automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pobeda kere koostetehnoloogia
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Leidsin kirjandusest veidi andmeid Pobeda kerede kooste kohta.
Nimelt selgub, et Pobeda kere karkass koostati nn peakonduktoril 11-st detailist. Sellele eelnes teatud suuremate detailide eelkooste eraldi konduktoritel: nii koostati tervikuks katus, esiklaasi raam ja tagumised rattakoopad, samuti koostati tervikuks pohjatalastik koos katteplekkide ja pagasiruumi osadega s.o alus. Eraldi koosteosad olid veel mootoriruumi ja salongi vaheline plekk koos selle kylge keevitatud detaildega, esilonzheronid, uksekarbid mis keevituse teel liidetud tagarattakoopa uksealuse katteplekiga, esimesed ja keskmised uksepostid ning poolraamid. Ukseavade kui keerulisema osa paika saamine toimus katuse veerennide, uksekarpide, esi- ja keskmise ukseposti kooste-eelse asukoha reguleerimisega. Huvitav on see, et kogu masina kooste juures kasutati punktkeevitust, uksepostid aga keevitati paigale gaaskeevitusega.