automoto.ee foorumid

Täisversioon: K:Kas tegu varajase M72 või BMW R71 osadega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Uurisin lähemalt sellist raami http://beta.album.ee/album/16856548/17011176 tegu paistis alguses olevat varajase M72 raamiga kuid tekkisid mõned kahtlused, nimelt on seda raami oma 5 korda üle värvitud ja värvi kihthaaval puhastades osutus erinevate roheliste värvide alt väljatulnud alusvärv, mingiks siniseks (pole ju loogiline,et M72 esimestel mudelitel, mis valdavalt Punaarmeele toodeti värviti tehasest siniseks) Selle sinise värvi all on kiht kruntvärvi,selline punakas.Kuid peale seda sinist kihti tuleb kohe see varajane militaarroheline(selline tume männikasvuroheline matt värv, ka mu sõjaaegne Gaz-67 on seda tooni)Märkimisväärne on ka see,et see sinine värv on all täitsa ilusti säilinud-pole pleekinud ega kahjustatud.
Segane on asi ka raaminumbri osas kuna number asub vales kohas st külkapoolsel amordi kaarel ja on selle raami kohta liiga mitmekohaline 35629, samas puhastasin ka teise amordi kaare (seal kus tavaliselt emmidel raaminumber on sõidusuunas vasakul amordikaarel) ja sealt paistis õrnalt selline number 577 ning raami edas puhastades leidsin ka amordikaare laumisest osast metalli valatud numbri 113.
Nüüd ei saa küll enam aru, mis kuradi numbrid need on ja kas oleks selle pikema raaminumbri järgi Arkist võimalik uurida tsikli vanade registreerimisandmete kohta?
peaks lähedalt nägema, käega katsuma, siis saaks selgeks. BMW-del ongi raami nr. külka poolsel kaarel (R71) M-72 aga vasakul pool. Kummaga tegu ei tea, peaks veel uurima seda posti millele kinnituvad signaal ja relee, ning vaatama veel pisiasju. Hetkel pakuks et M-72 kuigi seda on näpitud, tugevdus taga jne. Porikas aga rohkem bmw moodi kuigi sabaots teine, krt seda teab, seganeToungue
M72 jookseb porilaua kinnitus porilaudade pealt, bmw r71 peaks jooksma porilaudade seest porilaudade varras kinnitused.
Neil pildil olevatel porikatel jooksevad kinnitused kõik porika seest.
Ilmselt olen loll aga mis kinnitustest juttu on?
Ma arvan,et jutt käib nendest needitud kinnitustest milega porika kinnitused on needitud porika külge.
ahah, nüüd sain aru mida mõeldi. Mul on üks 40-nendate aastate esiporikas mis on 100% M-72 oma ja sellel on need needitud kinnitused porika peal. Aga BMW R71 orig. esiporikat pole veel kohanud.
Aga kuidas siis kommenteerida seda pilti?
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=18077
M-72 millel BMW esi- ja M-72 tagaporikas!?
Mina küll pole nendest porikatest veel selgust saanud.
jou, olen isegi netist otsinud r71, küll on neil ühte moodi ja siis jälle teistmoodi osad....endal ka r71 kuid seegi ära solgitud olukorras.
vahest aitab siuke link http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R71.htm
Tere.

Olen ise ka sellel leheküljel kolanud. Siin on olemas ka tsiklite raaminumbrid tootmisaastate lõikes ehk siis algus ja lõpp. Siit järeldub, et BMW R71 raaminumbrid olid järgmised:


BMW R71 (1938-39) algus: 700005 ja lõpp: 702200
BMW R71 (1941) algus: 703001 ja lõpp: 703511

Siina ka link.

Seega raaminumbri järgi ei saaks öelda, et tegemist on BMW-ga kuigi väike ebakõla tekkib raaminumbrite arvestamise ja kogu toodetud arvu vahel. Tegelikult omakorda ei välista võimalust, et number on üle löödud. Selle saab kindlaks teha näiteks röntgeniga. Metalli sisse jäävad nubmbrite löömisest tekkinud deformatsiooni tagajärjel tihedama struktuuriga kohad.

Lugupidamisega
Marko
Pole küll teemaga kursis aga see raaminr vahemik mis tabelis toodud peaks käima nii R51, 61, 66 ja 71 mudeli omadele kokku, mitte R71-le üksi, nii et sealt ühe mudeli tootmisarv ei saagi välja tulla..
Saksakeelseid õpetussõnu R71 äratundmiseks:

http://www.ural-dnepr.net/wbb3/index.php...adID=16682

A.