automoto.ee foorumid

Täisversioon: Klappide ja mootoriga jännis.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis järgmine:
[Pilt: motikas089bg7.th.jpg] [Pilt: motikas088rd3.th.jpg]

Mis valemiga neid taastada ja kas üldse saab?

Ja karter näeb välja selline:
[Pilt: motikas086bh5.th.jpg] [Pilt: motikas085kc2.th.jpg]

Endal oli mõte keevitusega ära täita lasta aga igaksjuhuks küsin üle, muidu rikun veel ära.
No kui tegemist pole mingi eriliselt rariteetse mootoriga, siis on neid klappe kasulikum kasutada edaspidi torni või kärni funktsioonis, kui taldrik maha lõigata ja ots teravaks ihuda.
Taastamine, vähemalt pildi järgi otsustades, ei saa küll lihtne töö olema.

Mis nipiga üldse klapid sellisesse seisundisse on viidud, paistab nagu ülekuumenemise ja korrosiooni koostöö?

Karterist peaks asja saama, kui viia profi alukeevitaja juurde.
Kui eelarve lubab,siis klapid võiks küll uued panna.Mõõtude järgi saad
otsida Mahle kataloogist,ja kui mõõtude järgi teada,mis masinal sellised on
siis oma asi,kust hangid.Kui täpselt sama mõõtu ei saa,siis vart saab
lühemaks teha.Saab ka taldrikut maha treida,aga palju ei soovita,kuna
tööpind on peale sulatatud ja kui see maha treida,siis põleb ruttu ära.
Kaane kohta ei oska midagi tarka öelda.

http://www.motorenteile.mahle.com:8080/e...ode=ventil
jurkman Kirjutas:Mis nipiga üldse klapid sellisesse seisundisse on viidud, paistab nagu ülekuumenemise ja korrosiooni koostöö?

Eks see ole aastakümnete töö. Endal tekkis küsimus, kuidas saab kinnisesse karterisse muld?!? Big Grin

[Pilt: motikas086bh5.th.jpg]

Kuidas taastada see koht nii, et originaal punni saaks uuesti kasutada?
Karter on keevitaja juures, ise veel näind pole aga see koht pidi veel tegemata olema. Soovitage parimaid lahendusi!
ega muud midagi, kui teraspunn sisse ja alukas pääle keevitada!
Akki tasuks punnile keere kah peale lõigata? Siis oleks mitu kärbest ühe hoobiga.