automoto.ee foorumid

Täisversioon: Dnepri esiamordid kinni
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Panin Dnepri (originaal)esihargi kataloogi järgi kokku, kuna sain uued kroomitud torud vanade asemele. Nüüd on jama, et on amordid on kokkusurutud asendis ja ei tule lahti ei sõiduga raputades ega muul viisil jõuga tõmmates. Milles asi? Kas miskit on liiga kinni keeratud või ehk kõver? Ise amortide hingeelu ei tunne, sellepärast aabitsa järgi paningi. Õli õige, uus ja õiges koguses.
Ehk on õliklapid valesti? Amortide all peaksid olema kruvid, millest saab õli välja lasta. Ma ei tea, kas ma räägin samadest amortidest, aga minu mäletamist mööda pidi eemaldama ratta telje ning selle taga, täpselt amordi alumises otsas asusid need kruvid.
Proovi need lahti päästa ning vaata kas amordid lähevad normaalsesse asendisse. Selle tegevuse käigus soovitan olla eriti ettevaatlik, vigastused on kerged tulema.
Proovin nädalavahetusel asja õli kruvide kaudu välja lastes uurida - aitäh äramärkimast. Kas ei või olla, et vildist tihendite alused rõngasmutrid on liiga kinni keeratud?
mul oli just sama jama aga ma võtsin lahti ja panin sama moodi kokku tagasi ja peale seda hakkasid tõõle."mul olid nad kuskil taga kinni".
Edu!!
Tavaliselt lihtsalt kahvel hakkab kuskilt pookima, eriti lihtne siis juhtuma kui esiporikas on kahvli liikuva osa külge pandud ja siis juhtumisi keerad porika poldid kinni ja kahvel kinni mis kinni.
Lase kõik poldid,mutrid lõdvaks,äkki poob miski.