automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa 634
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Võtsin siduripoolse mootori kaane maha ja avastasin et tihendit pole ainult hermeetik.küsimus oleks järgmine.kas on mõtet ilma tihendita uuesti kokku panna.
Parem ikka, kui õhukesest papist tihend vahel on. Saab muidugi ainult hermeetikuga ka hakkama.
ats97 Kirjutas:Parem ikka, kui õhukesest papist tihend vahel on. Saab muidugi ainult hermeetikuga ka hakkama.

Õhukesest?? Hmm mul 638l on küll oma pool millimeetrit ta vähemalt.
Kuna käimalöömishammakas katub sidurikorvi all oleva hammakaga vaid 50% ulatuses kuskil, siis on soovitav panna see tihend sinna.
Sest see tihend viib käimalöömisvõlli väljapoole ning sellega käimalöömispoolkuu ja sidur ühinduvad ka paremini.
Kui käimalöömisvõll on juba treitud või midagi muud temaga tehtud, siis on juba omaette teema tihendiga. Soovitan ise ka selle tihendi sinna panna. Kui vaja siis pane ka tihend omakorda hermeetikuga kinni, juhul kui sul karteri välimine külg on "sakiline"


Üks soovitab üht teine teist. Kuna see foorum on originaalsusest "hullumas" siis pane tihend, muidu on oht sattuda suure kriitika alla.
Õhukese all mõtlesingi u 0,5mm pappi (varemalt sai kasutada kingakarbi pappi, kuid nüüd need nii läikima ja siledaks löödud, et neid tänapäevaseid ei julgeks kasutada). Pappi on ju nii palju erinevaid, et vali millist tahad, kuid paksemat ei soovita, kuna võivad "immitseda" ja väga õhukest ei soovitaks ka.
634 tehasetihendi paksuseks on 0,2 mm. Üldiselt paljas hermeetik hoiab paremini kui paljas papptihend, eeldusel muidugi, et liitepinnad on terved. Oma vaba valik.
üldiselt tänan ,panen ikkagi tihendi ka, tundsin lihtsalt huvi et kui hästi arvatakse hermeetikust.