Tere!
Ma asetan Ural 2 mootorsae mootori delta raamile ja enne kui lõpuni teha, tahaks ma teada: milline kiirendus tuleb sellel, kui ma ei keevita mingit sidurit, kuidas siis on, millised veel võivad probleemid olla. Ma õlitasin reduktori ja mootori vahel neid rattakesi seal, kas seda ikka tohib teha. Ja palju bensiini see masin võtma hakab, kui mootor on korralik.
Ette tänades!
Kiirendus on parem kindlasti,kui delta mootoril aga kõik oleneb ülekandest
Samuti ka bensiinikulu oleneb seadistamisest ja ülekandest!Aga kütet võtab ilmselt rohkem,kuna mootor ju võimsam
Ma panin omale paari päeva eest druzba delta raamile.
Ma soovitan ette võrri ja taha 41 hambaga võrr-jalgratta oma panna,siis peaks olema piisavalt jõudu kohaltminekuks ja kiirus umbes 90-100km/h.Algkiirendus ei ole tavaliselt eriti hea kuid kui mootoril õiged tööpõõrded algavad siis on väga hea kiirendus
Kütusekulu on minul näiteks väiksem kui delta mootoriga mis polnud just eriti korras.Lõpuks ei ole kütusekulu eriti suur kui ei hakka modima mootorit teiste karpadega jne.
Aga kuda asi politseiga on, kui nad mind sõitmast sellega näevad?
Kuigi ma olen võhik, olen ma kindel, et sind võetakse maha ja väänatakse trahv, kuna see on arvatavasti seadusega kooskõlastamata ümberehitus, ta sõidab liiga kiirelt ja urali mootor on vist lubatust suurem ka pealekauba
Ah, miks sa selline pessimist oled, võks mootor täiesti musta värvi värvida, siis ei ole esimeset pilgust nii näha. Ja kas ika politseinik teab nende mootorsaakide töömahti, ja ümberehitus nagu ma tean ei olenegi nii palju, loeb aga see et see pole registreerimata peale ümberehitamsit, aga vene tehnika ongi enamus registreerimata, nagu näiteks delta, riga, omanik vahetatakse dokumente muutmata. Selle pärast usun et probleem võib olla just selles kui saab teada et silindri töömaht on 50-st suurem.
Aga kuidas on ülekannega, milline oleks parem kui tahad et bensut võtaks vähem
kui sa sellega üle piirkiiruse (loodetavasti Sa tead kui suur on piirkiirus?) radarisse lendad, on jama kui palju.kui ise alaealine olin, siis võeti meil üks taoline aretis ära politsei poolt ja väänati kopsakas trahv. Aga see oli üks kümmekond aastat tagasi
Aga kui kiirus on alla piirkiiruse ikka. Ütleme 70km/h
70km/h saad kohe laksu ära.45km/h on mopeedi lubatud kiirus.
Põhimõtteliselt on vist võimalik saada trahvi registreerimise,lubade puudumise,ülevaatuse ja kindlustuse eest + veel nt. kiiruse ületamine.See kõik oleneb muidugi politseinikust ja tema tujust.
Muidugi esimese asjana soovitan sul keevitada korralik sumps,teha korda tuled,pidurid ja muidugi kanda kiivrit sest seda vähem on politseil põhjusi su kinni pidamiseks.
Ülekande kohapealt pead katsetama kuidas ta veab.Mina soovitaks kõigepealt ette võrri ja taha suur 41hambaga võrri hammakas ja kui jõuga,kohaltminekuga probleeme pole siis vahetada tagumine väiksema vastu.
Pole küll teemas kompetentne aga mulle tundub, et peamine oht võib olla hoopis see , et kisub rattad maast lahti! Poleks paha mõelda antitiiva teemadel mis suruks rohkem vastu maad! 100 km/h pole suvel küll probleemiks aga juba üle 110 km/h võib tuua probleeme politseinikega!
Mootoril on jõudu kõvasti,vurab ikka täitsa kiiresti edasi aga selle määrimisega võivad tekkida probleeme.Vanemad druzba-urali mehed puurisid kepsu ülemisele silamle auke et määrimine oleks parem ja segu peab ka vastav olema et kokku ei jookseks.Jalgratta raamil peaks veelgi paremini liikuma
Plaanis endal ka ehitada jalgratta raamile druzba mootoriga liikur.