automoto.ee foorumid

Täisversioon: Aidake mootori valikul.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus selles,et asjaolude kokkulangemise tõttu jõudis minu õuele kunagi nõukaajal iseehitatud traktor.Muidu igati kobe eksemplar-ees ja taga rippsüsteemid,hüdraulika,Gaz-66 tagadiffer,tuled-viled jne.Ainus mure aga selle asja juures see,et mootor(M-408lt) kokku jooksnud. Tekkis mõte see masin jälle ellu äratada,aga ei jõua otsusele,mis mootor sinna asemele panna. Lääne sõiduautode-kaubikute korralikumad diislid on vast liiga kallid sinna peale panekuks(ei plaani masinaga väga suures koguses tööd tegema hakata)? Mosse 412lt pärit mootor? See viimane vaja ainult kokku panna... Kas see pole sellise riistapuu jaoks pisut kõrge pöördega?
Kas hetkel on lihtsalt mosse mootor ja käigukast, mis kardaaniga Gaz-66 tagasillaga ühendatud? Või on mingi käigu/vahekast veel lisaks vahel?
Mul üks gazi juppidega isetehtud trakatsi raam maal vedeleb ja mõtlesin kasutada ühte kahest variandist:
Mõne tagasillaveolise auto lihtne ja odav bensumootor koos originaalkastiga (sierra/omega jms), mille ühendan hetkel oleva gaz-51 käigukastiga (see toimib aeglustuskastina).
Teine variant on 51 kast ära jätta ja asemele panna mõne vene masina vahe/aeglustuskast, näiteks gaz-69 vahekast.

PS. Ega pilte pole, oleks huvitav näha kuidas aparaat ehitatud on Smile ?
Hetkel mosse mootori otsas orig käigukast+gaz-53 käigukast koos hüdropumba väljavõttega,rippsüsteemi ehitamisel kasutatud vist RS-09 tükke.Hüdropumba ajam plaanis teha sõltumatuks sidurist-käigukastist,võttes ajami mootorilt otse läbi kiilrihmülekande.
Pilte hetkel kahjuks pole.
Täpsustaks küsimust.
Oleks vaja leida tagaveolise sõiduauto või kaubiku neljasilindriline mootor,mis kannataks esimeselt väntvõlli otsalt olulist osa mootori võimsusest üle kanda abiseadmete(hüdropump ja jõuvõtuvõll) kardaanajamile.
Samas peaks see mootor koos standard käigukastiga olema võimalikult lühike.
Võiks olla suht levinud,odav ja töökindel asi.
Kuna enda silmaring erinevate sõiduautode kapotialuste osas pole väga suur,siis paluks kaasfoorumlastel avaldada oma arvamust antud küsimuses.
Tänan tähelepanu eest.