automoto.ee foorumid

Täisversioon: riga forsing
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

THe Gert

kle ge mida te tiate mida rigale teha annab(forsida),mul üx variant olex kyl(isa tiab omast käest)et panna mingi vana jawa kolb(kunagi oli 50ccm)aga kusagilt ple seda leida,see on kolme rõngaga.sellega pidi 75-80km/hvälla minema ja kax 70kg venda pial.või tiate mingit muud effektiivset forssimis võimalust?????????või äkki oskate öelda kust selle vana 50ccm kolbi saab???????Sad

Delta raider

Viili sisse ja väljalaske avad suuremaks
muide riga on nii mopp kui võrr. ilmselt mõtled moppi. pole see jawa kolb miski imeloom, nii väiksel mootoril tekitavad kolm rõngast liialt suuri hõõrdekadusid. see nullib muu efekti ära. küll leidub veel maarjamaal kolbide toorikuid, millele L-rõngas sisse läks. õigesti timmitud sumps annab palju juurde, nagu ka karbuss. lisaülevoolukanalit ja avadega manipuleerimist ei kannata originaalväntvõll ega sidur (käigukastist ma ei räägigi) kuidagimoodi ära. ja üldse - seadistamine ja forsseerimine on kaks erinevat asja ja ilma kogemusteta ei saa kummagagi hakkama. kui kogemusi on, siis pane ainult kuulutus lehte ja hakka treima. KRT vihaseks teeb jutt, et mopp kaks meest peal ja teine kolb sees ja 80 km/h!!!:mad::mad::mad:
kes on koolis käinud, teab ikka reaalseid võimalusi ja karakteristikate omavahelisi seoseid.

THe Gert

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
muide riga on nii mopp kui võrr. ilmselt mõtled moppi. pole see jawa kolb miski imeloom, nii väiksel mootoril tekitavad kolm rõngast liialt suuri hõõrdekadusid. see nullib muu efekti ära. küll leidub veel maarjamaal kolbide toorikuid, millele L-rõngas sisse läks. õigesti timmitud sumps annab palju juurde, nagu ka karbuss. lisaülevoolukanalit ja avadega manipuleerimist ei kannata originaalväntvõll ega sidur (käigukastist ma ei räägigi) kuidagimoodi ära. ja üldse - seadistamine ja forsseerimine on kaks erinevat asja ja ilma kogemusteta ei saa kummagagi hakkama. kui kogemusi on, siis pane ainult kuulutus lehte ja hakka treima. KRT vihaseks teeb jutt, et mopp kaks meest peal ja teine kolb sees ja 80 km/h!!!:mad::mad::mad:
kes on koolis käinud, teab ikka reaalseid võimalusi ja karakteristikate omavahelisi seoseid.
ega ma seda omast kogemusest ei räägi,jah sellel tõesti on üx probleem-üle kuumenemine,aga kiirus on seda väärt.selle kolvi põhiline kasu tekitaja on et surveaste tõuseb,sest mul on kaherõngalise pealt hästi näha kudas on mööda peksnud.Sad
ikkagi pooldan L-rõngast. kasutegur tunduvalt suurem. peaks olema ka kergemini kättesaadav, kui jawa roboti kolvid. õigete kolbide, silindrite ja rõngaste korral ei tule läbi kahe rõnga midagi. kui kolb on küljelt must, siis ta on viltu sees (keps kõver). kui aga kolvil allpool rõngaid ühtlane must rant, siis lihtsalt kehvad rõngad ja ovaalne silinder.:eureka

THe Gert

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
ikkagi pooldan L-rõngast. kasutegur tunduvalt suurem. peaks olema ka kergemini kättesaadav, kui jawa roboti kolvid. õigete kolbide, silindrite ja rõngaste korral ei tule läbi kahe rõnga midagi. kui kolb on küljelt must, siis ta on viltu sees (keps kõver). kui aga kolvil allpool rõngaid ühtlane must rant, siis lihtsalt kehvad rõngad ja ovaalne silinder.:eureka
miz asi see ``L```rõngas on???aga no mul vict ongi keps kõver...
niih isegi pooldan seda et hästiseatud mopeed liigub ilusti 70km/h aga mitte 2 meest pardal.. pole fyysikaliselt võimalik.
aga L-rõngas on selline kena imevidin et annab juurde aga kulub kiiremini ja tavasilindris on efekt tal suti liiga väike võrreldes selle kulutusega mis see kolb ja rõngas maxavad.
kolmerõngapanemine annab effekti juhul kui on peenemad rõngad(ka sportmootorite stuff)
laiade rõngastega klaabu juba ytles mis saab.ise soovitaxin ka katsetada erinevaid ketihammasrataste kombinatsioone-seegi annab sutsu efekti....
ja kui tõesti mopeedist hakkad yle kasvama siis olex nagu miski 125cc mootoriga liikur juba kohane ju

