automoto.ee foorumid

Täisversioon: ketikaitse ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

JB

Kui oluline on Jawadel ja Iz-idel ketikaitse? Küsimus tekkis sellepärast, et asi näeb ju suht mannetu välja. Põhieesmärk on asjal ilmselt liiva ja muu prahi sattumist ketile takistada. Lääne tsiklitel on enamasti vaid mootorisse jooksval ketiosal kaitse. Kuidas neil see kett sis vastu peab?:???

senator

Vastupidavuse vahe tuleb sisse sellest, et üks on sots. aja toodang ja teine lääne. Ehk kvaliteedis!!!Smile

JB

Nii, et kui panen vene rattale lääne veoketi, sis võib vabalt ka ketikaitsmeta sõita?

senator

Õige hooldus ka ikka abiks. Samas kui su rattal on olemas ketikaitse, siis ei näe ma mingit vajaust seda mitte kasutada. Hoiab ratta ka puhtana. Muidu ikka nii, et kui spets õlitusvahendeid ei kasuta, siis saad peale igat õlitust tsikli tagumist otsa küürida Wink
Nii et lääne kett ja ketikaitse oleks minu meelest parim kooslus.
muide izh-il seda ketikaitset niisama ära ei saagi võtta, see fikseerib kogu tagaratta asendi. kindlasti on võimalik, aga peab veits ümber tegema. kui ikka kummist ketikaitset pole, siis pole ka sellel metallosal erilist väärtust. vastupidi- tuunid ära ja kui kett peaks suurel koormusel purunema, kiilub tagaratta kinni. nii et kvaliteetne kett on kõige alus.
nii jawal saab ära võtta ja oma rattal võtsin ka..
lihtsalt tuleb sinna selline ketikaitsepaksune vidin vahel tekitada.. esimesest kilbist mis katab seda kohta esirattal kus on need koledad ribid tegin taga hammakale ilusa katte et ka seal need koledad ribid välja ei paistax....

Delta raider

[quote]Mul sõbral tuli Minskil 100km/h kett maha ja kett lendas tükkideks jatükk lendas jalga.(Kett läks kaitsme vahele)