automoto.ee foorumid

Täisversioon: sierra 2,3 v6 süütemäng
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sai siis v6 siksale peale pandud ja nüüd oleme hädas süütega
ei saa kuidagi jagajast sädet kätte ja oleks tänulik kui saaks süütemöllu joonised
Vaata, kas süütepool toimib, uuri, kas jagajakaas on korras, kontrolli kõik ühendused üle. Kui asi kasutab kondensaatorit, kontolli korrasolu.

Kui korda saad, tahaks ka seda süütemängu ja süütemöllu näha. Kõlab nagu pürotehniline vaatemäng... Ja kättesaamiseks võib kasutada kartulikotti või liblikavõrku.
Silmad taevapoole!

Toungue

no offence... lihtsalt naljatuju.
vaz+sierra v6. Päris huvitav ja jõuline kompott. Teed äkki kuhugi foorumisse teema kah koos piltidega. Süütemöllu jooniste otsimiseks soovitan pöörduda http://www.sierraclub.pri.ee poole
Ford sierra 2.3 V6 kasutab süüteimpulsi genereerimiseks kommutaatorit koodiga: Motorcraft 83BB - 12A199 - B3A (lisaks on veel: 097419). Mina aga tahaks näha pilte kuidas seda zigulile paigutatud on, sest mootor omab tagapool asetsevat õlivanni (ladal eespool sillatala), kollektorid jooksevad Ziguli kapotialuse jaoks kohe kindlasti liiga lajalt, kuidas lahendati gardaanitunneli vahetus jne? Äkki vastad ps-i!?
mootori on üles poole tõstetud ja tänu sellele tuleb õhufilter kapote alt välja ning salongis kägukasti ja kardaani koda (ktublisti)üles poole ja hiljem panen pilte kah
kollektorid tulevad eestpoolt silla tala ringiga
Ühesõnaga pole see mõeldud tänava sõidukiks vaid niisama omalõbuks!? Endal siis 2.3 V6 sierra mis hiljem loovutab mootori moskvichile koos vajalike agrekaatidega. Mossega käib asi lihtsamalt. Tuleb vaid vahetada gardaani tunnel, uued kolled, gardaan, mootori kinnitused kitsamaks ja ümber teha jne jne. Tööd on tegelikult korralikuks viimistluseks ikka metsikult.
esialgu pidi see tänavale buumerite lüpsjaks minema kuid keegi ei viitsind nii jamama hakata et nagu plju väem muresi kui ei pea mingi ülevaatuse pärast põdema.
äge on muidu see et siksi kardaan istub fordi padja otsa on vaja aind kardaan veits lühemaks teha
Buumerite lüpsmises selle mootoriga originaalseades natuke kahtlen... natuke liiga uimane selleks, kuid selle peale paneku teeb lihtsamaks võrreldes 2.9-ga toitesüsteemi lihtsus, kuid kui kellelgi 2.9 mootori elektri otste välja selgitamise probleeme peaks olema võin aidata. 2.3 juurde tagasi minnes olen mõelnud, et sinna oleks mõtekas peale panna mõni kargem karburaator headeri ümberehitusega. Mõni ameeriklase 4 lõõriline vms. Tehase andmed sierrapeal muidu sellised. 84kw @5800rpm, 10sek sajani kiirendus, 196km/max kiirus. Mul pilt ka sellisest asjandusest, mis võimaldas Efi peale panekut niimoodi, et läks otse karpa kinnituskoha külge ja seal oli küljes kohe TPS, klapp ise ka muidugi, pritse pead jne. niiet pritse oleks isegi mõeldav sellele motole, kui 2.9 jagajat koos oma asukoha anduriga kasutada.
kuna kapote all on kinnitused olemas siis on võimalik 2.9 peale panna
kuidas muidu su mossel kinnitused istuvad
Mul ei ole veel praktilise pealepanekuni jõutud ja enne aastat-kahte ei jõua kah sest projekte niipalju käsil ja mootor sõidab veel teise auto peal, kuid kui mind msni võtad siis võin sulle mõne pildi anda kuidas see seal kapotiall reaalselt välja näeb (on tõstetud sinna) ning natuke juttu pajatada. MSN: Molotov51@hotmail.com
ühe asja avastasime seoses karpaga kui laenasime tuttava sirtsu pealt karpa nimelt pärast seda kui olime karpa peale kinni keeranud siis vaadates mis karpat on vaja lammarist küsida võisime karpa pealt lugeda vaz2107 päris fun mis?
muide kas se kommutaator on jagajal sees või eraldi ning kas seda on vaja ka või mitte

sain teada juba
Originaalis peaks peal olema SOLEX. Viska mind msni ja saad pilte asjast kah.