automoto.ee foorumid

Täisversioon: mopeed karpatõ
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
sai siis löpuks soetatud endale nostalgiast selline mopeed,kuna omasin kunagi ammu samasugust.
kuid mopeed on hetkel mittesöidukorras ja puudu ka mitmeid olulisi originaaldetaile,nagu näiteks kyljekarp/plastmassist/,hall karp,pakiraam jne.ilmselt veel muudki,kuid kuna garaazis hetkel liiga kylm,ei ole jöudnud veel köike täpsemalt uurida.
peal on tal v-50 mootor,mis pidi kyll töökorras olema,kuigi ma pole selles kindel.
pilte saab hiljem ,pole jöudnud veel teha.
plaanis aparaat taastada vöimalikult originaalilähedaseks.
Äkki kõigil ei käigi neid külje karpe?Minul sama masin mul neid pole ja endise omaniku sõnul pole olnudki.(Vöin eksida)
Karbid käivad kõigil, sõltuvalt mudelist on kas hallid või mustad, viimastel karpatõ II mudelitel on pikema tagaotsaga. Vanematel mudelitel verhovinaga samasugused. Tihti kahjuks on need puudu.
Pakiraamiga on nii, et mudelil "sport" seda alati ei olnud vaid oli selle asemel sang tõstmiseks. Mudelil "kross" ei olnud pakiraami kunagi ja olid kõik sangaga.
Vajadusel võin ka tehasemanuaalidest koopiaid teha, kui mingid asjad probleeme tekitavad... kuigi, seal rohkem ikkagi tavaline üldine hoolduse ja reguleerimisjutt, mis kõigil mudelitel sama.
Mul oleks pakkuda täiesti korralik kroom tagumine porilaud ning ka mingisugune pakiraam, millel üks koht vajaks vähest keevitamist. Vajaduse korral keevitus töö teostatav.

Minul jäid need detailid üle enda Karpatõst, mille originaal seisu taastamiseks poleks olnud mõtet.
Ja kui soovi, siis võtke ühendust PS-i abil Wink
pakiraam nyydseks leitud.
minu mälu järgi oli vähemalt esimestel karpatö mudelitel pakiraami keskel u. 4-5 cm laiune plastmassliist.kuid vöin ka eksida.
ehk oskab kasutaja oldmoped asja kommenteerida,vöimalusel sooviks pilti.
pidasin silmas sellist liistu,mis sel pildil kyll kehvalt näha on
http://beta.album.ee/node/9558194/50036056
Seal pildil on mopeed "Karpatõ II", sinu piltidel aga "Karpatõ".
pakiraam tundub sarnane olevat.mäletamist mööda oli mu 1983 a karpatöl seal sarnane liist. .
kas keegi teab linke,kus on karpatö ja verhovina mopeedide pilte?
kle kas sa ostsid selle masina tartu lähedalt 800krooniga w?
Minu omal oli see plekist.Masinaks karpatö 1 seeria.
on sul see masin veel alles? kui on vöiksid panna pildi
Kui kaamera saaks siis võiks pildi panna.
vahepeal karpatõ pulkadeks lammutatud ja käib värvimiseelne lihvimine.tahaks teada paljudel on eestis yldse säilinud karpatö vöi verhovina mopeede vöimalikult originaalilähedasena.
kroomdetailid ilmselt uuesti kroomimisele ei lähe,sest suht hästi säilinud.vaid uusi velgi-pöidasid oleks vaja leida.samuti kodaraid. ja puudu endiselt plastmassist kyljekarbid ja hall relee-karp.
otsingud jätkuvadBig Grin
sai lammutatud tagaratast ja selgus et alumiiniumist detail ,mis seal sees käib,sellel on poldiaugud "välja veninud".sama lugu on trumliga.
kas riga mopeedidel selline detail esines? vaevalt et kellelgi samasugust osa yle juhtub olema...Rolleyes

http://beta.album.ee/node/9776581/50036056
Kahjuks on nende veljesüdamike, ketiratta ja selle kinnituste puhul tegu lvovi tehase oma lahendusega. Riia 2-käigulisel mopeedil ei kinnitu ketiratas mitte veljele vaid on omaette laagril ja kinnitatud kiige külge, nagu paljudel mootorratastel.
peale värvimist ilmnes alles kokkupanekul,et esihargi keere on nii rikutud,et aitaks vaid ylekeevitamine ja uuesti keermestamine.
kas riga vöi delta esihargid on 1:1 karpatöle vahetatavad.st. et neid vahetada ilmselt annab,kuid kas nel on ka välimisi erinevusi?
Delta esihargi välimus on erinev(porilaua kinnitused teistsugused).
Kaugel siis projekt on?
hetkel on projekt soiku jäänud seoses tähtsamate asjadega nagu siin elus ikka ette tuleb.otsin korralikke velgi-pöidasid,kodaraid ja ikka veel esiharki.
Lehti: 1 2