automoto.ee foorumid

Täisversioon: probleem K-62C karburaatoriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Lugu järgmine:otsustasin karpat puhastada võtsin kõik jupid välja(siibri,nõelad,düüsi,ujukid nn. lahtsised osad)siis puhkusin kompressoriga ujukinõela august sisse ja justkui midagi lendas sealt.Mõtlesin,et ehk viirastused ja panin kokku.Mõeldud ,tehtud kui gaasi ei anna podiseb kaasa aga kui lisan gaasi siis lihtsalt tekib selline hääl nagu saaks palju või vähe kütet.Võtsin kõik uuesti lahti ja justkui kõik olemas.Küünla vahetasin väla vaatasin ka süüd polnud probleem selles.Küsimus siis järgmine ,et mis võis sealt välja lennata?
Võta karpa lahti ja vaata kas kõik toimib.
No shit! Sa võta ka voshodil süütemäng maha ja vaata kas kõik toimibBig Grin
võtsin ja ei toimi
bensiini jääke lendas sealt kindlasti kui puhusid. Kas ujuki nõel jäi ikka alles?
Ehk täpsustad ka millise karbussiga tegu. Kas bensiini välja ei voola/tilgu kui ratas seisab kraan lahti?

Mis voshodi süütemäng siia puutuma peaks?
Selle vahetamisel/puhastamisel/kokkupanemisel ei ole kaa mittemidagi üle mõistuse käivatSmile
See süütemäng ei puutugi siia teemasse,omavaheline värkWinkTegu on K-62C karburaatoriga.Ei,bena ei tilgu.Ujukinõel on küljes,ka segunõel on.Mis sai minema lennata?Ei ole eriti kursis ka selle karpaga.Kõik oleks justkui olemas.
Ujukinõela membraan võis see olla, kuid siis peaks karbuss lekkima.
Kas K62 on ikka see suur ja kandiline tsentraalujukiga karbuss?
(Kui siis oleks see karbuss ise võinud ära lennataBig Grin - minuarvates suht vilets isend. Sellest Mikuni kloonist PACCO saaks väikse ümberehitusega palju parema karbussi)

Mis küünal teeb- märg/kuiv?
Küünal on märg.Jah kandiline on aga ma ei oska ütelda ja suur või väikeBig GrinMis selles PACCO karpas paremat on.See k-62c on küll üsna lihtsa ehitusega.On sul mingeid halbu kogemusi selle karpaga,et nii väidad?Iz jupiter3-el on ju ka pm. sama karpa ainult teine täht tagaWinkViga ei saa ju kütuse vähesuses olla ,et tühipöördel käib aga edasi ei jätku.Sest enne on mul siibrinõel täitsa põhja vajunud ja ikka töötasBig Grin
Sel karbussil viga selline, et ujukinõela otsas käiv kummi membraan läheb katki ja karbuss hakkab lekkima või saab palju kätte jne.

Võta uuesti lahti ja vaata kas ujukinõela otsas on see kummi rõngas alles, kui ei ole siis selles ka viga.
Jah see kummimembraan on olemas.
Siis panid midagi valesti kokku, kui ennem töötas korralikult.
Ehk see külmkäivituse nõel on valesti ja lekkib? või jäi mõni düüs tagasi panemata.
Ei usu,et midagi valesti panin.Düüse on ainult 1.Minuteada polegi sellel karpal mingit külmkäivitusnõelaBig Grin IZ-il küll on aga minskil poleWinkNo sellel karpal pole ju midagi keerulist:düüs,ujuk,ujukinõel,segusiiber,segunõel ja ongi nagu lahtistest jubinatest kõik.Nõelaasend on sama ,mis enne ,düüs ka küljes segu ei saa ju vale olla:OKrt ennast polegi nagu olla ja pole keeruline ka aga ikka suudab kõik ära rikkudaBig Grin
Aga kas sa tihendi panid karburaatori ja silindri vahele?
Mul oli omal sama karpa Minskil ja ei saanudki sellega korralikult tööle.
Kas sel isendil siis tühikäigu düüsi ja segukruvi polegi v?
IZ omal on need asjad kaa.
Sellist karbussi sai päris ammu uuritud, enam ei mäleta täpselt mis ja kuidas oli. Minu minskil on see uuem PACCO isend ja vahepeal oli kasutusel ka jawa 634 ikov-i karbuss(millel väiksem düüs pandud) ja töötas ta ka suurema düüsiga kuid sai palju kätte, kuid pöördeid ikka oli.

