automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz jupiter3k küsimused(1976a)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8
Ega jah tihendiga võid alt minna ja hakkad käikudega jamama.IZ-il ju see seibide paksuse jama päris oluline ja kui veel tihend juhtub ka liig paksust materjalist olema,siis suurem oht käikude töötamise jamadeks.Olen ise koguaeg silikooni kasutanud ja pole mingit probleemi olnud.
Tänud, jätan meelde Wink
Silikooni ei ole vaja karta; ma olen seda eluaeg kasutanud (v.a. silindri- ja silindripea tihendiks) ja alati on pidanud.
Mina ka, kuid on ka minuni kostunud vastuväiteid. Ju ma ikka jään silikooni peale Toungue
Lubatud pildid: http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/sets/340217/
Uued ja vanad vändad ja simmerid. Vanadel väntedel polegi võimalik kepse vahetada, kuna kinni keevitatud juba tehase poolt. Ja uutel kepsude peal nr 5.

Indrek
Tere lisan nüüd vähe uuemat infi veel. Vahepealse töö tulemused: http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19314105 alates sellest pildist uuemad.
Tihendi algidee oli selline: http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19311743
http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19311747
Kuidas jätta ketikorpus, kas nii nagu pildil: http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19311751 , või värvitult?
Sellele jupile vaja endiselt õlisimmerling http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19315131 , kas on neid ka müüa?
Oma järge ootav korv Wink http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19315155
Tilluke võti Toungue http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19315149 , huvitav küll mille jaoks?

Indrek
Tsitaat:http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19311751 , või värvitult?
Sellele jupile vaja endiselt õlisimmerling
On mul õigus, kui väidan, et see simmer on esihargist pärit? Kui nii siis tuleb see simmer venest tellida. Olen käinud läbi umbes 3 paremat simmereid ja laagreid müüvaid poode, kuid pole oma masnial seda endiselt leidnud. Ehk paneksid üles selle simmeri mõõdud?
Piltidelt paistab värvi kvaliteet kuidagi kahtlane, kuidas tegelikult on?
Aga muid väga ilus projekt.
Tere

Ma paneks heameelega, kuid kahjuks ei ole õnnestunud siiamaani tervelt kätte saada Sad. Ausalt need ei meenutanud enam mitte mingit moodi simmerligne, lihtsalt mingisugused plastikrõngad ja neid tervelt kätte saada ja sealt pealt veel mõõte lugeda on üliraske. Sestap jään mõõdud võlgu. Vb võtan hoopis nihikuga mõõdud ja üritan selle järgi endale soetada. Kui aga kellegil need mõõdud olemas, siis oleksin väga tänulik nende eest Smile

Värvi kohapealt niipalju, et see võib tõesti kuidagi kahtlane olla, sest minu esimene projekt ja värvimistööd tegin ka poolenisti ise (varasemat kogemust polnud). Niisiis lohutan end, et järgnevad teen paremini Wink. Ja põhieesmärgiks ongi mitte nii väga seda ülimat taga ajada, vaid lihtsalt masinale uus kuue ja sõitma.

Nüüd vaja veel mootorile laagrid ja pirka, sest vanalt ei õnnestu miskit välja lugeda. Ning varsti hakkan ka elektrisüsteemi kallal nokitsema. Mõttes kõik juhtmed uued vedada.

Indrek
Värvi veidi kahtlane pealejäämine võib olla põhjustatud sellest, et kasutasid akruulsideainel kahekomponentset värvi, kuid teatavasti vajab selline värv kõrgsurvepihustit ja vastavat püstolit. Teine asi on vist ka värvimisviisil, kus juttudejärgi värvitakse mitmekomponentsete värvide puhul detail ühekorraga lõplikult ära.
Tere

Täna sain puurimisest silindrid kätte, kui soovite pilte, siis ikka võin teha Wink
Hind oli 250.- silinder ja kolvid pidid kaasas olema.

Indrek.
venes on vahel saada tihendikomplekte,kus kõik mingi margi kummitihendid.Sain Dneprile ja ka Planeetale.Külla`p on sis ka Jupiterile.
ei ütleks et pintsliga eriti parema tulemuse saavutaks!Smile
Ei tea, kas on aga eks proovin alternatiive leida Wink (simmerile)

Ma usun kah et püstoliga tuleb parem tulemus.

To vazmees: Eks sa värvi oma võrre siis edasi pintsliga. Ja vaataks meeleldi su pintsliga tulemust ja hindaks siis üheskoos kas on tõesti parem.

Tunnistan, et just kõige parem tulem ei tulnud, aga oli ka segavaid faktoreid minu töö juures. Mingi raha eest ma värvimisse ei saada, sest no teen esimest ja vb ka teist korda tuleb s*****i välja, aga küll siis kolmandal korral õnnestub. Inimene õpib kogu elu ja sureb ikka lollina Big Grin
su masin välja ei näe nagu oleks pinsliga värvitud aga eel tõõd on kuidagi poolikuks jäänud kui masinat tegid.
kas sa ülde kuntisid masina korralikult ära?
aga ma soovitan sul üle lakkida siis jääb veidi ilusam.
Alati leidub keegi,kes teiste tööd ja vaeva maha teeb,ei tasu ennast häirida.Tänu sellistele ei raatsi ma oma enam-vähem korda tehtud MOSKVA M-1-A-st ühtegi pilti ülesriputada kuna ei viitsi lugeda igasuguseid kommentaare stiilis "ma suutsin küll oma punnvõrrijäänuse pintsliga värvida,mis siis,et otse pori peale tõmbasin".
ega ma teiste inimeste tööd maha ei taha teha ma tean kui palju vaeva peab nägema et ültse mingeit tulemusi oleks näha.
Lakkimine oli endalgi plaanis. Ja omaarust sai krunti piisavalt.
mesamees ütles täitsa õigesti, kuigi MOSKVA M-1-A-st tahaks ikkagi pilte nähaSmile
lakkimine ei ole tõesti halb mõtte eriti veel kui sa ei aja värvimisel eriti kvaliteeti taga. Kas korralik lakk värvi kaitses ka miskit moodi?
minu pintslikatsetuste kõrval oli see värvimine lausa meistriteos, sarnaseid tulemusi olen saavutanud ainult svämmiga värvides/tupsutades.
Mulisemiseks on põhjust siis kui omanik ütleb, et näed ma teen teile nüüd vaatamiseks ühe masina. Mitte siis kui mees teeb omale, et enda silma ei riivaks. See on nii vana teema, et ...
Igatahes värv on normaalne.
vazmees Kirjutas:su masin välja ei näe nagu oleks pinsliga värvitud aga eel tõõd on kuidagi poolikuks jäänud kui masinat tegid.
kas sa ülde kuntisid masina korralikult ära?
aga ma soovitan sul üle lakkida siis jääb veidi ilusam.
Lakk toob pinnakonarused veelparemini nähtavale. Ikka head eeltööd põhilised. Asja aitab viimistleda muidugi ka kerge poleerimise katsetus.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8