automoto.ee foorumid

Täisversioon: Rekord E mootor Rekord C-le
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi öelda, kui keeruline on E-mudeli mootor ja käigukast Rekord C kupeele peale panna?

Kodu lähedal nägin vana kupeeRekordit kurvalt seismas, kahjuks ilma mootori kja käigukastita ning üldse halvas seisus, ja tekkis kohe huvi.
Kus see kodu on kus lähedal sellised autod vedelevad Smile

Mootor on sisuliselt sama, 2,0 E õlivann on mootori all võrreldes vana mootoriga tagurpidi, kohe 1:1-le sillatala peale ei taha istuda. Veidi nuputamist. Mootori kinnituskronsteinid on ka teised . uuemal on nurga all, vanal püsti. Kui leiad vana mootori kronsteinid siis jällegi probleem lahendatud ( sillatala mootorikinnituste ümberkeevitamise peale vist ARK hästi ei vaata). 5 käiguline väike Getrag on pikem kui vanaaegsed originaalid, seal saab kangi hoovastiku veidi lühemaks teha nii et see õigest kohast salongi tuleb ja põhja all kinnitus veidi tahapoole viia. Kuigi kardaan hambub uue kastiga on ta nüüd liiga pikk. Nuputamist.

Kui see masin tõesti vedeleb siis ilmselt ei ole mootorisobitamine kõige suurem töö
Ei tahaks praegu mainida, kus auto asub, muidu äkki saab keegi enne mind jaoleToungue

Mis siis muidu suuremad tööd oleks?
unu Kirjutas:peale ei taha istuda. Veidi nuputamist. Mootori kinnituskronsteinid on ka teised . uuemal on nurga all, vanal püsti. ( sillatala mootorikinnituste ümberkeevitamise peale vist ARK hästi ei vaata). 5 käiguline väike Getrag on pikem kui vanaaegsed originaalid, . Kuigi kardaan hambub uue kastiga on ta nüüd liiga pikk. Nuputamist.

...yhes6naga porno , kui originaali ei taasta , siis ei ole ju enam vahet mille mootori sa sinna paned
...ja kui kere ka nagu arvata on , et mäda..
siis ilmselt suurim probleem on vast ikka see rahakotti paksusBig Grin
j6udu!!
Ei ole eriti vahet kas rekord E mootor või mitte, kõige keerulisem kogu protseduuri juures on leida rekord C õlivann ja lasta kardaan ümber teha. Muus midagi keerulist ei ole, kui sa ei taha siis ei pea panema 5.k kasti 4.k läheb otsa ilusti. Tõenäoliselt on sellel kere suht läbi, ma ei tea ühtegi rekord C mis seisaks õues ja oleks hea kerega. Kas see on see viljandi kandis olev või põlva oma?
Kui tahad siis minu käest saad ka originaal 1.9SH mootori.
Igasugune muu info juba privas.