automoto.ee foorumid

Täisversioon: Piimaauto GAZ-53
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On punases raamatus ja samas Suure-Jaanis hetkel saada. Hind suurusjärk 10k. Kes on need kampaaniate eestvedajad - veate äkki asja käima?
Paar kiiret küsimust:

Kas pilte on? Kes on omanik? Kontaktnumbreid ka
Kuldse börsi ID 5445167. Kas keegi ei oma tutvusi ansamblis Koer - korraldaks neile suunatud aktsiooni, tänutäheks saaksid paagile kirjutada "Maiu"?
Mina arvan küll, et sellise raha eest pole küll mõtet seda piimaautot osta. Otselink ka:
http://www.kuldnebors.ee/kuulutused/kuul...t_id=10699
Kui pakutaks kuskilt mõnda enam-vähem korralikku isendit nagu see, siis oleks küll aktsioonil mõtet kui hind nii 4-5 tuhande kanti jääks:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_2792
andres22 Kirjutas:Kui pakutaks kuskilt mõnda enam-vähem korralikku isendit nagu see, siis oleks küll aktsioonil mõtet kui hind nii 4-5 tuhande kanti jääks:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_2792

Aga kas see antud lingil olev isend ei ole saadaval? See paistab veel Vene numbritega olevat.
Ostmine on alati kõige viimasem variant - esmajärjekorras tuleks pakkuda võimalust annetamiseks. Mida aeg edasi, seda rohkem tekib inimesi, kes nõus oma sõiduki annetama. Omal parim kogemus GAZ66 baasil olnud bussiga (38AC) - esmasest rahasoovist võib sujuvalt tekkida tahe annetada. Kindlasti on muuseumipapal rikkalikult selliseid kogemusi. Alati ei pruugi omanik tulla annetamise peale.
EdR Kirjutas:
andres22 Kirjutas:Kui pakutaks kuskilt mõnda enam-vähem korralikku isendit nagu see, siis oleks küll aktsioonil mõtet kui hind nii 4-5 tuhande kanti jääks:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_2792
Aga kas see antud lingil olev isend ei ole saadaval? See paistab veel Vene numbritega olevat.
Kahjuks ei tea. Ei uurinud pildistamise aeg seda. Mõni Jõgeva kandi inimene võiks seda uurida, muidugi kui see üldse enam alles on, pildistatud eelmise aasta suvel. Täpsem asukoht U2U.
Kui tõesti esimesena välja toodud isend annetatakse, siis on sel mõtet. Kuid 10 tuhat on selle eest röögatu summa, arvestades seda, missugune see välja näeb. Eks paistab, kuidas muuseumipapa ja krisi läbirääkimised lähevad.
andres22 Kirjutas:Kui pakutaks kuskilt mõnda enam-vähem korralikku isendit nagu see, siis oleks küll aktsioonil mõtet kui hind nii 4-5 tuhande kanti jääks:

Samas ei saa unustada antud sõiduki puhul sellist pisiasja, et ainuüksi seal pealolevatel tünnidel on piisvalt suur (kardetavasti mitte väiksem kui kõnealune summa) vanametalliväärtus ja veel suurem praktiline väärtus mingi mahutina kasutamiseks.

Pillar

Sel piimatünnil ju kuuene reasmootor peal-kuigi muu nagu 53.... See mingi hübriidehituse moodi rohkem. Ma endine pütimees, tundub, et see kuskil kolhoositöökojas kokku pandud riist, vahest 52A, raam pikendatud, või mootor vahetatud :-)
Ma nägin veel paar aastata tagasi Gaz 53 bensiini vöi muu kütte jaoks kohantaud paagika Tartus söitmas, ees ja tagas olid nr oransil tahvil üleval 33 alumisi enam meeles pole, aga kas varjupaigal ka Virtsa pütt olemas on vöi ei?
Timm Kirjutas:eile nähtud:
No kuulge - ka telefoniga pildistamisel on võimalik pildistatav objekt ilusti kaadri keskele sättida enne pildi ära tegemist!!

Kusjuures see ei käi ainult Timm'i kohta, selliseid "sihtmärgist mööda lastud" pilte on igal pool näha. Mingi uus moetrend või?
Vabandust OT eest, aga pidin välja ütlema.
Timm Kirjutas:nonii. Vabandust väga, aga juhuslikult on tehtud pilt SÕIDU PEALT, niiet väga kerge ei ole ka neid pilte liikumise pealt teha!
Kui pilt välja ei tulnud, jäta üldse üles panemata (ja tee järgmine kord parem).