automoto.ee foorumid

Täisversioon: Väike probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Asi nimelt selles et deltal on säde .aga kui küünla peale panen siis ei ole.Piibu otsast näpuga on tunda et säde on.Mis võib viga olla kui???
Kas säde on ehk liiga nõrk või mis on veel võimalikud lahendused???
manhunt16 Kirjutas:Kas säde on ehk liiga nõrk või mis on veel võimalikud lahendused???


Vigane küünal? Big Grin
Leidsin vea üles,nimelt polnud mootoril massi ja seepärast säde ei tulnudki,aga kuigi säde on olema ja bensiini peale saab , siis ikkagi tööle ei lähe. Kes oskaks aidata??
Proovi käivitada. Pärast vaata kas küünal on märg või kuiv. Kui märg siis saab liiga palju peale, kui kuiv siis saab vähe. Viga võib peituda ka kondekas. Nimelt säde võib olla aga rõhu all ei ole.
Proovi kondekas ära vahetada. Samuti võibolla on sul lihtsalt vigane küünal.
deltal ei ole ju kondekat?
A ,seda ma ei tea. Ma lihtsalt arvasin, ma ise ei ole deltadega üldse kokku puutunudki. Lihtsalt pakkusin oletatavad vead välja, mis tavaliselt esinevad mopeedidel.
sul süüde on õige?
Deltal on kondensaator ja millise mahtuvuse ja tööpingega veel...,
kuid halli karbi sees ja mõnevõrra teiseks otstarbeks Wink.

Sooviks rohkem taustainfot:
-kas mootor töötas enne sädeme kadumist
normaalselt või lõpetas töö pärast millegi lahtivõtmist,
- kas kütuses on õli ja bensiini vahekord õige,
- kas käivitasid lükates või vändast,
- kas ujutasid karburaatorit enne käivituskatset
- kas generaatori kerel paiknev poolkuu-kujuline väljalõige on kohakuti
karteril paikneva kriipsuga jne.
Üldiselt käivitub B-50x mootor küllaltki kergesti, eriti lükates. Vale süüde ja segukruvi asend mõjutavad põhiliselt koormatud mootori käitumist. Ise pakuks, et karter ebatihe (simmerlingid, tihendid)
või bensiinikraan umbes.
Mootor enne töötas aga kadus ära. ma puhastasin klemme säde tuli tagasi, aga käima ei lähe.
Proovisin nii lükata kui ka vändast ,ei midagi.