automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa karpa
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline küsimus kuidas karpat reguleerida,segu ja ültse karpa paika panna palju peab mingit kruvi keerama ,puhastasin ta ära aga peale seda akkas jebima..Milles viga
käima läheb hästi viskab kohe tuurid põhja ja siis sureb välja
uaz452 Kirjutas:käima läheb hästi viskab kohe tuurid põhja ja siis sureb välja

Jawat omanud pole, ega näppinud kah, aga võibolla räägin midagi tarka! Big Grin

Kui käima läheb ja kohe pöörded põhja viskab on segusiiber üleval kinni, kas vale paigalduse või gaasitrossi tõttu, mis on suka sisse kinni jäänud. Muud moodi ei saa lihtsalt pöörded põhja minna, sest see eeldab siibri täielikku lahti olekut. Smile
karburaatori regull: segu saad reguleerida siibri nõela tõstes või langetades - tõstes rikkamaks, langetades lahjemaks. düüsid ja kanalid peavad puhtad olema(terastraadiga torkida ei tohi, suruõhuga puhastada). tühikäigu kruvi keera kinni(mitte jõuga) ja ca 2 täispööret. Kui gaas maha keeratud peaks olema väike lõtk, et gaasi tross pingesse ei jääks - tross ise peab liikuma vabalt ja aegajalt õlitada. Kui tuurid põhja lööb(ilma, et gaas täiesti peale keeratud oleks) ja välja sureb, siis mina kaldun arvama, et võtab lisaõhku kusagilt. Palu piibel jällegi kuluks marjaks ära.
selle palu raamaru ma lugesin 2korda läbi karburaatori reguleerimisest aga noh eks peab veel proovima..
tavaliselt segunõel keskmises asendis. vaatad küünalde värvust ja vastavalt kas tõstad või langetad - küünlad peavad olema kohvipruunid. võrdle ka paremat ja vasakut omavahel(tavaliselt kipub geneka poolne simmerlingi vahelt lisaõhku võtma, kuisimmer vahetamata või vigastada saanud).