THe Gert

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Qubik
niih isegi pooldan seda et hästiseatud mopeed liigub ilusti 70km/h aga mitte 2 meest pardal.. pole fyysikaliselt võimalik.
aga L-rõngas on selline kena imevidin et annab juurde aga kulub kiiremini ja tavasilindris on efekt tal suti liiga väike võrreldes selle kulutusega mis see kolb ja rõngas maxavad.
kolmerõngapanemine annab effekti juhul kui on peenemad rõngad(ka sportmootorite stuff)
laiade rõngastega klaabu juba ytles mis saab.ise soovitaxin ka katsetada erinevaid ketihammasrataste kombinatsioone-seegi annab sutsu efekti....
ja kui tõesti mopeedist hakkad yle kasvama siis olex nagu miski 125cc mootoriga liikur juba kohane ju
muidugi sõidax kõvema pilliga kui vanus lubaxSad
hmm niipalju võin öelda et kui sa vahele jääd kiiruse yletamisega on siiki trahvid sulle samad......

THe Gert

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Qubik
hmm niipalju võin öelda et kui sa vahele jääd kiiruse yletamisega on siiki trahvid sulle samad......
palju see maximum on?(kiiruse eest):???
kuni 200 trahviyhikut
trahviyhik on 60 eeku

Delta raider

Mingise50cc Honda või Yamahaga on kahekesi 70km/h võimalik küll.Kui üksi sõites 100 kätte saab ja kui hea pill on.
Õlle eest teevad mehed sul kaane ära aknad tee ise ja veel üks nipp mida keegi ei taha uskuda aga see on võimalik, võta üks 1mm puur ja puuri auk täpselt kolvi keskele.peaks aitama.

THe Gert

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: saadukas
Õlle eest teevad mehed sul kaane ära aknad tee ise ja veel üks nipp mida keegi ei taha uskuda aga see on võimalik, võta üks 1mm puur ja puuri auk täpselt kolvi keskele.peaks aitama.
hmmm mizmõttes kolvi keskele???kuhu täpsemalt???aga kas need``mehe``silindri aknaid ka teevad?ja kes ``mehed``kus kandis?

Delta raider

Kui auk kolbi puurida siis kaob ju kompressioon.Või kuidas???
mõte on ülimalt loll, aga maha ei tee. põhjenda ära, siis saame kõik targemaks. ainus seletus võib olla see, et auk töötab kui ülevoolukanal. aga on liiga väikse läbimõõduga, et mingit efekti saavutada. huvitav, väga huvitav...
tavapäraselt auk kolvis tähendab rattale kolvivahetust.. aga see ise sinna tekitada.. krt tahax ka teada misefekti see peax andma.....
ja kui eriti hea augu teed siis saad mootori õhku lasta kuna syttib ka karteris olev kytus... jaja ... anna aga teada mismõte sel on....
Kuis saaks Delta mootorit tuunida, froseerida? Üx säga rääkis , et kui viilid silindri peal pooled ribid maha, siis läheb võimsamaks. Ei tia mida teha. Äkki oskab mõni mopeedur seda seletada???Big Grin
Üks säga rääkis veel seda et kui kett maha võtta siis pidavat ka mootor kurjemat häälte välja andmaBig Grin
Aga see vana Jawa mille ime mootorist siin veidi räägitud on selline et 50cm3 nagu ikka kahe käiguline käskas ja originaalis 3 rõngaga kolb aga tal veel kaan ja silinder nig vänt teistsugused, vänt hoopis kergem. kaant ja silindrit pole just mopiga üle mõõtnud aga nede omavahelisel sobitamisel annab nii mõndagi saavutada - endal oli isegi kunagi originaal 50-ne jawa ehk täpsema nimetusega Jawa Stadion. Selle mootoriga mingi 70-80 polnud küll eriline probla - siiamaani mõned selle mootori osad vedelemas kuuri nurkas. kui veel käredatest mootoritest rääkida siis vana hea nene druzba või uraal sae mootori mopi raamile aretamine annab ikka koleda pilli, olen ise ühe sellise avlmis teinud ja asi suutis isegi ilma õige sidurita kohalt minnes ratta ringi käima lasta.
Tsitaat:Äkki oskab mõni mopeedur seda seletada???
ma oskan sellekohta öelda niipalju, et see tundub mulle ühe sellise jutuna, et üks säga rääkis ühele mu sõbra sõbrale kes on kah hea säga ja mu sõber ( omakorda säga ) rääkis mulle ja kokkuvõttes tundub see jah nagu mõne säga jutt...

P.S. ma tean jah et ma pole siin foorumis ainuke mopeedur...
Lehti: 1 2