Seega sinu karbuss annab millegi pärast väga palju kütust.
Võta ta maha ja jäta ainult bensuvoolik külge, hoia teda töö asendis ja vaata kas kusagilt hakkab bensiini voolama/tilkuma(kusagilt ülevoolu avadest või gaasisiibri nõela august)

Kui ei tilgu miskit ja kõik tundub korras olevat, siis proovi ilma õhupuhastita käivitada.
Segukruvi ikka on ja selline pulk-polt on ka mis tühipööret regullib.Millest sa järeldad,et kütet on palju võib ju ka vastupidine nähtus esineda.Mul polegi õhupuhastit,pole olnudki minu ajal ja ikka töötas.Krt seda häält,mis tekib ei suuda sõnadega selgitada hääl sarnaneb:umbes olekule või liiga vähesele/paljule küttele.Segu ei saa ju paigast ära olla sest ma ei ole segu näppinud.Oleks tore,kui keegi annaks nõu mida teha/kontrollida.Naljakas ongi see,et kui gaasi ei anna potsub vaikselt kaasa ja kui gaasi lisan siis ongi see imelik hääl.
A ja varem oli mul ka selline mure,et kui gaasi täitsa põhja andsin tekkis jälle see imelik hääl,ning masin käis väga kehvasti.Aga poolepeal töötas hästi.Aga see oli ilselt seotud veidi rikka seguga,sest küünal oli umbes kohvipruun. TO N2O:tihend on muidugi küljes.Big Grin
Mis aastast seda Pacco karpat kasutati,mul on 85.aasta tsikkel ja ikka see K62-C peal.Aga mul on elektronsüüde mingil vanemal minskil oli kontaktidega mudel,konkreetne mudel millel ma nägin oli 82aasta.Milles seisneb selle Pacco eelis??
PACCO on MIKUNI pealt maha vahitud kloon. Peaks olema ökonoomsem ja stabiilsem. Tal on 2 düüsi: pea ja tühikäigu oma, käivitusklapp sellise kolvikujulise ja kummitihendiga sulguriga, ümarsiiber.
80-nd. lõpp vist, targemad täpsustavad, minu 91 aasta masinal oli peal.

Mina ei olnud selle PACCO isendiga kaa rahul, ehitasin ümber, sai segunõela kuju muudetud, MIKUNI ujuk pandud, jawa 638 karbussi ujuki nõel koos pesaga. Tulemus sai palju parem,nüüd jõuab ka avatud siibriga edsi liikuda, ennem tahtis kätte ära surra.
Jawa 634 karbussiga töötas minu ratas kaa igati hästiSmile, kuid see läks kardi peal kasutusele(seal oli kaa ennem voshod2 vene karbuss, millest polnud mingit asja)
Kas see hääl on selline lurin? Kui küünal märg, siis saab liiga palju.
Kui rohkem gaasi annad, siis lõpuks sureb üldse maha ja küünal on märg?
Kas sa sõidad ilma igasuguse õhufiltrita?- See rikub mootorit, mootor võib hõre olla, aga siis ei saaks ta kätte ja küünal oleks kuiv.
Mingisugune peaks ikka olema, kasvõi koonusfilter vms.

Kas viga tekkis kohe peale karbussi puhastamist või oli enne kaa?
Tekivad järgmised küsimused:mille peal kasutati seda mikuni karpat?kas sa ristasid mikuni ujuki ja jawa ujukinõela/pesa ning mida sa selle segunõela juures muutsid?Hääl ei meenuta eriti lurinat.Toon pigem elust näite:tsiklil kaob säde ära ja gaas on põhjas masin sureb välja ja enne seda tekkib selline imemise hääl.Pole jõudnud veel õhupuhastit hankida(see on maru kallis ka)Big GrinJah viga tekkis kohe peale kokkupanekut enne oli matsukas aga nüüd vaevu põrisebBig Grinremondimeeste asi.Mootor pole kohekindlasti hõre.Mille düüsi sa jawa karpaga kasutasid?
Tegelikult selline imemise hääl on loomulik, kui karbussil mitte mingisugust õhufiltrit küljes ei ole.
See filter pole nii hirmus kallis ju. Koonusfilter ca 200 ja mingid tavalised filtrid odavamad. Minu rattal oli kaa mingi hirmus ise aretatud sõel"koonusfilter" kui ta sain. Praegu siis Jawa õhufilter küljes, ühendatud mingi kummi lõdvikuga(õhupuudust ei ole).

See mikuni millelt ma ujuki võtsin on pärit mingi 125 2T yamaha pealt.
Paccole sai jah sisse pandud mikuni plastujuk ja jawa ujukinõel koos pesaga(originaal hakkas lekkima, kui ratas natuke kraan lahti seisis)
Sai ka lisa ujutamisnupp tehtud.
Segunõela koonuse osa sai peenemaks lihvitud, kuna ta oli liiga jäme ja ei lasknud piisavalt kütust läbi.

Jawa karbussis kasutasin vanema 250cm3 jawa düüsi. Vist oli numbriga 89 või 92 vms.

Ja küünal on ikka märg? See karbuss on lihtsa ehitusega ja kui sa väidad, et miskit seistes sealt segunõela avast üle ei voola, siis on asi väga imelik.
Ehk on vilets kütus, proovi uue bensiiniga.
Samas kuidas sädemega lood on? Ehk on seal pool hoopis viga?
ja see karbussi kokkupanek lihtsalt halb kokkusattumus.
Kui sul on teine kommutaator(hall karp) proovi see ära vahetada.
Mul kunagi mopeedil oli selline viga, et selles plokis värina tulemusena oli mitme detaili jalad katkenud ja kaa jättis vahele ja põrises vaikselt tühikäigul, kuid säde oli silmaga vaadates OK.
Lehti: 1 2