automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kütuse langemine..
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

master86

Tervist! Selline küsimus, et mul selline lugu: oman vw ventot diisel. Kõik toimis ilusti ja järsku enam käima ei läheisegi ei luba. Kütus ei tule üles. Siis lõpuks sain kütuse üles ja auto käima kõik toimib. Aga niikui auto on seisnud 3-4 tundi langeb kütus tagasi paaki. Paagis vaakumit ei ole. Ise arvan et äkki on küttevoolik väheke katki või siis kütusepumba klapp ei tööta.
Kui keegi oskab mingit muud varianti välja pakkuda siis oleksin tänulikToungue
Kütusevoolik katki, vooliku ühendus otsaga ebatihe, etteandepumba klapid ebatihedad, mõni tihendrõngas ebatihe, filtri või kõrgsurvepumba korpuses mõra, surveklapp ebatihe, pihustitorus mõra, pihusti ots lahti + veel mõned äärmiselt ebatõenäolised põhjused.

Valik on SinuWink

Kas autot on hooldatud viimasel ajal? Mõni liitekoht pingutamata jäänud...

Üldiselt on selliste, lekkena mitteväljenduvate, lekete otsimine üks tüütu tegevus. Palju kannatust selle leidmiseks.
Paljud VW (võimalik ka Vento) omavad küttefiltrit, mis omab ka nn. väikest ringi ehk filtri külge kinnitub splindiga selline tagasijooksu jublakas, millest osa kütet tõmmatakse uuesti filtrisse, osa aga jookseb paaki tagasi. Nii kui selle jublaka alune tihendrõngas on väsinud, on eelnevalt kirjeldatud jama kaelas.
kaubandusvõrgus on müügil ka erinevate mõõtudega torustiku (voolikute) vahele paigaldatavaid ühepoolse toimega klappe, need on väga tõhusad ärahoidmaks kütte tagasivoolu. Võib panna nii pealevoolu poolele, kui ka tagasivoolu trassi. Veel parem mõlemale poole. Tagasivoolul tuleks klapp paigaldada nii, et pihustite ülevoolutoru, mis on samuti ühendatud tagasivoolu torustikuga kokku, jääks kindlasti peale klappi ühendatuna tagasivooluga. Vajadusel teostada väikest ümberehitust.
Mina oma VW caravellel sain igasugustest pumbajamadest priiks, kui muretsesin Nissani käsipumbaga filtrihoidja ja ühendasin selle tehasefiltri asemele, tagasijooks aga kõik otse paaki (seal on võtutoru ja tagasivool nagunii kõrvuti). Kuna nissani filter on suht kallis, sai otsitud ka alternatiivi ja ka leitud. See on originaalist poole odavam ja 1,5 korda suurem "jäme põis". Juba 3 a. peal, ikka veel vahetamata, siiani  probleemivabaSmile
Käsipumba eelis on ka aku säästmine juhuslikul paagi kuivaks sõitmisel. Piisab kütte käsipumbaga korralikust ettelöömisest, ei mingit õhutamist, masin käivitub koheselt, kui pihustitorud on täitunud.
Tavaliselt on viga gaasihoova tihendis.Kütus püsib üleval,sest mõlemad
torud on kütuse sees.Kontrollida saab ka paaki mõistlikult survestades.

master86

Eks ma hakkan nv viga otsima. Muidu filtri vahetasin novembri kuus ära ja peale seda ilusti töödanud. Ma arvan et vb saab õhku kummvoolikutest. kes teab mis ajast need on,vb juba murelised. Eks hakkan survega kontrollima. Loodan et ikka väiksem vigaToungue
Kui kütusefiltri põhjas on sette "kork" tasub seda pingutada. Omal olnud sarnane probleem.

master86

Ei kork kõik on ilusti kinni,kummivoolikud vaatasin üle,kõik korras.Panin uued kinnitused aga ikka kütus jookseb tagasi:S Äkki ikka pubmaklapp ei toimi.

master86

Oligi ikka filtri tihend. Panin ühe tihendi juurde ja nüüd kõik toimimToungue