automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepri paar probleemi.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kui ma kasutan sõidu ajal võimsat autoakut, kas see siis kahjustab kuidagi süütesüsteemi osasid?

Ja siit teine küsimus: Sõidan rahulikult, suretan korra välja, säde kadunud. Lükkan koju ära, järgmine hommik säde uuesti ise olemas. Kõige suurem tõenöosus on vigane süütebool?
Dnepri süütepool võib sellist nalja teha küll. Vaheta s.pool ära ja vaata ,mis toimub.
Kui tegemist on 12v elektrisüsteemiga Dnepriga ,siis ei tohiks midagi juhtuda ,kui kasutad 12v autoakut. Juhul kui motikas on 6 voldine ,siis mõjub 12 voldine pinge süütepoolile kindlasti halvasti.
Mulle meenutab see küll mahtuvuse probleemi. Enne kui aku lõplikult peeti läheb hakkabki nii tegema. Jätad seisma (eriti sooja kohta) ning jälle natukeseks asi ok. Pane mingi pirn peale ja vaata kaua õues akul mahtu on.
isandpauk Kirjutas:Mulle meenutab see küll mahtuvuse probleemi. Enne kui aku lõplikult peeti läheb hakkabki nii tegema. Jätad seisma (eriti sooja kohta) ning jälle natukeseks asi ok. Pane mingi pirn peale ja vaata kaua õues akul mahtu on.

Kusjuures, täiesti tõsijutt. Peal oli küll autoaku, kuid peetis.(Tuli küll põles ees, ent vaevaliselt.) Panin teise aku ja probleem kadus. 12V dnepr jah ikka, 6V-sele 12V taha ei ühendaksSmile Kui võimsam aku paha ei tee, siis väikse aku peale hetkel ei investeeri.
Sorry kergelt OT pärast, aga oma ratast ära tuues oli 6V süsteemile taha ühendatud 12V aku (eelmise omaniku fantaasia). Paraku ei teadnud huntigi Dneprist, veelvähem oskasin eristada 6V generaatorit 12V omast, nii põristasingi üle 100 km kodupoole ja aina imestasin, et kuidas nii vanal rattal tuled nii armsalt eredad on Toungue
Minu MT üheksal on vist juba aastake 12 v aku peal ja midagi pole NAGU juhtunud .
Ps : Mootri genekas ja relee ons selle sama ratta pealt millest ishijupp enne pajatas.
Ärge hukkamõistke .Cool