automoto.ee foorumid

Täisversioon: Seebimulli K-650 aastast 73
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
mõtlesin, et paneks oma massina kaa siia ülesse. Masinaks siis on k-650. Tegemist on korviga tsikliga ja nii see ka jääb. Tänase päeva seisuga on masin veel küllaltki räämas, aga tehniliselt jällegi heas sõidukorras.

Ratas on juba aasta aega mul olnud, enamus sellest seisnud, aga nüüd ilusad ilmad ajasid ikka kihu peale ja tuli teine käima panna.

Aga kohe kohe demonteerin ta, saab natuke viisakama värvkatte, vaatan üle olulised sõlmed ning siis tuleb ta taas komplekteerida.
Plaanis ei ole rattale 100% originaal seisukord taastada, tahan lihtsalt mõnusat korviga ringi vuramise masinat.

Plaan valmis saada 0leks kuskil vast juuni lõpuks, äkki tolleks ajaks saab ka tsikli juhi load.
väga viisakas projekt paistab olema
Endal sama ratas käsil idee pooledt.
Edu taastamisel Smile
Ka minu poolt edu ehitamisel!

OT: Miks pildid imelikud on? Videolt võetud?
k6igepealt tänud heade soovide eest.
pildid olid mul arvutis liga suured, v6tsid liiga palju ruumi ja siis ma tegin nad vähem ruumi v6tvaks, aga kvaliteet kannatas meeletult.

Vahepeal v6tsi ratta lahti,lähipäevil liivapritsi, ja siis pulbervärvimisse. Vast saab pisut ilusam.
täna veel tegelesin lammutustegevusega. Juba esimesed viivitused, rellakas l6petas yhepoolselt lepingu (9 aastat ränka tood suudab isegi metabol harjad läbi kulutada.) Ja järg j6udis ka raami selle osani, mida eelmine omanik oli omavoliliselt reforminud. Nimelt on m6lemad esi istme sadula kronsteinid ära l6igatud (ja loomulikult on viimased kadunud). Selle probleemiga saan alles siis tegeleda kui rellakas parandusest naaseb. Homme äkki teeb ka paar pilti m6nusast jupi hunnikust, mis ootab oma teed liivapritsi.
panen siis paar pilti ka juurde

sain ka rellaka probleemist üle, aga liivapritsi sõit venib siiski uude nädalasse, kuna see nädal ju pühadega puha lörri aetud.
kõik on ilus, aga äkki saaksid oma fototöötlusprogrammis määrata, et kvaliteet jääks originaal, kui vähendad pilti.. kuidagi väga imelik on vaadata neid

edu tööle! K-650 rokib Smile
Nüüd on pildid pisut paremad vaadata!
Nii viisin oma jupid ilusti pritsi ja varsti saab kätte. Nädalavahetusel juhtus veel sihuke huvitav seik, et sain ühe Moskva M1A võrra rikkamaks. See masin on aastast 1949, aga tehtud on seal juba vene ajal oma poolseid ümberehitusi. Nimelt mingi hetk on vahetatud mootor M1M mootori vastu, mis pärineb 1959. aastats, samuti on asendatud originaal esihark uuema teleskoop hargiga. Originaali aga saan mingi hetk ühe sõbra käest. Maskva vastu andsin ühe oma kopika ära.
vahepeal ikka hullult aega mööda läinud. Aga paar päeva tagasi sain rõõmustava kõne, (liivapritsist) kus entusiastlik hääl teatas, et mu asjad on valmis ja ma võin neile järgi tulla. Ehk siis aega läks täpselt kuu aega. Teisipäeval korjan oma träni peale ja viin värvimisse, loodame, et seal läheb suts kiiremini.
Mul ei ole midagi kommenteerida piltide kohta - fotokonkurss see ei ole =)
Edu minugi poolt - eks me k6ik vajame seda oma nokitsemistes..

..mul tegelikult hullult kade meel vaadates, mis piltidelt veel paistab:
Trans Am v6i Camaro ja kys siis, et mis "ameeriklane" (ehk on) seal
esimese postituse 5. pildil paistab?

Polter
tundub trans ami moodi Cool kahtlustan et seebimullil neid meeriklasi veel
Jõudu!

Tahtsin küsida miks Firebird nii nukralt seisab? Mulle meeldivad ameeriklased aga bensiini hinnapoliitikat silmas pidades ei ole nad kõige rentaablimad autod igapäevaseks kulgemiseks.
Soovin samuti edu taastamisel. Endal on ka üks ratas taastamisel.
oi jah, suvi ja kõik on möödas, pole oma algatatud teemat saanud putudagi, õigemini pole arvuti ligigi jõudnud.

Aga, plaanid on nüüd nii, et K-650 on värvitud ja uued kodarad ja rattalaagrid on installeeritud. Varsti saab häält kuulda.

Moskva on vhepeal täitsa lahingu korda saanud

Vastus küsimusele, misk Firebir nii nukralt seisab.
Ei seisa ta nii nukralt midagi, ei jõudnud kõiki asju selleks suveks osta, mis vaja oli. Kogun juppe, järgmisel kevadel sõidab ka see sm kindlasti, siis juba 800 hp mootoriga.
kunagi panen pilte ka juure
Soolo osa on valmis, täisti koos. Mootor käivitub ideaalselt ja ise väga rahul tulemusega.
Kevadeks valmib kindlasti ka korv.
Et siis viivitus tuleb kõigest ca aasta

kunagi ka uusi pilte
ai jaa, tuli veel meelde, et vahepeal olen ühe juhusliku sündmuse läbi saanud veel iz planeta 3 õnnelikuks omanikuks. Masinal mootor töötab, aga vajab palju tööd. Aga vähemalt on olemas.Smile
(14-11-2007, 23:03 PM)DJ Seebimull Kirjutas: [ -> ]Soolo osa on valmis, täisti koos. Mootor käivitub ideaalselt ja ise väga rahul tulemusega.
Kevadeks valmib kindlasti ka korv.
Et siis viivitus tuleb kõigest ca aasta

kunagi ka uusi pilte

Tere,

Siin teemas küll postitused pika ajavahemiku tagant aga sattusin kogemata jälle uurima oma lemmikteemasid (mootorrattad ja nende taastamine) ning sattusin selle teema otsa ka. Kuupäevasid vaadates tekkis küsimus, kas projekt juba valmis? Samuti on huvi, mis Firebirdist saanud on?
Ja-jah kas võib juba kohata lõbusat ekipaazi turbavälju freesimas või muud pinnakatet katsetamas?