinna peale. Ma küll ei tea, millist klapisüsteemi võimsamad kompressorid kasutavad aga minu väike metabo kasutas kahte plaati, mille vahel olid siis klapid, põhimõtteliselt ikka sama imemis ja surumis süsteem, aga klapid kindlalt oma pesades ja tundub palju töökindlam variant, mis arvate sellest?

Ootan siis vastuseid ja nõuandeid praegustele probleemidele, kindlasti tuleb neid hiljem veel...Smile

Karl
Eks selle kompressori nõrgim lüli olegi need klapid.
Selle kompressori klapid purunevad sellepärast et tehasepoolt on antud töösurveks 6 kg/cm2töötab ka 10 kg.... aga lehtklapid purunevad. Samuti on selle tuulekojal välja stantsitud noole kujutis mis näitab rihmade liikumise suunda. kui npöörlemine on vastassuunaline siis kepsu saaled ei saa õlitust ja kolin on tulemas. Nimelt on kepsu alumise saale küljes toruke mis on viltu lõigatud ja võtab õli nagu "kulbiga"
Tolle konkreetse kompressori kepsud on ära lõhutud sellega, et uue saale asemel on sinna sisse keevitatud alumiiniumit või mingit taolist sulamit ja siis arvatavasti pingis puuritud auk vända järgi, kuid nüüdseks juba väga kulunud(loks sees) ja pole minu arvates kõige parem lahendus neid vanu kepse katsuda taastada, oleks uusi/kasutatuid vaja, kellegil ei vedele katkist kompressorit, millel kepsud oleks veel kasutamiskõlblikud?

Need täksid on sinna sisse tulnud arvatavasti kahel põhjusel, esiteks mul on siuke tunne et need klapi lehed on sisse sodiks peksnud ja teiseks kui mina sain polnud enam filtrit kah küljes. Aga nagu ennem mainisin, on mul kaanega vähe teised plaanid, lähen räägin millalgi treialiga läbi, panen õhtu poole ka pilte. Muidu endal kah nüüdseks juba üks korralik kaan olemas kuhu külge uued klapid kinnitada, arvatavasti jääb see üle, et kui kellegil soovi siis minu käest võib selle vanaraua hinnaga saada, kahjuks klapid küll puudu. Keegi uuema läänekompressori sisse pole juhtunud piiluma, mis lahendusega neil see klapisüsteem tehtud on?


Karl
Kui mu mälu ei peta siis CO-7 kompressoris kasutatakse Moskvits-400-401 kepsusi mis on valatud babiit saaledega ja reguleeritakse peili seibidega. Kepsu sääre küljel on markeering ja võrrelge seda mosse 401 omadega.
(19-05-2010, 21:03 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Kui mu mälu ei peta siis CO-7 kompressoris kasutatakse Moskvits-400-401 kepsusi mis on valatud babiit saaledega ja reguleeritakse peili seibidega. Kepsu sääre küljel on markeering ja võrrelge seda mosse 401 omadega.

Suur tänu info eest, katsun uurida seda.Smile
Oü ATROPO KAUBANDUS...Vana-Narva mnt.20. Kaalumaja hoone. GSM 55945677 Hans.
atropo.kaubandus@mail.ee Kõik küsimused vene tööriistadest samuti CO-7 kompressori varuosad, reduktorid ;ketid;pumbad jne.vene masinaehituse toodang. küsige julgelt mees oli nõukaajal kogu eesti lao juhataja.Küsige ainult täpselt mida vajate.
Tere. Jaak, sina ehk oskad aidata.
Kui mingi hetk peale seismist, kui paagis surve sees siis järsku lääb surve karterisse, niiet suure susinaga voolab terve paak selle kaudu tühjaks. Kust tuleks viga otsida? Silindrite surve pidamises?
Väljalaskeklapp jahtumisel kaotab hermeetilisuse.[/align]
Aavu ütles asja juba ära. Kui ei taha klappidega koguaeg jännata(klapimaterjali ja vedrudega eksperimenteerida ), pane kasvõi veevärgis kasutatav pisem tagasilöögiklapp lisaks enne paakiminekut vahele. Panekul vaata asendit- et oma raskusega kinni vajuks. Nagu diood- edasi laseb, tagasi mitte. Selline kompressor, mille silindrid suudaksid surve ülal hoida, läheb keeruliseks ja kalliks. Selline karvane tunne, et ka sinul on kolvisõrm hulkumas ja silindri seina vao lõiganud. Kui pea klappidega maha võtad, keeruta ka väntvõlli ja uuri silindreid. Klapimaterjaliks vali vajaliku paksusega autopahtli silumislabidate hulgast. JM
Samas aga on kogu õhusüsteem karterist tulnu õli täis. peitub see samas probleemis?
Kui paaki rõhk sisse jääb, siis sahiseb kõik karterisse alla.
Kas viga jällegi peidus rõngastes?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37