automoto.ee foorumid

Täisversioon: Peobleem BMW 323i ga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mootor 2.3 ja masin ise aastast 84. Sõidu pealt hakkab tahhomeeter pilduma ja sureb välja. Seismajäädes enam käima ei lähe. Peale umb poole tunnist seismist käivitub jälle. Puhastatud bensiinipumba klemmid, üle vaadatud toitesüsteem ning vahetatud kommutaator. Kommutaator oli küll vana aga töökorras. Enam nagu ise ei oska probleemi otsida niiet äkki mõni kaasfoorumlane oskab head nõu anda.
eee... pole just eriline spets aga äkki (kui sul on pritsung) on probleem kõrgsurvepumbas.
Pritsung on jah kas tal siis on peale tavalise bensupumba veel mingi kõrgsurvepump?? Bensiinipump on korras muidu.
Tundub, et kommutaator on õhtal. Tahhomeetri signaal võetakse ka sealt samast. Omal on ka sama kogemus teise autoga, et peale mõningast jahtumist kommutaator töötas jälle.
praud Kirjutas:Tundub, et kommutaator on õhtal. Tahhomeetri signaal võetakse ka sealt samast. Omal on ka sama kogemus teise autoga, et peale mõningast jahtumist kommutaator töötas jälle.
kui hoolikalt loed siis on kirjas,et kommutaator on ka juba vahetatud ja ei miskit muutust.
Ei pannud tähele tõesti, et kommutaatorit on vahetatud, aga kunagi ei saa olla kindel vanade ja kasutatud asjade korrasolekus. Teiseks käivad kommutaatorid paari süütepooliga. Ehk, kuigi pistik ja kinnitus on sama, ei pruugi teine kommutaator sobida asendamaks originaali. Piisab ühest numbri erinevusest kommutaatori koodis. Asendus kommutaator võib olla mõeldud veidi väiksema koormuse lülimiseks, mis tuleneb süütepooli primaarahela keerdude arvust ning mõne aja töötamise möödudes kuumeneb kommutator üle ja süüde muutub kaootiliseks, kuni mootor üldse välja sureb. Veidi jahtumist ja kommutaator töötab edasi.
P.S. kui asendus on täpne, võib viga ka süütepoolis olla.
Halli andur tasuks kah vast üle kontrollida. Kui oleks tegemist VW-ga, siis ka süüteluku põhi Wink
Kusjuures kommutaatori numbrid ongi erinevad, nüüdseks uus tellitud ja kohe-varsti saan kätte.
soovitaks:
www.bmw-club.ee
ja www.e30club.org
M6lemal olemas foorum ja sealt saab kindlasti abi...
mis t?ndab tahhomeeter pilduma?
ma pakun , et kuskil mingi niiskus , v6i m6ni juhe , pistik kuskilt lahti , v6i jukerdab...
aga kommutaatoritel ei tohiks vahet olla , kui pistik otsa sobib , siis peab ka funkama.
edit:
näiteks 318 (4sil) oli peal , sai sinna peale pandud 2.7 (6sil) aga kommutaatorit ega suutepooli ei vahetanud ja toimis auto surmatunnini.
Nüüdseks peale pandud uus kommutaator ja ka vahetatud kütusefilter kuid sama probleem ikka. On kellelgi veel häid nõuandeid?
endal oli sama probleem Mitsubishi Colt-iga aastast 89.a vahetasina aju (4000.-) ja hiljem töötas kenasti. BMW ei tea suurt midagi. aga aju on väga kerge yles ytlema...
Jama on see et talle ei saa diagnostikat teha... muidu saaks isegi asjale pihta.
Tahhoka "pildumise" järgi pakuks et viga kuskil süütesüsteemis. Kuna kommukas vahetatud siis äkki halli andur. Kui tee ääres seisma on jäänud ja oma poolt tundi ootad siis vaata kas säde on olemas ikka.