automoto.ee foorumid

Täisversioon: Õli bensiinile
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Missugust õli soovitate Deltale panna?
Varem panin mingit vene mootoriõli aga too sai nüüd otsa. Tanklast ei osanud midagi osta. Bensiinile seguks, kunagi sai autooli ka pandud kuid toda kuskilt ei leidnud enam. Odavat. Toungue Oskab keegi midagi soovitada?
No ma ie tea kas ma tegutsen õieti või mitte aga mina kasutan ziguli õli Smile siiamaani on ta igatahes toiminud.
ownzor Kirjutas:Missugust õli soovitate Deltale panna?
Varem panin mingit vene mootoriõli aga too sai nüüd otsa. Tanklast ei osanud midagi osta. Bensiinile seguks, kunagi sai autooli ka pandud kuid toda kuskilt ei leidnud enam. Odavat. Toungue Oskab keegi midagi soovitada?

Spetsiaalselt 2T mootorile mõeldud õli?! Seda peaks ikka tanklates müüa olema.
TimmThaler Kirjutas:No ma ie tea kas ma tegutsen õieti või mitte aga mina kasutan ziguli õli Smile siiamaani on ta igatahes toiminud.

Vene käigukasti õli ei sobi? Toungue
No k...t küll!

Jajah, pange kahetaktilistele mootoritesse käigukastiõli ja diisliõli ja avtooli ja piduriõli ja taimeõli ja lukuõli: mis vahet on, üks õli ju kõik...

Aga ärge siis pärast kiunuge, kui mootorid laiali lähevad ja muud "head ning paremat" juhtub. Ükskord võiks siiski aru saada, et see aeg, mil õlisid kahetaktilistele õieti saada polnud ning igat solki bensiiniga lahjendati, on ammu minevikus. Minevikus. Meil on siin 21 sajand, mitte kiviaeg.

Kasutage kahetaktilistele mõeldud õlisid. Punkt. Ülejäänud soga võite ära unustada. Igas vähegi normaalses tanklas peaks vähemalt kanku või paar sobivat vedelikku kindlasti olema. Hind on tõesti kallim, kui miskil vene mootoriõlil, aga see õli teeb seda tööd, mis talle ette nähtud on, paremini, kui too vene mootoriõli.

Üldiselt on nii, et õlide puhul tasub alati võtta maksimaalselt hea. Nii kahe- kui neljataktiliste puhul. Endal on lihtsalt kindlam tunne.

Asp
ainult heade õlidega
Ja kui ostan mingi 2-T õli, mis kogusega ma siis segama peaks seda?
Segu võib teha samas vahekorras,nagu vene õlidega tegid.Siin foorumis on sellest juttu olnud ka.
ownzor Kirjutas:Ja kui ostan mingi 2-T õli, mis kogusega ma siis segama peaks seda?

Õlipotsu peal on tavaliselt vahekord maha mainitud.
valdo Kirjutas:
ownzor Kirjutas:Ja kui ostan mingi 2-T õli, mis kogusega ma siis segama peaks seda?

Õlipotsu peal on tavaliselt vahekord maha mainitud.

Hahhaa, ostsin Valvoline 2-T Motorcycle õli ära. Pudelipeal kirjas pole palju panema peab. Sad
ownzor Kirjutas:
valdo Kirjutas:
ownzor Kirjutas:Ja kui ostan mingi 2-T õli, mis kogusega ma siis segama peaks seda?

Õlipotsu peal on tavaliselt vahekord maha mainitud.

Hahhaa, ostsin Valvoline 2-T Motorcycle õli ära. Pudelipeal kirjas pole palju panema peab. Sad

Pane 1:35, peaks kõlbama küll. Minul igastahes täitsa korras!
tere
mina ise kasutan husgvanrna 2-T 6li ja seda segan ma 1:50
Õli tuleb panna ikka 1:30 või 1:40 kui paned 1:50 siis on väga suur võimalus et jookseb kokku.Paljute kankude peal on kirjas 1:50 aga see on liiga lahja.
ma ei tea, aga k2ib v2ga ilusasti ja suitseb kah, kui k2ima paned, kui l2heb soojemaks, siis suitseb v2hem, yhes6naga k6ik toimib h2sti. Tean veel inimesi, kes kasutavad 1:50 ja pole kurtnud keegi et liiga lahja segu (kasutab seda iz 56 peal). ise oman jupiter 3-me.
kas t6esti peaks tegema tugevama segu nt 1:40?
Ma olen ka siiamaani teinud 1:50
minsk125mjoha Kirjutas:Õli tuleb panna ikka 1:30  või 1:40 kui paned 1:50 siis on väga suur võimalus et jookseb kokku.Paljute kankude peal on kirjas 1:50 aga see on liiga lahja.

