automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kuhu kadus delta säde????
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sõitsin deltaga viisin garaazi järgmisel päeval enam delta ei käivitunud ,nimelt sädet ei olnud. Süütepooli vahetasin ära aga ikka ei ole..Päris igav ju kui ei saa vaheajal deltaga käristada.Kes oskab aidata?????
hõbekarbi pistikud kontrolli üle
Need on kõik korras aga mitmesr kohast sealt magneetost peab voolu tulema ma kahtlustan seda viga.Mul tuleb sealt ainult ühest ühendusest voolu.
Kas keegi oskaks siis aidata või ei :Väga oleks abi vajaBig Grin Muidu pean ma oma delta maha müüma mis ta ikka niisama seisab.
vaheta küünalRolleyes
Mis ma sest küünlast vahetan kui sädet pole niisama ollagi. Näpuka proovisin sädet pole.Aga kas oskad nõu anda mitmest kohast sealt magneetos voolu peaks tulema???Big Grin
Puhasta suruõhuga generaator. See võib olla märg. Vaata üle ka juhtmed. Kas nad on ikka hästi kinni.
Mpuhastasin ja tõin selle isegi ahju otsa kuivama, ikka ei midagi.
Vaheta ka piip ära. Endal oli Miniga selline juhus, et enam käima ei lähe, aga säde on. Sai igast trikke tehtud... Siis kadus säde üldse ära - ma olin jummala nõutu. Vahetasin siis piibu ära ja voilaa, läks käima... Ja käib tänaseni Wink
Delta generaatorist väljub 4 juhet: mass, 6V, andur ja elektronsüüte toide (~200...300V). Kõik mähised (6V, andur ja süüte toide) on ühte otsa pidi massiga ühendatud. Kõige kipakam
on anduri massiühendus - 0,1mm läbimõõduga traat on lihtsalt anduri magnetahela plekkide ja poolisüdamiku vahele topitud. Õnneks ühendatakse massiga anduri mähise välimine ots, mistõttu tasub peenikese mähisetraadi otsa joota jupp juhet, mille teine ots ühendatakse massiga näiteks kruvi abil. Mähisetraadi ja juhtme ühenduskoht tuleb isoleerida ning korralikult anduri külge kinnitada (näiteks mitme isoleerikihiga), et vältida juhtme lahtitulekut.
manhunt16 Kirjutas:Mis ma sest küünlast vahetan kui sädet pole niisama ollagi. Näpuka proovisin sädet pole.Aga kas oskad nõu anda mitmest kohast sealt magneetos voolu peaks tulema???Big Grin

no kui küünlal sädet pole ega sa siis tunnegi sealt oma näpuga midagi.
vaata kas see hall kobakas on tagant poolt paisunud. kui on siis on hall kobakas läbi vaheta ää ja ongi korras.
Alustuseks tasuks ikkagi generaatori mähiste takistused testriga ära mõõta:
1)andur ~37 oomi
2)6V ~ 0.x oomi
3)süüte toide ~paar-kolmsada oomi (täpselt ei mäleta).
Peale selle tuleks generaatori ja sellest väljuvate juhtmete ühendused üle kontrollida (lühises, katkenud), vaadata, kas anduri ja generaatori rootori vahekaugus on 0,4 mm lähedal jms. Peale selle tasub uurida süüte lülitit ja sellega ühendatud juhtmed. Suretusnupu paindunud/murdunud vedrukontakt võib anduri pidevalt lühistatuna hoida (mootori seiskamiseks lühistatakse anduri juhtmed). Uus hall karp tasub osta alles siis, kui kõik muud vead on välistatud.

P.S anduri õiget kaugust rootorist on lihtne saavutada, kui panna rootori ja anduri vahele kolm-neli kihti ajalehepaberit, andur vastu rootorit suruda, anduri kinnituskruvid kinni keerata ja paber vahelt välja rebida. Rootor tuleks eelnevalt keerata sellesse seisu, kus andur on kohakuti selle rootori magnetis leiduva vao äärega.
Kui ma suretus nupu ära võtan ja juhtme rippuma jätan, kas siis säde kaob?
Ei kindlasti mitte kuna siis ta ei saa kudagi massi.Suretus ju toimibki nii,et suretusnupu kaudu ühendatakse sissetulev juhe massi ja mootor seiskub.Jutt tuli küll segane,aga ehk said aruSmile
ei su jutt oli selge, aga huvitav on see, et kui ma suretus nupu panin suretus seisu siis ta ei surnud kohe välja, vaid hakkas vahele jätma, äga kui võtsin lüliti lahti ja pani kinnituskruvi teisele poole lenksu jäi kohe vait, aga siis lakkasid tuled ja signaal töötamast.
See,et ta vahele hakkas jätma on ilmselt halva kontakti süü,aga peale kinnituskruvi asukohamuutust kadusid tuled,viled mhmm ...imelikSad
suretus nupu võtsin sellepärast ära,et jäi ette, tihti läks kiiruga käivitades nupp suretus seisu(ise olen loll) ja nii kadusgi säde ära, kui lasin nupp peal mäest alla. Mis läbi võis minna?
sain testriga mõõtes mingi elektri enne hõbekarpi kätt, aga sädet ei ole. Mis viga võib olla. Kas viga võib olla selles, et piip annab taksitust.
Noh aga võta siis piip otsast ära,lükka juhe silindriribide vahele,anna vänta,kas siis on säde.Kui on siis piip süüdlaseks.
Lehti: 1 2