automoto.ee foorumid

Täisversioon: Bensupumba membraan
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuna kuskilt minu escort mk1-le korralikku pumpa ei paista saavat, siis otsustasin tal membraani ära vahetada. Siit aga küsimus: Kust saada seda materjali? Kui muud üle ei jää, siis saab ka mõne Volga või muu suurema auto omast välja lõigata, aga äkki on ka seda materjali kuskil ikkagi.
QH peaks ju tootma /pakendama sellist asja. Maaletooja peaks vist Automaailm olema .QFP84 on tootekood .(tecdoc,i andmetel) .Kahjuks ei tea täpset mootorit , nii , et sai võetud harju keskmine. 57hp esco mk1. kuigi sellele isendile sobivad ka näiteks esco mk4 85-90 aasta 50hp mootori pumbad jne.
Ahjaa krt õigus jah, mul läks ennist meelest ära et hilisema aja 1.1l Escorti ja Fiesta mootorid on ka Kentid. Võrdle kuskil poes uue ja vana Kenti pumpa.
Mul siis selline huvitav klaasist kupliga pump. Mosse 408-l pidi muidu sarnase kujuga olema. Sai eile proovitud MK3-e 1,3l-se pumpa. Kõigepealt ei ulatanud benavoolik pumba sisselaske toruni. Sai siis pump lahti võetud ja need pooled ära vahetatud (ehk siis lihtsalt keerasin pumba ülemise osa teistpidi.) Siis sain aimu, et igivana benavoolik ei taha uuele pumbale peale minna. Sai siis mingid üleminekud valmis mõeldud, aga tundub, et selle pumba keel vist ei ühildu ikkagi normaalselt. Proovib täna uuesti vist lahti võtta pumpa ja õiget pidi tagasi panna.
Kui ikka midagi tarka ei saa, siis proovib vanal pumbal membraani ära vahetada või siis keel teistsuguseks teha kuidagi.
Mk3 1,3 on teine mootoriperekond. Kuna tegemist on Fordiga, siis võib muidugi juhtuda et pump sobib, aga proovi ka Fiesta 1,1l mootori pumpa kui võimalik.
OK. Aitäh. Üritab käpad taha saada sellele siis.

Aga ka mk3-l oli OHV mootor ju?
Mk3 1,3 peaks ikka CVH olema, ainult 1,1 on Kent (Valencia). Mul ei ole õrna aimugi palju Crossflow-Kentil ja Valencia-Kentil ühist on, Kent ei ole pehmelt öeldes mu lemmikmootor. Aga varuosapoodides, nagu näiteks Volta, peaks piisavalt head kataloogid olemas olema. Abiks on ka teadmine, et Mk2 mootorid olid kõik samad kui Mk1 omad, ehk siis kui mingi asi sobib Mk2-le siis sobib ta ka Mk1-le.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Kent
Sai eile õhtul vanast Volga membraanist uus tehtud. Reede-laupäev üritab seda peale saada, kui aega tuleb.
Peale esimesi katsetussõite tundub, et pump on kuiv ja pumpab korralikult. Väheke mõtlemist ja uurimist tegi ka mulle selgeks, et MK3-e pumba keel ei saagi sobida.