Ehk ainult sissesõitmise perioodil, mil kolb/silinder/rõngas ei ole üksteisega veel "sõbraks saanud". Muidu ikka võiks usaldada õlipotsu peale kirjutatut...
Isa tuttav saagide remontija ütles et inimesed usuvadki seda 1:50 kirja ja pidevalt kepsud sinised jutt siis praegu husqvarnast.Vene tsiklil küll pööret vähem aga tulemus sarnane.
arvan et eks see olene ka ikka sellest august mis puksi sisse tehtud, kui see olemas egas ta siis siniseks p2ris l2he ja egas see vene masin jh nii palju poordeid kah v2lja arenda.
No nii

Näiteks Izi manuaalis pakutakse segamiseks kahte õli: Avtool, mida segatakse 1-25 ja siis veel mingit spetsiaalsemat õli-MGD-14M TU, mida segada 1-50-le.
Seega väited, et vene mootorratastele ei tohi nii lahjat segu teha, on valed. Seda kokku võttes võib öelda, et see sitane avtool ongi peamine põhjus miks tuleb nii õline segu segada. 1-50-le segada aga vist ikkagi ei saa, see peaks olenema põhiliselt ikka mootorist ja selle ehitusest.

Kuskil isegi mainiti, et uutematel (lääne omadel) on näiteks väntvõlli laagrid eraldi õlitusega ning need õlitust ei vaja, seega üks õlituskoht vähem.

vene serveris on üleval paljud venekeelsed ajakirjad - http://www.mc-trade.ru/library/
Seal oli juttu ka sellest ülalpool mainitud õlist, kus seda võrreldi lääne analoogidega ja kui ma õigesti mäletan, siis selle kvaliteet oli väga hea, rääkimata hinnast.

Kui rääkida õli segamisest, siis sõltub vahekord ka sõiduviisist ja sõiduolukordadest. Kui sa kuskil krossitad, siis pole mõtet sul segada 1-50-le, hoopis näiteks 1-25 või midagi sellist. Maanteel liikudes rahulikult 60 km/h lühikesi otsi, siis sega 1-50-le.

PS: pange mootor kõigepealt korralikult kokku- õigesti ja õigete mõõtudega kolvid jne, siis saate pärast õli süüdistada

Ise vuristan erinevate mootorratastega seguga ~ 1-35-le
Minu väike arvamus

Siin teemasid küll,[/color] kus seda arutatud, nendest 17-st postist midagi targemaks küll ei saanud
Osadel õlipudelitel on kirjas: segada vastavalt mootoritootja soovitatud vahekorras. Asi selles ,et kõik mootorid ei ole tehtud ühesugustest materjalidest ja ühesuguse konstruksiooniga. Saagidel on silindrid nikasiilkattega ja kolvisõrm liigub nõellaagril ,sellepärast saadakse hakkama väiksema õlikogusega (1:50). Vanadel nõukogude päritolu mootorratastel liigub kolvisõrm pronkspuksil ,mis vajab normaalseks tööks suuremat õlikogust. Ebapiisava õlituse tagajärjeks on kulunud puks ja siniseks muutunud kolvisõrm ,samuti kuluvad ka teised kolvigrupi detailid.
Kahetaktilise mootori õlid jagunevad ka erinevatesse klassidesse (näiteks: API klassifikatsioonis TA ;TB ;TC ;TD) vastavalt mootori töömahule ,jahutuse tüübile ,forseerituse astmele ja kasutusvaldkonnale.
Omal kogemusi võrrivõidusõidust ,kasutasin open klassi võrril Addinoli õli MZ 405 vahekorras 1:30. Mootor oli õhkjahutusega ja ülemäärast kulumist ei esinenud.
ˇMa panen 2 taktiliste õli sama mis läheb trimmelile saele jne! Suhe peaks olema 1:40 ehk mul on 5l paak (ise ostsin juurde) sinna panen 5liitrile 95 bensule 125ml õli
Lehti: 1 2