automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz-66 pidurid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ehk küsimus selles, et mitu pidurivõimu sellel autol on?
Kui enda oma ostsin, siis olid kratid osa vasktorusi ära viinud ja pole millegi järgi taastada. Ühes 66´e kataloogis näitab 2 võimu, üks õhupaagi juures ja teine teisel pool raami veits tagapool. Aga minu autol pole poldiaukegi seal ega mingit jälge sellest!
Kõige loogilisem oleks üks võim ja väljuvast torust jagamine ette-taha. Sellisel juhul on mõlema silla pidurdusjõud ühesugused ja ei usu, et see edukalt sõites toimiks, st pidurdades tagasild plokkis.
Äkki on keegi seda lahanud ja oskab õpetada?
Vaata www.gaz66.ru. Seal seda teemat lahatud.
Kas peasilindrit pole alles,sellest peaks aru saama kas ühe või kahe kontuuriga masinaga tegu.
Ise olen näinud nii ühe kui kahe võimuga varianti...
Vaata www.gaz66.ru. Seal seda teemat lahatud.
Kas peasilindrit pole alles,sellest peaks aru saama kas ühe või kahe kontuuriga masinaga tegu.
Ise olen näinud nii ühe kui kahe võimuga varianti...

Emakeele õpetaja saaks krambid... Pidurikontuur ja -võimendi ei ole üks ja sama asi. Ma tahaks näha sellist GAZ 66-te, millel on tehaseseades ühekontuurne pidurisüsteem.
peeterpaul Kirjutas:Vaata www.gaz66.ru. Seal seda teemat lahatud.
Kas peasilindrit pole alles,sellest peaks aru saama kas ühe või kahe kontuuriga masinaga tegu.
Ise olen näinud nii ühe kui kahe võimuga varianti...

Emakeele õpetaja saaks krambid... Pidurikontuur ja -võimendi ei ole üks ja sama asi. Ma tahaks näha sellist GAZ 66-te, millel on tehaseseades ühekontuurne pidurisüsteem.

Oled sa seal lehel ringi vaadata viitsinud?
Ei mõelnud seda juttu ise välja.
Ja et unise peaga paar kirjavahemärki ära jäi,ei tohiks kohe sellest probleemi teha.
To:Corrado
Ära pane tähele, ma niisama veidi nokin. Kontekstis lugedes jääb mulje, et peaks olema kahekontuuriga, aga ise olen näinud nii ühe kui kahe võimuga..
Vaakumvõimendi koha pealt ma pead ei anna, 53-l on neid igatahes kaks tükki. Aga pidurikontuure peaks ikka kaks olema, pea igal autol juba iidamast ajast.
66-l on ikka kaks vaakumvõimendit, üks esisillale ja teine tagumisele. Mõlemad on 53-e omad.
AinP Kirjutas:66-l on ikka kaks vaakumvõimendit, üks esisillale ja teine tagumisele. Mõlemad on 53-e omad.

Vaidleks vastu. Ei ole kõigil. ja kui on kaks kontuuri, siis pidurdavad alati diagonaalis.
NA autodel oli üleminek 80alguse masinatel. Vanematel (kontaktidega süüde, valge klaasiga, ilma suundadeta, esimesed gabariidid jms) oli üks vaakumvõim, millest edasi jagunes kaks kontuuri. Uuematel (kontaktivaba süüde, el. karburaator, ohutuled, ees kaheosalised suunad gabariidid) on raamivahel juba kaks võimendit. Pidurid olid vähemalt uutel autode elajalikud.

soovitaks vaadata 4x4.ee-s, seal mitu 66-e omanikku, ehk saad mõnel sabast kinni ja uurida seda torude jaotust.
No pidurikontuure on igal juhul kaks, eks ole?
hulgus Kirjutas:Vaidleks vastu. Ei ole kõigil. ja kui on kaks kontuuri, siis pidurdavad alati diagonaalis.
NA autodel oli üleminek 80alguse masinatel. Vanematel (kontaktidega süüde, valge klaasiga, ilma suundadeta, esimesed gabariidid jms) oli üks vaakumvõim, millest edasi jagunes kaks kontuuri. Uuematel (kontaktivaba süüde, el. karburaator, ohutuled, ees kaheosalised suunad gabariidid) on raamivahel juba kaks võimendit. Pidurid olid vähemalt uutel autode elajalikud.

Jutt õige, kunagi ammustel aegadel töötanud mõlema variandi peal ja nii oligi.
Kuidas need torud seal täpselt jooksid, seda muidugi enam peast öelda ei oska, liig palju aega sellest möödas.
Võin vajadusel 66 kataloogist piduritorudest lehe koopia saata.
Vanematel Gaz_66 on üks pidurivõim aga uuematel on tõesti kas võimu...viimastel...nagu gaz-53 viiamsed mis on kahe võimuga
Tänud kõigile, kes viitsisid vastata. Ise uurisin ka seda www.gaz66.ru. Seal on märgitud 2 võimu, kuid kuna asi on nii halvalt sisse skännitud, siis mina ei suuda seal tuvastada torude teekonda, üldiselt küll, kuid mitte detailselt. Auto on muidu aastast 80, st niisiis ühe võimuga. Kuna netis on seda torude kulgemist raske kirjeldada, siis peab seda asja oma silmaga vaatama. Tean kaitseliidu ühte remondibaasi ja seal ka 66´si, peab sammud sinna seadma.
Muidu 66 lihtne auto, kuid pidurid pole vist sellel eriti loogiliselt õnnestunud. Või viga ehk minu mõtlemises, mis on kokku puutunud veoautode puhul pneumopiduritegaWink
Isegi tegelikult vastata ei viitsi.Üks kontuur-kõik rattad ühises süsteemis.Kas võimendi on või mitte,pole vahet.Kui kaks kontuuri siis süsteem lahutatud,siis variante mitu.Vanematel 53-del ja 66del tegelikult sama süsteem ja mõlemil võimendiga..Kahekontuurililne süsteem märgib lihtsalt erinevt ajamit erinevatale ratastele.Ja siin lahenduste paljusus.
Flanagan
Jõdu 66-e piduritega!
Mul oli kaks töökaaslast abiks ning õpetajaid telefoni teel veel lisaks. Aega läks kahe nädala jagu vabal ajal, kui kõik klotsid-silindrid üle käis ning siis veel õhutamine. Järjekord on tähtis. Aga asja sai.
Saada oma postiaadress mulle privasse ja ma saadan sulle postis 66-e pidurite torustiku varuosalehe, kahe võimuga, aga kül aru saad, käru pidurid võid välja visata, ka paagi.
flanagan Kirjutas:Isegi tegelikult vastata  ei viitsi.Üks kontuur-kõik rattad ühises süsteemis.Kas võimendi on või mitte,pole vahet.Kui kaks kontuuri siis süsteem lahutatud,siis variante mitu.Vanematel 53-del ja 66del tegelikult sama süsteem ja mõlemil võimendiga..Kahekontuurililne süsteem  märgib lihtsalt erinevt ajamit erinevatale ratastele.Ja siin lahenduste paljusus.
Flanagan

Aitäh, sain väga palju targemaks, nüüd on kõik selle autoga seotud "kiiksud" selged.